אני בהחלט בעד!
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
נדב - ברגע שאתה עומד שם עם שלטים זו הפגנה.
להפגנות יש לבקש אישור מהמשטרה (אולי עוד גורמים).
צריך לברר מול עורך דין איך לעשות את זה נכון על מנת שלא יפנו אותנו בכוח.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני בהחלט בעד!
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
יש עורך דין בקהל??
בואו נקדם את הרעיון
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
אני חושב שקבוצת וואטסאפ תהיה יותר אפקטיבית
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
גם ספונסרים לא יזיקו כמו היבואנים..שלדעתי יש להן אינטרס ענקקק
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
אני פעיל הכמה וכמה פורומים שהם קצת מעבר לרשת חברתית.
כרגע ישנם כמה ראשים שמארגנים תגובה מתואמת בעזרת אנשי מקצוע
מתחום הביטוח, פוליטיקאים, ואנשים שמנוסים בתחום.
למי שלא הבין המלחמה היא לא רק נגד חב' הביטוח, אלה בעד "ביטוח בר השגה"
6500 ש"ח, אינם ביטוח כזה.
למתקשים, הנושא כבר סגור וחתום, ולכן על מנת לשנות אותו מדובר ביציאה למלחמה,
או כניעה מרהיבה.
מלחמה מנהלים בכל החזיתות במקביל, בכוח, בשכל ובערמה.
כל מי שיוצא למלחמה צריך צבא אחריו, ויהיה מחיר לשלם, הצבא צריך להיות ממושמע, מתורגל
ובעל אמצעים.
אפשר לשלם עוד אלף ש"ח בשנה ולשתוק ואפשר להתעורר, אין דרך אחת לזכות במאבק ואין
פתרון ספר כתוב, אבל אי אפשר להישאר אדישים.
בהצלחה לכולנו או הכינו את ה-"חופשי חודשי...."
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
נכון צריך להלחם בכל המישורים.
על מנת להביא את הדבר לתודעת הציבור חייבים גם ליזום את המפגני כוח האלו. ולא פעם אחת שהנושא לא ירד מסדר היום הציבורי. אז קדימה איך ממשיכים מפה?
לגבי הספונסרים, למי שיש גישה לייבואנים אולי להגיע איתם להסכם שישלמו כל דוח שהחזירים ינפיצו עלינו.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
בבקשה, תלמדו...טרי טרי.
זה לא שלנו יש כוח, אבל כך עושים מסיבה.
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/...&cat=161&loc=1
הודעה לעיתונות של מטה המאבק:
השר כחלון ומשרד האוצר מאפשרים לחברות הביטוח העלאה דורסנית נוספת של 25% בביטוחי החובה לאופנועים
השר כחלון ומשרד האוצר מאפשרים, שוב, לחברות הביטוח להעלות את תעריפי ביטוח החובה, שכבר כיום הם הגבוהים בעולם, ב 25% נוספים, צעד שעלול למוטט סופית את הענף הדו גלגלי, ולהחריף בצורה קיצונית את פקקי התנועה לכלל ציבור הנהגים בכל איזור המרכז, לרמות שמאיימות לשתק את המדינה, ציבור האופנוענים, שמשלם את התעריפים הגבוהים בעולם, מאס בכך ויוצא למאבק מיידי וחסר פשרות.
רקע
תעריפי ביטוחי החובה לאופנועים וקטנועים הוא הסיבה העיקרית שבגללה כמות האופנועים בכבישי ישראל היא מהנמוכות בעולם, כ 4% בלבד לעומת כ 12% באירופה, זאת למרות שאנחנו מדינה עם אקלים מושלם לרכיבה. כבר היום, עוד לפני ההעלאה המתוכננת, ישראל היא המדינה עם הביטוח הכי יקר בעולם, בין 4,000-6,000 ש"ח לביטוח חובה בלבד, כשבתסריטים מסויימים התעריף עשוי להגיע למעל 10,000 ש"ח בשנה, לביטוח חובה בלבד.
שר האוצר כחלון – שלפני הבחירות הבטיח לגבש פתרון של הפחתה משמעותית בביטוח החובה השערורייתי לאופנועים, בשיעורים שבין 30% ל- 50%, צעד שיקל על הסטודנטים, על המשתכנים החדשים בפריפריה שעובדים בתל אביב ובכלל יקל על יוקר המחיה בישראל - נכנע ללחצי חברות הביטוח, שמצידן ממשיכות בחמדנות ובחזירות שלהן. התוצאה היא שאחזקת הכלי הדו גלגלי היעיל והזול, הופכת להיות מעמסה כלכלית בלתי הגיונית, ובניגוד ליתרונות ששימוש בתחבורה מסוג זה מביאים למשק:
• הפחתה וחילוץ הנהגים מפקקי הענק בגוש דן
• חיסכון של מאות מיליוני שעות עבודה מצטברות
• חיסכון בדלק והקטנת זיהום האוויר
• פתרון למצוקת החניה בערים הגדולות
• חיבור קל ומהיר לפריפריה ולפרויקטים של הדיור למשתכן
אנחנו קוראים לכבוד השר: אל תהיה פקיד, תהיה כחלון! ציבור הרוכבים מאס בהפיכתו למצורע ולשק האיגרוף של חברות הביטוח, ומוכן יותר מתמיד, אם יצטרך, להילחם על זכויותיו ובכל הכוח. אתה איש הגיוני – קח פיקוד!
