בואו נראה אם הצלחתי לתרגם את זה לשפה של הדיוטות:
  • התהודה נוצרת כפונקציה של מבנה החלל + כיוון כניסת הגז (אויר) לתוכו + מהירות הכניסה של הגז לחלל.
  • קיום התהודה = אינדיקציה לקיומה של תנועה בצורה מסויימת, ידועה מראש, של הגז בתוך החלל.
  • תהודות בתדרים שונים = תנועות שונות של הגז בתוך החלל (כיוון, מהירות וכו').
  • מאחר ובאופנוע התיבה היא סטטית, הן ביחס לכיוון כניסת האויר והן ביחס למיקום השסתומים, ניתן לנצל את התהודה בצורה מוגבלת יחסית רק לטווח מהירויות מאוד מסויים.


אני בכיוון? פספסתי משהו?