עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 44

אשכול: על תיבת אוויר, תהודה ופוזה - חומר טוב לסופ"ש

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    דרזדנר אצל אישתי יש רוטקס סינגל 650 ושם התיבה בעלת משמעות אדירה אפילו החלפת פילטר אוויר לכותנה ממקורי נייר גורמת לגימגומים, וויברציות, וצריכת דלק גבוהה בהרבה. ביטול תיבת האוויר שם בכיף מביאה לקושי עז בהנעה ועוד המון בעיות.

    וזה מוזרק.

    אצלי ב800 טוין המצב דומה, אבל כן יש כלים שבהם ביטול התיבה עוזר ויש כלים שבהם השינוי עוזר .

    לרוב הכלים עדיך לא להיתעסק עם התיבה אלא אם יש דיינו שמוכיחים שכדאי

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אין השפעה על כמות הדלק כן יש השפעה על הפיזור שלו.
    מסנן פתוח לא יכול לישר מערבולות כמו שעושה תיבה,דיינו בודקים בחדר סגור מה שמקטין עד מעלים מערבולות אוויר בניגוד לרכיבה בעולם
    האמיתי.
    לכל כלל יש יוצא מהכלל אבל הכלל הוא שעדיף תיבה,זה שהורדת את התיבה וקיבלת יותר סוסים יכול להעיד שהבעיה בצורה שהיא מתוכננת - אילוצי תקנות רעש למשל ואם היו עובדים חופשי היית רואה תוצאות זהות אם לא יותר טובות.
    ברור שעדיף תיבה אבל מה שאני טוען שלא בכל המנועים יש לתהודה תפקיד חשוב ויותר מזה לפי דעתי חלק מהיצרנים זנחו את התהודה והתמקדו בתקנות היורו ובגלל זה התוצאות על דיינו מראות שינויים זניחים עם או בלי תיבה ( פחות או יותר מה שכתבת) ושוב זה לא משהוא שאפשר להגיד שנכון לכל האופנועים

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תהודה זה נישה של אופנועי ומכוניות ספורט לא של הטנרה.
    אני מדבר על מערבולות אוויר לא על תהודה.
    השאיפה זה שהרסס דלק יתרכז באזור מסוים בתא שרפה ויגיע לשם הכי מהר שאפשר,שלא יתפזר או יתקע בדרך.
    כשיש פילטר פתוח האוויר עושה שמות ברסס זה מילוי לא יעיל.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    תהודה זה נישה של אופנועי ומכוניות ספורט לא של הטנרה.
    אני מדבר על מערבולות אוויר לא על תהודה.
    השאיפה זה שהרסס דלק יתרכז באזור מסוים בתא שרפה ויגיע לשם הכי מהר שאפשר,שלא יתפזר או יתקע בדרך.
    כשיש פילטר פתוח האוויר עושה שמות ברסס זה מילוי לא יעיל.
    אני עד עכשיו דיברתי רק על תהודה כי הרי בזה עסקה הכתבה.
    מערבולות זה משהוא אחר אבל גם כאן מאד תלוי באופנוע, תיבה די פתוחה עם פילטר אוויר פתוח בקטמ SMT למשל לא תייצר מערבולות כי כל העסק יושב מתחת למיכל הדלק, הדיינו האמיתי והדיינו תחת לפי רוכבים בפורום (לא התקנתי תיבה כזאת אצלי) מראים שיפור.
    נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 28-07-2016 בשעה 09:54.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אוקיי אבל אני לא מדבר על מסנן אינבוקס,זה לא מבטל את התיבת אוויר.
    אני מדבר על מסנן פתוח בלי תיבה,זה מה שטענת בהודעה -
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בנוסף אם כח סוס הוא המטרה הסופית אז ראיתי כבר אופנועים שהוציאו יותר כח סוס עם תיבות פתוחות, חתוכות, ....

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    DNA פתחו את כל הצד של התיבה, אין שום בעיות עם זה

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    זה נכון ש DNA זו חב' שלא קמה אתמול אבל אתה מביא דוגמאות של דושים.
    בוא נכליל בזריקה גסה שמהירות ממוצעת של דוש לא עוברת את ה 150,מה קורה מעבר לזה? מה קורה במהירויות שקרובות לשם?
    צריך יישור לזרימת אוויר לא?
    מסנן שיוצא החוצה ומכניס יותר אוויר יצטרך לפצות על זה שהוא צריך ליישר אותו מה שאומר שהיצור של המוצר הזה יותר מסובך מאשר לשים קופסה ובתוכה מסנן יותר אוורירי.

