מנסיון על f650cs/gs
המוזרקים שינויים בתיבת האוויר אפילו קטנים כמו פילטר k&n ישר פוגעים במומנט בסלד נמוך ובינוני והצריכת דלק עולה בחצי ליטר ל100 לפחות וזה רק שינוי בפילטר אוויר עצמו ללא נגיעות בתיבה.
ביטול התיבה נותן הספק בגבוהים וירידה משמעותית בנמוכים ובינוניים , עם צריכת דלק גבוהה יותר וגימגומים חזקים בסרק
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אביעד+דרסדנר+סטרלוק+טריבל=תיבת אוויר+שעיר בגב"ב
תודה על העזרה![]()
נערך לאחרונה על ידי שעיר בגב"ב; 31-07-2016 בשעה 09:28.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
מצטרף לשאלות למומחים,
אני דווקא לא חושב לוותר על התיבה, אבל כן להכניס צינורות לטובת אוויר קר יותר.
מצרף סרט קצר עם מוסיקה מעצבנת, השאלה אם זה כדאי מבחינת "נשימה" לא מבחינת כוח נוסף.
אם אני מבצע את השינוי הפשוט, אין דרך חזרה אלא לרכוש תיבה אחרת.
מה תגידו?
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 31-07-2016 בשעה 10:08.
כן דרזדנר השאלה מה מראה הדיינו.
עוז נשמע שזה אמור לתת לך יותר הספק בגבוהים אבל צריך לראות את הדיינו של הבחור לאחר השינויי
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
הפתחים המקוריים, אלו צינורות גומי שחורים בקוטר חיצוני של 45 ממ'
הם פונים כלפי מטה, ויוצאים בדיוק מאחורי רדיאטור המים, הפתחים פונים לכיוון הכביש.
מה שהוא עשה, הוא הפנה אותם ב90 מעלות לכיוון השלדה.
יש כאן עוד סרט, של בחור שייצר כאלו מפיברגלאס...שזו עבודה מדהימה.
אבל עדיין אני מעדיף את פתרון צינורות הסיליקון.
בנוסף, גם כך השמיעה שלי דפוקה, אז לא אכפת לי הרעש.
הנה תמונה של המקורית עם צינורות היניקה.
ובקישור יש משהו אחר לגמרי
http://www.brocksperformance.com/Ins...airboxmod.html
אגב, בהייאבוסות לדורותיהן ובכל מיני GSX-R למינייהם, עם שלדת קורה כפולה,
משתמשים באותו ה"פטנט" ישירות מהמפעל.
אפטר מרקט
![]()
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 31-07-2016 בשעה 13:11.
זה לא בדיוק איזור סגור, בהיאבוסה יש באיזור האיתותים צינור פלסטיק שדרכו נכנס האוויר.
בקינג יש בכנפיים מקום לכניסת אוויר אבל ללא הצנרת ולא למטרה הזו, רק ליופי.
מיקומי החורים בשלדה, יוצאים בצדדים שלא כמו בהיאבוסה.
למה לא לנצל \ להשתמש בזה?
![]()
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 31-07-2016 בשעה 21:46.
הקינג לא מתוכנן להגיע למהירויות של ההיאבוסה ומכאן הראמ לא יעבוד טוב,או שיש בעיה בגלל הצורה של הפרינג - שים לב מה קורה מסביב לפנס אל מול הבוסה.
זה לא שייך (רק) לאוויר קר זה שייך לבוסט.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 01-08-2016 בשעה 10:01.
אני לא מבין מה שאתה כותב,
ההבדלים הם 15 כוחות בכל מה שקשור למהירויות סופיות.
מה קורה מסביב לפנס? ה"צורה" הפחות אווירודינאמית?
בעקרון, אין לי צורך בכוח או בוסט, רק לשפר את מה שהוא יונק כשחם לו.
התפקיד של הצינורות האלה בבוסה זה לא יניקת אוויר קר,זה מערכת שנקראת RAM AIR.
RAM AIR מאיצה מילוי במהירויות גבוהות וכתוצר לוואי,גם מקררת את האוויר בקופסה אבל זו לא המטרה שלה.
מה שקורה מסביב לפנס ייצור מערבולות רוח באזור פתחי היניקה מה שאומר שאם תדחף לשם צינורות,תקבל מערבולות רוח מעל למהירות מסויימת שתביא דווקא לירידת כוח ועלייה בצריכת דלק גם אם לכאורה "תשפר את מה שהוא יונק כשחם לו" שאגב,לא הבנתי את ההסבר מאחורי המשפט הזה.
כרגע הקופסה סגורה והיא פועלת בצורה דיי אופטימלית בשביל להגיע להספק טוב בכל טווחי המהירות ובשביל לשמור על האוויר קר ככל הניתן - יש אילוצים אם תקרר את האוויר עם צינורות סתם ככה בלי תכנון תקבל בעיות במקום אחר.
ההבדלים שראית על הדיינו לא בודקים זרימת אוויר בכביש הפתוח,זה עולם אחר לגמרי - מעבדה סגורה וכביש פתוח.