עובדות
רווחי חברות הביטוח לפי סוג – שימו לב לקו האדום (ביטוח חובה)
• הידעת שבתאונת מעורבות רכב/אופנוע - 80% מהתאונות הן באשמת הרכב?
• הידעת שבגלל נתון זה חוקק חוק ההעמסה?
• הידעת שחוק זה לא מיושם, ולכן רוכבי אופנוע בישראל משלמים 300% יותר מבעל רכב?
• הידעת שמסכום הביטוח (כ- 6,000 ש"ח) רק 10% מועברים לקופות החולים לצורך "תיקון" שלנו במקרה תאונה? לאן הולך שאר הכסף?
• הידעת שבתאונת אופנוע נפגע בד"כ רוכב אחד, בעוד שבתאונת רכב נפגעים רבים יותר, ועלות התאונה יקרה הרבה יותר?
• הידעת שהכפלת כמות האופנועים בשנה תפחית את כמות ההרוגים הכוללת? כמה מתוך ההרוגים מקרב הולכי הרגל נהרגו בגלל רכב, וכמה בגלל אופנוע? (רמז, 100% מההרוגים הם מפגיעת רכב)
מה אנחנו דורשים
1. השוואת התעריפים למקובל בחו"ל
2. עצירת ההתייקרות, והפחתה מיידית של לפחות 50% במחירי ביטוחי החובה לדו גלגלי
3. השוואת מחירי ביטוחי החובה לרכב ולאופנוע
4. תיקון עוול היסטורי וקביעת תעריפי ביטוח ע"פ מדרגות רישוי (A, A1, A2)
5. אפשרות מיידית לבטח במודל האמריקאי (את הנהג ולא את הרכב)
6. אפשרות לביטוחים מוזלים עוד יותר במחיר הגבלת תיקרת פיצוי מקסימלית לכיסוי
האפקט התודעתי בחסימת חניות בתא ביום ראשון בבוקר גדול פי כמה מחסימה בירושלים. זאת פגיעה במשק ואין סיכוי שלא יעלו את הדבר על סדר היום הציבורי.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
צריך וצריך, יש שר אוצר. טיול ברחוב שלו של 1000 אופנועים יעלה לו את המודעות, טיול לכנסת שיחסום פשוט את כביש אחד, יעלה את המודעות.
פוליטיקאים אוהבים פרסום, הדבר הזה יוביל לפרסום.
מה עם עיריית תל אביב ? רמת גן ? הם כן מעוניינים להוריד את העומס בכבישים, זה מתאים להם.
הרעיון הוא להכניס להם לראש שאין לנו אלטרנטיבה אחרת, ביטוח הוא חובה, אין לנו ממש אפשרות לבחור אם לעשות או לא.
אני חושב שצריך להתחיל לארגן מסעות לכנסת - כמה שיותר רוכבים יותר טוב, נסיעה רגילה וחוקית בלי לתקוע את על התנועה, אנו רוצים ליצר אהדה חיובית לא שלילית מציבור האזרחים במדינה.
כמו כן לפעול בשיטת המדינה שלנו, לבקש להקפיא הליכים עד למסקנות של ועדת חקירה שתבחן את הנושא הביטוחי מול מדינות אירופה, ותמליץ על שינוי מהותי בפוליסות, עצם הדרישה של ועדה, אולי יאפשר לנו מעט זמן לפעול בעוד מישורים.
אבל ככה המדינה שלנו עובדת - עושים רעש, מקימים ועדה, אחרי שנה יש החלטות ויש דוח מסודר ואז חוזר חלילה...
אם לא הבנו עד עכשיו אז אנחנו בבעיה.....דברים במדינה הזאת הולכים רק בכוח.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
בדיוק מה ששושני עשה בשרשור הקודם על הביטוח (שמרוב המולה תכף ירד לקרקעית הדף הראשון של פורום כללי)
אסף אמן פרסם את זה בפייס של מועדון האופנועים הישראלי, למי שאין לו מוזמן לקרוא:
ובכן חברים בעניין ייקור תעריפי הביטוח, ניתן ומומלץ לפנות לוועדת חוק חוקה ומשפט בכנסת. להלן פרטי יצירת קשר:
פרטי הוועדה:
מספרי טלפון: 02-6408801
פקס: 02-6753199
דואר אלקטרוני: vhuka@knesset.gov.il
מנהל הוועדה: אסף פרידמן
הפרטים אגב התקבלו באדיבות ובמהירות מלשכתה של ח"כ סתיו שפיר
אם אתם רוצים להשפיע (מעבר לכתיבת פוסטים בסגנון "כולם רמאים גנבים שקרנים" ושאר ברכות) אתם מוזמנים לפנות לוועדה (רצוי במייל). אני מאמין שאלפי פניות לא יוכלו להשאיר את הוועדה אדישה לנושא
מטה המאבק מוזמן להכווין את חייליו לפעולה זו.