ציטוט נכתב במקור על ידי eeebbr צפיה בהודעה
כשהולכים למצבי קיצון כמו כ"ס על כל ק"ג בערך אתה לא יכול להשאר עם המצב הסטנדרטי, בעיקר כי רוב הרוכבים לא יכולים להתמודד עם כל כך הרבה כוח.
מעבר לזה, ישנן מערכות בטיחות שיצילו את חיי הרוכבים.
צריך להתאים את כלי הרכב למציאות המהירה שמתרחשת. אופנוען שנוסע על 250 לרוב צריך את העזרה כי המוח שלנו לא מסוגל להתמודד עם כמויות המידע שמתקבלות.
אין ספק שיש בקרות שחלקן יראו לרבים מיותרות אבל תחשוב על זה ככה… הניסיון להנגיש את הנישה לכלל האוכלוסיה נעזר במערכות האלה כדי לאפשר את זה.
ה"אולי" הקטן הזה בא מהר על כביש ציבורי במצב רע עם מכוניות שמזילות שמן ובמהירות גבוהה.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
לא אמרתי שכל המערכות מן השטן. כמו שאמרת - רוב הרוכבים לא יכולים להתמודד עם כל כך הרבה כח...אז למה ללכת לשם בכל מקרה? אני מאמין שרוב האוכלוסייה לא ממצה אפילו חצי ממה שאופנועי הליטר הספורטיביים מסוגלים, לא רוכבים 6-8 שעות ביום בחופשות על האדוונצ'רים שלהם מרחקים של מאות ואלפי קילומטרים וצריכים את כל הארגזים האלו, ולמה בכלל לנסוע על 250 בכביש ציבורי? אפשר כבר לממן חופשי-חודשי ליוון ולהתגרזן במסלול מירוצים.

הפואנטה היא אחרת - רוב האוכלוסיה רוכבת רכיבות מנהלתיות, יוצאת מידיי פעם לסיבובון או טיול לבית קפה בסופ"שים, לא מרחיקים אפילו מיכל דלק אחד...זה כמו לקנות אחוזה שתגור רק ב-3 מהחדרים שבה והשאר נשארים ריקים.