    מעבר לזה שוב,אנחנו חוזרים לדוגמאות של דיינו ולא רכיבת כביש.
    דיינו תחת על רכיבת כביש אולי ירגיש יותר חזק אבל זה לא אומר דבר על המילוי- דעתי היא שהמילוי נפגע וזה מפוצה על ידי העשרה,אז במלים אחרות לא יעלנו שום דבר.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 28-07-2016 בשעה 10:04.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    זה נכון ש DNA זו חב' שלא קמה אתמול אבל אתה מביא דוגמאות של דושים.
    בוא נכליל בזריקה גסה שמהירות ממוצעת של דוש לא עוברת את ה 150,מה קורה מעבר לזה? מה קורה במהירויות שקרובות לשם?
    צריך יישור לזרימת אוויר לא?
    מסנן שיוצא החוצה ומכניס יותר אוויר יצטרך לפצות על זה שהוא צריך ליישר אותו מה שאומר שהיצור של המוצר הזה יותר מסובך מאשר לשים קופסה ובתוכה מסנן יותר אוורירי.
    הSMT עובר את ה200 קמ"ש ועם הSTAGE 3 אין בעיה, אומנם המיכל מגונן על התיבה אם אפשר לקרוא לSTAGE 3 תיבה אבל היא פתוחה לגמרי

    אני רק יכול לשער שגופי המצערת מסוגלים ליישר את הזרימה אבל זאת רק השערה
    נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 28-07-2016 בשעה 10:08.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הSMT עובר את ה200 קמ"ש ועם הSTAGE 3 אין בעיה,אומנם המיכל מגונן על התיבה אם אפשר לקרוא לSTAGE 3 תיבה אבל היא פתוחה לגמרי
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אוקיי אבל אני לא מדבר על מסנן אינבוקס,זה לא מבטל את התיבת אוויר.
    ...

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    ...
    זה לא מסנן אינבוקס, את התיבה המקורית מחליפים עם הSTAGE 3 בתוך הSTAGE 3 אין כמעט חלל ריק

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בזמנו KEVXTX, גורו ידוע של מנועי KTM 990 ומנועי 660 של ימאהה\מינרלי העלה סירטון של טנרה בלי פילטר ובלי מכסה תיבה שבעצם הכל פתוח ואם אני לא טועה היה שם כח סוס אחד יותר על אופנוע סטוק, כמובן שזה בתוך טווח שגיעת הדיינו אבל עדיין על פניו נראה שהאופנועים של ימינו לפחות חלק גדול מהם הפכו פחות רגישים לשינויים בתיבת האוויר או הפילטר.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הנקודה זה שהמסנן לא יוצא החוצה הוא נשאר בתוך חלל.
    חלל מבטל מערבולות,גם אם באופן חלקי זה עדיף על בלי הגנה בכלל.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מבחינתי יהיה מעניין לעלות אופנוע לדיינו עם תיבה פתוחה ללא פילטר ומאורר מכוון לתיבה.
    לדעתי זה יפגע בביצועים אבל בצורה יחסית זניחה של בורות קטנים במומנט וכח סוס אחד או שניים פחות.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מאוורר לא יכול לייצר תנאים של רכיבה בכביש.
    צריך מנהרת רוח.

  15. #15
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    באתם לי בדיוק בזמן:

    תיבת האוויר אצלי די גדולה (כ-5 ליטר)
    אני משתעשע ברעיון לוותר על תיבת האוויר
    כדי לנצל את המקום שיתפנה מתחת לכסא
    לאיכסון של כמה דברים.
    לא מעניין אותי תוספת כוח, להפך
    אפילו לא אכפת לי לאבד איזה כ"ס בסל"ד גבוה
    לטובת העניין.

    מהתייעצות עם אביעד, יעץ לי לרדת מהעניין
    כי יכול להיות כאב ראש לכוון את הקרב' לפעול בלי התיבה.

    מה אומרים?
    שווה את העניין?

    לצורך העניין מדובר בבמוו פאנדורו,
    מנוע סינגל 650 סמ"ק עם קרבורטור.
    מעניין אותי יותר ההתנהגות בתחום הסל"ד הנמוך והבינוני.

    נ.ב. לא מפחידה אותי ההתעסקות עם הקרבורטור כי
    בלי תיבת האוויר זה משחק ילדים להוציא ולהחזיר.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-03-2016, 09:53
  2. מחפש המלצה על חומר לניקוי פחם ממנוע מפורק
    על ידי Optimus Prime בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19-02-2016, 14:43
  3. לחץ אוויר בקטנוע קימקו גראנד דינק 250 סמ"'ק
    על ידי TomerC בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-07-2015, 12:48
  4. מסוע לאופנוע
    על ידי nave בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-06-2015, 18:54
  5. חומר לסגירת קייסים מנוע 2 פעימות
    על ידי beeaaver בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-06-2015, 16:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO