לא שמים דיגריזר על השרשרת כי יש גריז לכוד בין האורינגים ואתה תמיס אותו
לא מה שלכוד בין האורינגים בתהליך הייצור של השרשרת
המטרה בניקוי שרשרת לא ממש ברורה, ולכן יש הרבה שלא מנקים אותה.
בכל מקרה, כמו שענו לך המטרה היא ממש לא להעיף את הגריז שהגיע עם השרשרת. הגריז הזה לכוד בין האו-רינגים ולא אמור לצאת משם, וגם לא אמור להגיע אליו לכלוך.
אם תעיף אותו, תשאר עם החסרונות של שרשרת או-רינג (חיכוך מוגבר) בצירוף החסרונות של שרשרת ללא או-רינג (חוסר שימון בין החוליות).
מטרות הניקוי, לטענת אלה שחושבים שכן צריך לנקות הן:
- אסטטיקה, כלומר שיראה נקי, כמו שמנקים את הפלסטיקה או חלקים חיצוניים אחרים
- להעיף את השמן שאיתו שימנת את השרשרת בטיפול הקודם ואת הלכלוך שהצטבר מחוץ לאו-רינגים. מי שמנקה מהסיבה הזו, משמן לאחר מכן בעזרת שמן שרשרת שמתאים לשרשרת או-רינג.
שרשרת מנקים לפי הצורך עם נפט או סולר ומברשת.
לא יודע למי אתה מתיחס בתור "אידיוטים", אבל כנראה שזה הסתובב עליך בחזרה.
ספריי קרב' אינו דיגריזר. הם עושים דברים דומים, אבל ממש לא זהים, ולכן גם השימוש שלהם לא זהה.
ספריי קרב' הוא ממיס מתאדה, משמע - המטרה שלו היא להמיס את הכל ולאדות את כל מה שהוא מצליח להמיס. אחרי שאתה עובר עם ספריי קרב', לא אמור להיות טיפול נוסף. הוא גם מפרק פיח. הוא מסוגל לפרק שמנים, אבל זאת לא המטרה שלו, והוא לא נשאר מספיק זמן בשטח (מתאדה אמרנו?) כדי לפרק שכבות עבות של ג'יפה. הוא גם נשרף, כדי לא להשאיר שום שרידים איפשהו במעברי הדלק.
דיגריזר לעומת זאת הוא מפרק שמנים לא מתאדה ולא בהכרח ממיס, משמע - הוא נשאר על פני השטח. הוא גם לא מיועד לניקוי פנימי, מכיוון שאינו מועיל במעברים דקים. אבל בגלל שהוא לא מתאדה ולרוב לא נשרף, אם משאירים אותו למספיק זמן - הוא יכול לפרק שכבות עבות ולהיות יותר יעיל מספריי קרב' בניקוי חיצוני. אבל, בשביל הניקוי הסופי, אחריו צריך לעבור עם מים או חומר אחר - לשטוף את הכל.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 14-07-2016 בשעה 10:07.
כן.
והיופי חי הזה שתיארת גם מסיר סיליקון.
אם תשאיר אותו מספיק זמן.
י"י.
כמו שכבר הסבירו לך ספריי קרבורטורים מתאדה ולכן לא יעיל להורדת שאריות אטמים, אלא אם כן בא לך לשרוף פחית על כל מכסה
אבל בתור היוזר המפורסם שאתה ברור שגם על זה יהיה לך מה לענות... אז לבריאות תשים מה שאתה רוצה
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
סיליקון
עדכון:
פתחתי את המכסה ושמתי את האטם OEM שקניתי השבוע בעופר אבניר.
לפני כן ניקיתי טוב טוב את כל שאריות הסיליקון שהיו.
ניקיתי את שני הצדדים עם מטלית יבשה.
מיקמתי את האטם פיקס.
סגרתי את הכל לפי מומנט.
שמן עדיין בורח דרך הבורג התחתון.
האטם OEM הוא סוג של קרטון כזה... אולי הוא צריך קצת זמן על הכביש עד שהוא אוטם כמו שצריך?
אולי בכל זאת לפוצץ את הבורג התחתון בלוקטייט ימנע את הדליפה?
אם זה לא נפתר השלב הבא ללכת למוסכניק שיעשה את זה ולשלם לו 200 שקל על עבודה של 10 דקות. וזה נורא יתסכל אותי.
הערה: הדליפה היא מזערית, טיפה אחת בכמה דקות, אבל עדיין מאוד מרגיזה.
https://www.youtube.com/watch?v=WJHm7NRmpIQ
תוודא שאין שם סדק או איזו מכה או גרד, ותמרח גריז על האטם ככה למקרה ותירצה לפתוח שוב הוא לא ידבק. אם הכל תקין ועדיין נוזל אני הייתי פשוט נותן תוספת סיליקון באזור הדליפה ודי
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
הנזילה לא מהאזור של החיבור של האטם.
תשים סיליקון מנועים על האזור העליון של הבורג הזה ולפני תוודא שאין שם לכלוך
טוב אז חזרתי על הכל רק יותר יסודי, שמתי סיליקון, הורדתי סיליקון, שמתי... הדליפה קצת פחתה וזה בקושי מטפטף, אבל עדיין לא סגור לגמרי. כשיהיה זמן זה הולך למוסכניק שישבור על זה את הראש.
לי נמאס.
תודה לכולם על העזרה.
סגרת את הברגים למומנט בהצלבה?