ציטוט נכתב במקור על ידי beeaaver צפיה בהודעה
חלילה, זה פשוט לא נכון. מנוע לא מתרוקן משמן מעמידה של לילה, מרבית המעברים מלאים בשמן. ישנו שסתום אל חזור ולעיתים אף יותר מאחד בדיוק למטרה הזו.
אני לא יודע מה זה שסתום אל חזור,יכול להיות שאני לא מכיר או שאתה מבלבל בין שסתום by pass שלא שייך לעניין הזה.
בכל אופן,גם אם אני לא מכיר זו לא מערכת סטנדרט במנועים - אישית עדיין לא נתקלתי בה,השמן יורד לאגן והמנוע מרוקן בהחלט.
שמנים מודרניים מהונדסים להשאיר מעטפת דקה על החלקים בדיוק מהסיבה הזו.

ציטוט נכתב במקור על ידי beeaaver צפיה בהודעה

אז המנוע לא מרוקן, ההפך, כל (או לכל הפחות רוב) המעברים מלאים בשמן, תוך סיבובים בודדים מרגע מתן סטרטר יש לחץ שמן תקין, יש שמן בכל מקום והמנוע מוכן לעבודה.
המנוע מוכן להתעורר,עד לעבודה יש עוד זמן.
אם אתה חושב שמנוע שבו כבתה נורת לחץ שמן מוכן לעומס אתה טועה וכשאני אומר עומס אני אומר תחילת נסיעה,זה נכון שהמנוע לא ייתפגר מזה אבל זה בהחלט לא מומלץ אם אתה אוהב את הכלי שלך.
זה דבר ידוע שרצוי לתת למנוע לקום "יקיצה טבעית" בגלל שזה אזור זמן רגיש מבחינת בלאי.