תוצאות 1 עד 15 מ 44

אשכול: על תיבת אוויר, תהודה ופוזה - חומר טוב לסופ"ש

תצוגה בשכבות

  1. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    גם בכתבה וגם כאן אנשים אם הרבה ידע שופכים את מיטב ידיעתם המאד מוערכת אבל חוץ מי מה שאני ראיתי (הרצת דיינו על טנרה מוזרק ללא תיבה) לא חסר טבלאות דיינו ברשת שמראה עליה או ירידה של כח סוס אחד במיוחד במנועים בעלי צילנדר אחד או שניים לכן אפשר להגיד שכתלות בסוג המנוע לתיבה יש השפעה מינורית.
    כמו שכבר כתבתי בעבר נראה שמנועי 4 צילנדרים יותר רגישים לצורת התיבה.
    כמובן שהכל מתייחס למנועים מוזרקים ששם ירידת הלחץ בכניסה לא משפיעה על כמות הדלק שנכנסת למנוע
    אין השפעה על כמות הדלק כן יש השפעה על הפיזור שלו.
    מסנן פתוח לא יכול לישר מערבולות כמו שעושה תיבה,דיינו בודקים בחדר סגור מה שמקטין עד מעלים מערבולות אוויר בניגוד לרכיבה בעולם
    האמיתי.
    לכל כלל יש יוצא מהכלל אבל הכלל הוא שעדיף תיבה,זה שהורדת את התיבה וקיבלת יותר סוסים יכול להעיד שהבעיה בצורה שהיא מתוכננת - אילוצי תקנות רעש למשל ואם היו עובדים חופשי היית רואה תוצאות זהות אם לא יותר טובות.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 27-07-2016 בשעה 10:19.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-03-2016, 09:53
  2. מחפש המלצה על חומר לניקוי פחם ממנוע מפורק
    על ידי Optimus Prime בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19-02-2016, 14:43
  3. לחץ אוויר בקטנוע קימקו גראנד דינק 250 סמ"'ק
    על ידי TomerC בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-07-2015, 12:48
  4. מסוע לאופנוע
    על ידי nave בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-06-2015, 18:54
  5. חומר לסגירת קייסים מנוע 2 פעימות
    על ידי beeaaver בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-06-2015, 16:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO