עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 44 מ 44

אשכול: על תיבת אוויר, תהודה ופוזה - חומר טוב לסופ"ש

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה

    מהתייעצות עם אביעד, יעץ לי לרדת מהעניין
    כי יכול להיות כאב ראש לכוון את הקרב' לפעול בלי התיבה.

    .
    יותר מזה לא נראה שיוכלו לענות לך, הדבר היחיד זה שאולי מישהוא כבר עבר את הכאב ראש בפורום בחו"ל וחזר עם תובנות

  2. #32
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    באתם לי בדיוק בזמן:

    תיבת האוויר אצלי די גדולה (כ-5 ליטר)
    אני משתעשע ברעיון לוותר על תיבת האוויר
    כדי לנצל את המקום שיתפנה מתחת לכסא
    לאיכסון של כמה דברים.
    לא מעניין אותי תוספת כוח, להפך
    אפילו לא אכפת לי לאבד איזה כ"ס בסל"ד גבוה
    לטובת העניין.

    מהתייעצות עם אביעד, יעץ לי לרדת מהעניין
    כי יכול להיות כאב ראש לכוון את הקרב' לפעול בלי התיבה.

    מה אומרים?
    שווה את העניין?

    לצורך העניין מדובר בבמוו פאנדורו,
    מנוע סינגל 650 סמ"ק עם קרבורטור.
    מעניין אותי יותר ההתנהגות בתחום הסל"ד הנמוך והבינוני.

    נ.ב. לא מפחידה אותי ההתעסקות עם הקרבורטור כי
    בלי תיבת האוויר זה משחק ילדים להוציא ולהחזיר.
    מנסיון על f650cs/gs
    המוזרקים שינויים בתיבת האוויר אפילו קטנים כמו פילטר k&n ישר פוגעים במומנט בסלד נמוך ובינוני והצריכת דלק עולה בחצי ליטר ל100 לפחות וזה רק שינוי בפילטר אוויר עצמו ללא נגיעות בתיבה.
    ביטול התיבה נותן הספק בגבוהים וירידה משמעותית בנמוכים ובינוניים , עם צריכת דלק גבוהה יותר וגימגומים חזקים בסרק

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    רד מזה הכל מתוכנן אין סיכוי שתגיע לתוצאה טובה.

  4. #34
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    אביעד+דרסדנר+סטרלוק+טריבל=תיבת אוויר+שעיר בגב"ב

    תודה על העזרה
    נערך לאחרונה על ידי שעיר בגב"ב; 31-07-2016 בשעה 09:28.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  5. #35
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    מצטרף לשאלות למומחים,
    אני דווקא לא חושב לוותר על התיבה, אבל כן להכניס צינורות לטובת אוויר קר יותר.
    מצרף סרט קצר עם מוסיקה מעצבנת, השאלה אם זה כדאי מבחינת "נשימה" לא מבחינת כוח נוסף.
    אם אני מבצע את השינוי הפשוט, אין דרך חזרה אלא לרכוש תיבה אחרת.
    מה תגידו?

    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 31-07-2016 בשעה 10:08.

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    מצטרף לשאלות למומחים,
    אני דווקא לא חושב לוותר על התיבה, אבל כן להכניס צינורות לטובת אוויר קר יותר.
    מצרף סרט קצר עם מוסיקה מעצבנת, השאלה אם זה כדאי מבחינת "נשימה" לא מבחינת כוח נוסף.
    אם אני מבצע את השינוי הפשוט, אין דרך חזרה אלא לרכוש תיבה אחרת.
    מה תגידו?

    הוא מחליף את השנורקלים המקוריים באותו הדבר רק בקוטר גדול יותר?

  7. #37
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    כן דרזדנר השאלה מה מראה הדיינו.
    עוז נשמע שזה אמור לתת לך יותר הספק בגבוהים אבל צריך לראות את הדיינו של הבחור לאחר השינויי

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    כן דרזדנר השאלה מה מראה הדיינו.
    עוז נשמע שזה אמור לתת לך יותר הספק בגבוהים אבל צריך לראות את הדיינו של הבחור לאחר השינויי

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    מה שבטוח זה נותן קצת יותר סאונד בקסדה שזה כבר עוד כמה כוחות סוס וברצינות כאחד שלא אוהב אגזוזים רועשים אבל כן אוהב סאונד בריא זה יכול להיות תחלופה לא רעה

  9. #39
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    הפתחים המקוריים, אלו צינורות גומי שחורים בקוטר חיצוני של 45 ממ'
    הם פונים כלפי מטה, ויוצאים בדיוק מאחורי רדיאטור המים, הפתחים פונים לכיוון הכביש.
    מה שהוא עשה, הוא הפנה אותם ב90 מעלות לכיוון השלדה.
    יש כאן עוד סרט, של בחור שייצר כאלו מפיברגלאס...שזו עבודה מדהימה.
    אבל עדיין אני מעדיף את פתרון צינורות הסיליקון.
    בנוסף, גם כך השמיעה שלי דפוקה, אז לא אכפת לי הרעש.



    הנה תמונה של המקורית עם צינורות היניקה.



