עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 53 מ 53

אשכול: מכסה קלאץ' דולף שמן

  1. #46
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    אין לי מושג בכלל איך הטיפה הזאת מגיעה לשם כי שום שמן לא אמור להגיע לשם לפחות עד שאני קצת מיישר יותר את האופנוע (שזה היה רק יום למחרת).
    אולי האופנוע שלך הוא בית המקדש וקורה לך נס פח השמן? שנחגוג חנוכה מחר?

    ברצינות - יש לך שם שמן וזו הסיבה שאתה לא מקבל אטימה טובה (כנראה).

  2. #47
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    זקן. הוא אומר שגם עם אטם OEM יש לו נזילה.

  3. #48
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    הוא גם אמר שכשהוא סוגר אין שמן קרוב, ובכל זאת מתחיל לטפטף שמן....
    כדי ששמן יטפטף החוצה חייב להיות מעבר מהבפנוכו החוצה. זה יכול להיות אם יש שריטה עמוקה, אם יש עיוות באחד המשטחים או אם החומר האוטם נעלם (זורם עם השמן החוצה). אין כאן נסים וקוסמות. יכול להיות שיש עיוות שקשה לראות אותו באחד המשטחים (אולי במכסה). אם זה המצב, אולי סגירה (בזהירות, בכיוונים מנוגדים) במומנט מעט גבוה יותר "תיישר" את העיוות. בכל אופן, קשה לי להאמין שהארי פוטר מעורב כאן.

  4. #49
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    אם המכסה שלך מתלבש על הנוכחי תבדוק את אורך הברגים. יש סיכוי טוב שהם קצרים מדי

  5. #50
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    אין לי מושג בכלל איך הטיפה הזאת מגיעה לשם כי שום שמן לא אמור להגיע לשם לפחות עד שאני קצת מיישר יותר את האופנוע (שזה היה רק יום למחרת).
    יכול להיות שיש שמן בתוך ההברגה עצמה, וכשאתה מכניס את הבורג ומבריג אותו השמן יוצא החוצה?

  6. #51
    האופנוע הגיע אתמול למוסך RPM.
    לבחור היו את אותו הבעיות שהיו לי, כלומר השמן דלף מאותו מקום.
    הוא קצת שבר על זה את הראש עד שהוא הביא פנס רציני והבין שיש סדק פיצי במכסה והדליפה ממנו.
    כנראה שאני גרמתי לסדק כשהידקתי את הבורג עד שהוא נשבר.
    מחיר מכסה חדש הוא 530 שקל...

    אז מהתקנה פשוטה של 20 דקות ומחיר של 220 שקל, המכסה השקוף לקלאץ' יעלה יותר קרוב לאלף שקל כולל חלקים ושעות עבודה. שלא לדבר על הזמן שהלך לי בנסיון לסדר את זה.
    כל זה בגלל שלא הבנתי מתי הידית מומנט אומרת לי מתי לעצור...
    בכל מקרה, תודה לכולם על העזרה.

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  7. #52
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לפני שאתה רץ להחליף מכסה גש לחרטיה שעושה מילויי אלומיניום תמלא ותשחיז הרבה יותר משתלם.
    סדק קטן זה שטויות.

  8. #53
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אפילו עדיף לא להשחיז, אבל לך לרתח ותוודא שהוא מרתך לך עם ארגון ולא אלקטרודת אלומיניום.
    שיעשה פס מילוי פיצפון מביפנים שלא רואים אותו ולא ישחיז זה יהיה חזק מספיק.

    אם להשחיז אז מרתחים מ2 הצדדים שוב תוודא שזה ארגון ורתח שיודע מה הוא עושה . רוב הרתכים שמתעסקים ברכב לא מקצועיים מספיק. לך לאחד של מפעלים או בית מלאכה לאלומיניום , הם מקצועיים מאוד

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. בעיה בהחזרת מכסה קלאץ' - gs500
    על ידי Adir301 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-10-2015, 20:21
  2. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 29-07-2015, 15:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO