גם בכתבה וגם כאן אנשים אם הרבה ידע שופכים את מיטב ידיעתם המאד מוערכת אבל חוץ מי מה שאני ראיתי (הרצת דיינו על טנרה מוזרק ללא תיבה) לא חסר טבלאות דיינו ברשת שמראה עליה או ירידה של כח סוס אחד במיוחד במנועים בעלי צילנדר אחד או שניים לכן אפשר להגיד שכתלות בסוג המנוע לתיבה יש השפעה מינורית.
כמו שכבר כתבתי בעבר נראה שמנועי 4 צילנדרים יותר רגישים לצורת התיבה.
כמובן שהכל מתייחס למנועים מוזרקים ששם ירידת הלחץ בכניסה לא משפיעה על כמות הדלק שנכנסת למנוע