דיגריזר
לא שמים דיגריזר על השרשרת כי יש גריז לכוד בין האורינגים ואתה תמיס אותו
המטרה בניקוי שרשרת לא ממש ברורה, ולכן יש הרבה שלא מנקים אותה.
בכל מקרה, כמו שענו לך המטרה היא ממש לא להעיף את הגריז שהגיע עם השרשרת. הגריז הזה לכוד בין האו-רינגים ולא אמור לצאת משם, וגם לא אמור להגיע אליו לכלוך.
אם תעיף אותו, תשאר עם החסרונות של שרשרת או-רינג (חיכוך מוגבר) בצירוף החסרונות של שרשרת ללא או-רינג (חוסר שימון בין החוליות).
מטרות הניקוי, לטענת אלה שחושבים שכן צריך לנקות הן:
- אסטטיקה, כלומר שיראה נקי, כמו שמנקים את הפלסטיקה או חלקים חיצוניים אחרים
- להעיף את השמן שאיתו שימנת את השרשרת בטיפול הקודם ואת הלכלוך שהצטבר מחוץ לאו-רינגים. מי שמנקה מהסיבה הזו, משמן לאחר מכן בעזרת שמן שרשרת שמתאים לשרשרת או-רינג.
לא מה שלכוד בין האורינגים בתהליך הייצור של השרשרת
שרשרת מנקים לפי הצורך עם נפט או סולר ומברשת.
כן.
והיופי חי הזה שתיארת גם מסיר סיליקון.
אם תשאיר אותו מספיק זמן.
י"י.
כמו שכבר הסבירו לך ספריי קרבורטורים מתאדה ולכן לא יעיל להורדת שאריות אטמים, אלא אם כן בא לך לשרוף פחית על כל מכסה
אבל בתור היוזר המפורסם שאתה ברור שגם על זה יהיה לך מה לענות... אז לבריאות תשים מה שאתה רוצה
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
סיליקון
עדכון:
פתחתי את המכסה ושמתי את האטם OEM שקניתי השבוע בעופר אבניר.
לפני כן ניקיתי טוב טוב את כל שאריות הסיליקון שהיו.
ניקיתי את שני הצדדים עם מטלית יבשה.
מיקמתי את האטם פיקס.
סגרתי את הכל לפי מומנט.
שמן עדיין בורח דרך הבורג התחתון.
האטם OEM הוא סוג של קרטון כזה... אולי הוא צריך קצת זמן על הכביש עד שהוא אוטם כמו שצריך?
אולי בכל זאת לפוצץ את הבורג התחתון בלוקטייט ימנע את הדליפה?
אם זה לא נפתר השלב הבא ללכת למוסכניק שיעשה את זה ולשלם לו 200 שקל על עבודה של 10 דקות. וזה נורא יתסכל אותי.
הערה: הדליפה היא מזערית, טיפה אחת בכמה דקות, אבל עדיין מאוד מרגיזה.
https://www.youtube.com/watch?v=WJHm7NRmpIQ
תוודא שאין שם סדק או איזו מכה או גרד, ותמרח גריז על האטם ככה למקרה ותירצה לפתוח שוב הוא לא ידבק. אם הכל תקין ועדיין נוזל אני הייתי פשוט נותן תוספת סיליקון באזור הדליפה ודי
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
הנזילה לא מהאזור של החיבור של האטם.
תשים סיליקון מנועים על האזור העליון של הבורג הזה ולפני תוודא שאין שם לכלוך
טוב אז חזרתי על הכל רק יותר יסודי, שמתי סיליקון, הורדתי סיליקון, שמתי... הדליפה קצת פחתה וזה בקושי מטפטף, אבל עדיין לא סגור לגמרי. כשיהיה זמן זה הולך למוסכניק שישבור על זה את הראש.
לי נמאס.
תודה לכולם על העזרה.
סגרת את הברגים למומנט בהצלבה?