ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
הפתחים המקוריים, אלו צינורות גומי שחורים בקוטר חיצוני של 45 ממ'
הם פונים כלפי מטה, ויוצאים בדיוק מאחורי רדיאטור המים, הפתחים פונים לכיוון הכביש.
מה שהוא עשה, הוא הפנה אותם ב90 מעלות לכיוון השלדה.
יש כאן עוד סרט, של בחור שייצר כאלו מפיברגלאס...שזו עבודה מדהימה.
אבל עדיין אני מעדיף את פתרון צינורות הסיליקון.
בנוסף, גם כך השמיעה שלי דפוקה, אז לא אכפת לי הרעש.



הנה תמונה של המקורית עם צינורות היניקה.



ובקישור יש משהו אחר לגמרי

http://www.brocksperformance.com/Ins...airboxmod.html

אגב, בהייאבוסות לדורותיהן ובכל מיני GSX-R למינייהם, עם שלדת קורה כפולה,
משתמשים באותו ה"פטנט" ישירות מהמפעל.



אפטר מרקט

כל עוד לא ניסו לעשות ראמ אייר בייתי זה יעבוד, לא נראה שהשינוי הוא דרסטי, התיבה נשארת אותה תיבה והאוויר עדיין יגיע מאיזור סגור רק יותר קר