    ובקישור יש משהו אחר לגמרי

    http://www.brocksperformance.com/Ins...airboxmod.html

    אגב, בהייאבוסות לדורותיהן ובכל מיני GSX-R למינייהם, עם שלדת קורה כפולה,
    משתמשים באותו ה"פטנט" ישירות מהמפעל.



    אפטר מרקט

    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 31-07-2016 בשעה 13:11.

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    הפתחים המקוריים, אלו צינורות גומי שחורים בקוטר חיצוני של 45 ממ'
    הם פונים כלפי מטה, ויוצאים בדיוק מאחורי רדיאטור המים, הפתחים פונים לכיוון הכביש.
    מה שהוא עשה, הוא הפנה אותם ב90 מעלות לכיוון השלדה.
    יש כאן עוד סרט, של בחור שייצר כאלו מפיברגלאס...שזו עבודה מדהימה.
    אבל עדיין אני מעדיף את פתרון צינורות הסיליקון.
    בנוסף, גם כך השמיעה שלי דפוקה, אז לא אכפת לי הרעש.



    הנה תמונה של המקורית עם צינורות היניקה.



    ובקישור יש משהו אחר לגמרי

    http://www.brocksperformance.com/Ins...airboxmod.html

    אגב, בהייאבוסות לדורותיהן ובכל מיני GSX-R למינייהם, עם שלדת קורה כפולה,
    משתמשים באותו ה"פטנט" ישירות מהמפעל.



    אפטר מרקט

    כל עוד לא ניסו לעשות ראמ אייר בייתי זה יעבוד, לא נראה שהשינוי הוא דרסטי, התיבה נשארת אותה תיבה והאוויר עדיין יגיע מאיזור סגור רק יותר קר

  11. #41
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    זה לא בדיוק איזור סגור, בהיאבוסה יש באיזור האיתותים צינור פלסטיק שדרכו נכנס האוויר.



    בקינג יש בכנפיים מקום לכניסת אוויר אבל ללא הצנרת ולא למטרה הזו, רק ליופי.
    מיקומי החורים בשלדה, יוצאים בצדדים שלא כמו בהיאבוסה.
    למה לא לנצל \ להשתמש בזה?

    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 31-07-2016 בשעה 21:46.

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הקינג לא מתוכנן להגיע למהירויות של ההיאבוסה ומכאן הראמ לא יעבוד טוב,או שיש בעיה בגלל הצורה של הפרינג - שים לב מה קורה מסביב לפנס אל מול הבוסה.
    זה לא שייך (רק) לאוויר קר זה שייך לבוסט.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 01-08-2016 בשעה 10:01.

  13. #43
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    אני לא מבין מה שאתה כותב,
    ההבדלים הם 15 כוחות בכל מה שקשור למהירויות סופיות.
    מה קורה מסביב לפנס? ה"צורה" הפחות אווירודינאמית?
    בעקרון, אין לי צורך בכוח או בוסט, רק לשפר את מה שהוא יונק כשחם לו.

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    אני לא מבין מה שאתה כותב,
    ההבדלים הם 15 כוחות בכל מה שקשור למהירויות סופיות.
    מה קורה מסביב לפנס? ה"צורה" הפחות אווירודינאמית?
    בעקרון, אין לי צורך בכוח או בוסט, רק לשפר את מה שהוא יונק כשחם לו.
    התפקיד של הצינורות האלה בבוסה זה לא יניקת אוויר קר,זה מערכת שנקראת RAM AIR.
    RAM AIR מאיצה מילוי במהירויות גבוהות וכתוצר לוואי,גם מקררת את האוויר בקופסה אבל זו לא המטרה שלה.

    מה שקורה מסביב לפנס ייצור מערבולות רוח באזור פתחי היניקה מה שאומר שאם תדחף לשם צינורות,תקבל מערבולות רוח מעל למהירות מסויימת שתביא דווקא לירידת כוח ועלייה בצריכת דלק גם אם לכאורה "תשפר את מה שהוא יונק כשחם לו" שאגב,לא הבנתי את ההסבר מאחורי המשפט הזה.
    כרגע הקופסה סגורה והיא פועלת בצורה דיי אופטימלית בשביל להגיע להספק טוב בכל טווחי המהירות ובשביל לשמור על האוויר קר ככל הניתן - יש אילוצים אם תקרר את האוויר עם צינורות סתם ככה בלי תכנון תקבל בעיות במקום אחר.

    ההבדלים שראית על הדיינו לא בודקים זרימת אוויר בכביש הפתוח,זה עולם אחר לגמרי - מעבדה סגורה וכביש פתוח.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-03-2016, 09:53
  2. מחפש המלצה על חומר לניקוי פחם ממנוע מפורק
    על ידי Optimus Prime בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19-02-2016, 14:43
  3. לחץ אוויר בקטנוע קימקו גראנד דינק 250 סמ"'ק
    על ידי TomerC בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-07-2015, 12:48
  4. מסוע לאופנוע
    על ידי nave בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-06-2015, 18:54
  5. חומר לסגירת קייסים מנוע 2 פעימות
    על ידי beeaaver בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-06-2015, 16:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO