זקן. הוא אומר שגם עם אטם OEM יש לו נזילה.
זקן. הוא אומר שגם עם אטם OEM יש לו נזילה.
הוא גם אמר שכשהוא סוגר אין שמן קרוב, ובכל זאת מתחיל לטפטף שמן....
כדי ששמן יטפטף החוצה חייב להיות מעבר מהבפנוכו החוצה. זה יכול להיות אם יש שריטה עמוקה, אם יש עיוות באחד המשטחים או אם החומר האוטם נעלם (זורם עם השמן החוצה). אין כאן נסים וקוסמות. יכול להיות שיש עיוות שקשה לראות אותו באחד המשטחים (אולי במכסה). אם זה המצב, אולי סגירה (בזהירות, בכיוונים מנוגדים) במומנט מעט גבוה יותר "תיישר" את העיוות. בכל אופן, קשה לי להאמין שהארי פוטר מעורב כאן.
אם המכסה שלך מתלבש על הנוכחי תבדוק את אורך הברגים. יש סיכוי טוב שהם קצרים מדי
האופנוע הגיע אתמול למוסך RPM.
לבחור היו את אותו הבעיות שהיו לי, כלומר השמן דלף מאותו מקום.
הוא קצת שבר על זה את הראש עד שהוא הביא פנס רציני והבין שיש סדק פיצי במכסה והדליפה ממנו.
כנראה שאני גרמתי לסדק כשהידקתי את הבורג עד שהוא נשבר.
מחיר מכסה חדש הוא 530 שקל...
אז מהתקנה פשוטה של 20 דקות ומחיר של 220 שקל, המכסה השקוף לקלאץ' יעלה יותר קרוב לאלף שקל כולל חלקים ושעות עבודה. שלא לדבר על הזמן שהלך לי בנסיון לסדר את זה.
כל זה בגלל שלא הבנתי מתי הידית מומנט אומרת לי מתי לעצור...
בכל מקרה, תודה לכולם על העזרה.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לפני שאתה רץ להחליף מכסה גש לחרטיה שעושה מילויי אלומיניום תמלא ותשחיז הרבה יותר משתלם.
סדק קטן זה שטויות.
אפילו עדיף לא להשחיז, אבל לך לרתח ותוודא שהוא מרתך לך עם ארגון ולא אלקטרודת אלומיניום.
שיעשה פס מילוי פיצפון מביפנים שלא רואים אותו ולא ישחיז זה יהיה חזק מספיק.
אם להשחיז אז מרתחים מ2 הצדדים שוב תוודא שזה ארגון ורתח שיודע מה הוא עושה . רוב הרתכים שמתעסקים ברכב לא מקצועיים מספיק. לך לאחד של מפעלים או בית מלאכה לאלומיניום , הם מקצועיים מאוד
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor