כל עוד הפינוי חום נשאר קבוע המרווח נשאר קבוע,בקירוב,מה שמתבטא בצריכת שמן\דלק נמוכה והספק טוב.
הבעיה מתחילה כשחם בחוץ,מאוד,כמו בקיץ שלנו,כשהדחיסה בורחת וכשהתערובת נוטה לעשירה,בתנאים הנ"ל גם לחיצות מינוריות ישרפו מעט שמן,כמה מעט זה כבר תלוי במצב המנוע.
קרבורטור משתלב לא רע עם קירור מים,בגלל ששם יש פיצוי על זה שהוא לא דינמי,כי הטווח טמפ' בקירור נוזל נשאר צר מה שמאפשר ליצרנים ליצור תערובת אופטימלית בלי לעבור להזרקת דלק.
מה זה דג'בל?


ציטוט ההודעה בתגובה