עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 44 מ 44

אשכול: החלפת שמן מעבר לטיפולים השוטפים

  1. #31
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אז השמן לא מתאים וצריך שמן עם נקודת אידוי גבוהה יותר.

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #32
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    קירור אוויר מזהם ואוכל יותר את השמן ובקיץ עוד יותר.
    תשמע... גם אני חשבתי ככה.
    רוכב על TU250 כיום, קירור אוויר כמובן ו... וואלה, לא אוכל שמן.
    המנוע והקרבורטור כמובן מכוונים היטב, ללא נזילות מכיוונים לא רצויים.

    אגב, כשחיפשתי אופנוע, תמיד אמרו לי ש-GN אוכל שמן כברירת מחדל. כנראה ששכחו להגדיר את הנושא באופנוע שלי.

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    מתן, שאלת השאלות שלא נשאלה...
    על מה אתה רוכב?

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    תשמע... גם אני חשבתי ככה.
    רוכב על TU250 כיום, קירור אוויר כמובן ו... וואלה, לא אוכל שמן.
    המנוע והקרבורטור כמובן מכוונים היטב, ללא נזילות מכיוונים לא רצויים.

    אגב, כשחיפשתי אופנוע, תמיד אמרו לי ש-GN אוכל שמן כברירת מחדל. כנראה ששכחו להגדיר את הנושא באופנוע שלי.
    זה לא שייך לנזילות.
    המרווחים במנועי קירור אוויר גדולים מה שנוטה לאיבוד שמן.

    קרבורטור הוא לא רכיב דינמי,כמה שמכוון לא תהיה,תיתקל בחלקים שהתערובת תהיה עשירה.
    תערובת עשירה מדללת את השמן מה שמגביר שרפה שלו.

    אני מניח שהמנוע שלך במצב טוב מאוד ושאתה עדין עם המצערת.

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    את הנזילות ציינתי על הדרך 😊

    וכן, אני מודע לטווחי הסל"ד שבהם המנוע של האופנוע הזה חי טוב יותר, אבל זה לא מונע ממני לפתוח את המצערת במידת הצורך כדי להגיע למהירות הנדרשת לעקיפה, מה שהיה אמור להשפיע באופן ישיר על צריכת השמן.

    אגב, הדג'בל הוא הסינגל היחידי שנוטף שמן החוצה, יותר ממה שהוא מאבד שמן במהלך פעולת המנוע 😆

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כל עוד הפינוי חום נשאר קבוע המרווח נשאר קבוע,בקירוב,מה שמתבטא בצריכת שמן\דלק נמוכה והספק טוב.
    הבעיה מתחילה כשחם בחוץ,מאוד,כמו בקיץ שלנו,כשהדחיסה בורחת וכשהתערובת נוטה לעשירה,בתנאים הנ"ל גם לחיצות מינוריות ישרפו מעט שמן,כמה מעט זה כבר תלוי במצב המנוע.

    קרבורטור משתלב לא רע עם קירור מים,בגלל ששם יש פיצוי על זה שהוא לא דינמי,כי הטווח טמפ' בקירור נוזל נשאר צר מה שמאפשר ליצרנים ליצור תערובת אופטימלית בלי לעבור להזרקת דלק.

    מה זה דג'בל?

  7. #37
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    סוזוקי DR600 האגדי, האופנוע היחידי ללא אטם למכסה שסתומים.
    כמו כן, האופנוע היחידי בעולם שאותו רק הבעלים יכול להתניע. שילב של מפחת קומפרסיה ידני ורגלית קיק אימתנית.

    https://m.youtube.com/watch?v=szVpi3lJaCo

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    יפה נראה אופנוע עם יכולת תימרון טובה.
    ה 650 שונה ממנו בהרבה בהתנהגות?

  9. #39
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    רשמתי בפול גז גרסת 1.0 את ההבדלים.
    DR650 מלבד עניין הנפח, אם זכרוני אינו מטעני, גם מרווח הגחון היה גדול יותר, בולמים קדמיים ואחוריים עם טווח שיכוך גבוה יותר, בלם אחורי הוחלף מתוף לדיסק, קצת יותר כבד... לא זוכר מעבר לזה.

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593

  11. #41
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    מתן, שאלת השאלות שלא נשאלה...
    על מה אתה רוכב?
    האמת שהשאלה נשאלה יותר ברמה הכללית אחרי ויכוח עם חבר מהעבודה.
    לשאלתך אני רוכב על Nmax 125.

  12. #42
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    אז הדיון יישאר ברמה התיאורטית 😊

    תודה למשתתפים בדיון, כן יירבו דיונים מעניינים מסוג זה.

  13. #43
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    לידיעתך-גם ב-XT 500-600-660 אין אטם במכסה שסתומים,על כן,ריבוי משחת אטימה עושה רק טוב [לא להגזים ולא להתקמצן].

  14. #44
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    תשמע... התמודדתי עם נושא החוסר באטם תקופה ארוכה ולא הצלחתי ליצור אטימה הרמטית. ניסיתי גם סוגים שונים של סיליקון.
    טובי המכונאים ניסו גם כן ולא צלחו את מבחן הדג'בל.

    אם יש כאן מישהו שהיה בעלים של דג'בל והצליח לפתור את הנושא - מצדיע לו.

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) מעבר מ-z750 ל-z800 או MT-09
    על ידי shaixz בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 23-07-2016, 09:38
  2. מחפש המלצות לרכישת חלפים לטיפולים שוטפים
    על ידי arariear בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-03-2016, 23:31
  3. מעבר מאופנוע 250 ל-650 סמ''ק
    על ידי noamw בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 01-02-2016, 00:21
  4. מעבר לדיוק 690 מסיביאר 250
    על ידי DANKAT1990 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 13-01-2016, 20:00
  5. השתדרגות מעבר לקטנוע חדש
    על ידי Eladnh בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-08-2015, 23:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO