עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 53

אשכול: מחפש אופנוע Aprilia שתי פעימות

  1. #16
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    הכותרת נערכה. פעם הבאה כתוב כותרת יותר אינפורמטיבית.

    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    כל עוד לא משתמשים במנועים של 4 פעימות בצורה מנוגדת לא יהיה כוח שווה לאופנוע הזה.
    .
    לא הבנתי מה זה "בצורה מנוגדת" אבל בכל מקרה המשפט הנ"ל לא נכון. יש המון אופנועים שיש להם הרבה יותר כוח.



  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אני מבקש שתראה לי מנוע 250cc עם גוף קל וקרוב ל 60-65 כוחות סוס.
    ומנוע מנוגד זה - ראש בראש.
    חפש בגוגל, תאורטית זה מייצר יותר כוח (כמעט פי 2), תבדוק את הפרויקט של ביל גייטס.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    כנראה שאין...

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אני מבקש שתראה לי מנוע 250cc עם גוף קל וקרוב ל 60-65 כוחות סוס.
    ומנוע מנוגד זה - ראש בראש.
    חפש בגוגל, תאורטית זה מייצר יותר כוח (כמעט פי 2), תבדוק את הפרויקט של ביל גייטס.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    לא יודע לגבי מנוע מנוגד אבל
    250 4 צילינדר יש את הפוטנציאל להוציא 60-70 כ״ס
    בא על חשבון האמינות כמובן אבל אפשרי
    אם כבר אתה מחפש 2 פעימות
    למה לא 400/500? אותם אתה יכול לייבא לארץ
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  5. #20
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אני מבקש שתראה לי מנוע 250cc עם גוף קל וקרוב ל 60-65 כוחות סוס.
    ומנוע מנוגד זה - ראש בראש.
    חפש בגוגל, תאורטית זה מייצר יותר כוח (כמעט פי 2), תבדוק את הפרויקט של ביל גייטס.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    בהתחלה דיברת רק על פעימות וכוח. עכשיו גם הוספת משקל ונפח. יחי ההבדל הקטן.



  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    אז תגיד שאתה מחפש מוטוקרוס עם רישוי כביש.

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    בהתחלה דיברת רק על פעימות וכוח. עכשיו גם הוספת משקל ונפח. יחי ההבדל הקטן.
    זה הבדל ענק.
    אבל אחרי הכל אופנוע זה לא רק המנוע, רק המכלולים או סתם סמ"ק פשוט.
    זה הכל ביחד.

    מאז שמקס בייאג'י ורוסי רכבו על 250 בשנות התשעים, פשוט התאהבתי.

    נ.ב.
    כל מנוע שיגיע (בקטגוריה המדוברת) לאותה רמה של של סל"ד ממושך ולחצי עבודה כמו מנועי ה vj22/23, גם 4 פעימות, האמינות שלו תרד.

    בכל זאת לצערי עוד לא ראיתי מנוע 4 של פעימות של 250 סמ"ק שמסוגל להגיע לרמה כזו של 65 כוחות סוס.
    הם פשוט עובדים פי 2 יותר לאט מול ה-2 פעימות.


    עוד תוספת קטנה...
    תאורטית כדי שמנוע 4 פעימות יגיע לאותה רמה של מנוע 2 פעימות בכוח שלו יש להכפיל את לחץ העבודה (זה מה שהמומחים אומרים, לא אני).

    לדוגמה:
    Vj22 נתן מומנט מקסימלי בין 10 ל-14 אלף סל"ד.
    אז נגיד שאותו מנוע אחד לאחד בגרסה של 4 פעימות, יוכל להפיק את אותו מומנט וכוח סוס רק סביב 24 ל 28 אלף סל"ד.
    אין מנוע כזה בשום מקום בעולם.

    (בואו נוריד רגע את פקטור ההילוכים וכל שאר המכלולים, רק בוכנות שמסתובבות).


    לא סתם 125 סמ"ק נהפך ל-ז"ל במוטו ג'יפי וה-250 הגיע במקומו, ו600 נכנס למשחק.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 04-10-2016 בשעה 01:16.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    אתה רוצה 4 פעימות 250 עם 65כ״ס?
    יש לך את האפשרות לפתוח מנוע כל 5000ק״מ?
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    בכל זאת לצערי עוד לא ראיתי מנוע 4 של פעימות של 250 סמ"ק שמסוגל להגיע לרמה כזו של 65 כוחות סוס.
    הם פשוט עובדים פי 2 יותר לאט מול ה-2 פעימות.
    עוד תוספת קטנה...
    תאורטית כדי שמנוע 4 פעימות יגיע לאותה רמה של מנוע 2 פעימות בכוח שלו יש להכפיל את לחץ העבודה (זה מה שהמומחים אומרים, לא אני).
    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    הכוח של מנוע 4T מגיע מלחץ והכוח של מנוע 2T מגיע מסל"ד כאשר הלחץ הכולל בפעולת דחיסה במנוע 2T נמוך משעמותית מפעולת דחיסה במנוע 4T.
    אחת הסיבות שמנועי 4T עובדים לאט יותר זה כי הם לא צריכים לטפס לסל"ד אסטרונומי בשביל להפיק הרבה מומנט.

    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    Vj22 נתן מומנט מקסימלי בין 10 ל-14 אלף סל"ד.
    אז נגיד שאותו מנוע אחד לאחד בגרסה של 4 פעימות, יוכל להפיק את אותו מומנט וכוח סוס רק סביב 24 ל 28 אלף סל"ד.
    אין מנוע כזה בשום מקום בעולם.
    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    ההפך הוא הנכון.
    אתה מבלבל בין מומנט להספק.
    הספק זה סל"ד כפול המומנט ולכן מנועי הדו"פ מצטיינים בהספק כי כל התכנון שלהם הוא לעבוד בטיל,כתוצאה מזה השאיפה של היצרן בתכנון מנוע כזה הוא למזער את החיכוך והדחיסה למינימום על מנת לבלום את הבוכנה כמה שפחות.

    עכשיו,זה דבר ידוע שמנוע דו"פ קירח מכוח בסל"ד נמוך ואני אסביר למה זה קורה,
    צילינדר במנוע 2 פעימות הוא מחורר,כתוצאה מזה,מהלך הדחיסה שלו קצר מאוד,הדבר הזה נותן לבוכנה את האפשרות לטוס מעלה מטה באין מפריע בטיל.
    איפה הבעיה? כשאין סל"ד אין מומנט כי הכוח לא מגיע מהדטונציה,היא חלשה כי לא דחסנו הרבה ולכן חוץ מלסובב את המנוע,לא קיבלנו כלום.

    במנוע מרובע הצילינדר לא מחורר ולכן מהלך הדחיסה ארוך משמעותית,כתוצאה מנוע כזה מפיק מומנט ישירות מדחיסה ולא תלוי בסל"ד.
    מה שאומר - פוטנציאל להרבה כוח כבר מסל"ד אפסי לכן מנועים כאלה מצטיינים במומנט ולא בהספק.

    סיכום ביניים,
    מנוע 2 פע' עובד על חיכוך מינימלי,הוא קל יותר ותלוי בהרבה סל"ד בשביל לייצר כוח שיעמוד עם כוח של מנוע 4 פע'.

    מנוע 4 פע' מייצר כוח מסל"ד אפסי,הוא כבד יותר ומעצם הפעולה שלו חשוף להרבה חיכוך.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 04-10-2016 בשעה 10:59.

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הכוח של מנוע 4T מגיע מלחץ והכוח של מנוע 2T מגיע מסל"ד כאשר הלחץ הכולל בפעולת דחיסה במנוע 2T נמוך משעמותית מפעולת דחיסה במנוע 4T.
    אחת הסיבות שמנועי 4T עובדים לאט יותר זה כי הם לא צריכים לטפס לסל"ד אסטרונומי בשביל להפיק הרבה מומנט.



    ההפך הוא הנכון.
    אתה מבלבל בין מומנט להספק.
    הספק זה סל"ד כפול המומנט ולכן מנועי הדו"פ מצטיינים בהספק כי כל התכנון שלהם הוא לעבוד בטיל,כתוצאה מזה השאיפה של היצרן בתכנון מנוע כזה הוא למזער את החיכוך והדחיסה למינימום על מנת לבלום את הבוכנה כמה שפחות.

    עכשיו,זה דבר ידוע שמנוע דו"פ קירח מכוח בסל"ד נמוך ואני אסביר למה זה קורה,
    צילינדר במנוע 2 פעימות הוא מחורר,כתוצאה מזה,מהלך הדחיסה שלו קצר מאוד,הדבר הזה נותן לבוכנה את האפשרות לטוס מעלה מטה באין מפריע בטיל.
    איפה הבעיה? כשאין סל"ד אין מומנט כי הכוח לא מגיע מהדטונציה,היא חלשה כי לא דחסנו הרבה ולכן חוץ מלסובב את המנוע,לא קיבלנו כלום.

    במנוע מרובע הצילינדר לא מחורר ולכן מהלך הדחיסה ארוך משמעותית,כתוצאה מנוע כזה מפיק מומנט ישירות מדחיסה ולא תלוי בסל"ד.
    מה שאומר - פוטנציאל להרבה כוח כבר מסל"ד אפסי לכן מנועים כאלה מצטיינים במומנט ולא בהספק.

    סיכום ביניים,
    מנוע 2 פע' עובד על חיכוך מינימלי,הוא קל יותר ותלוי בהרבה סל"ד בשביל לייצר כוח שיעמוד עם כוח של מנוע 4 פע'.

    מנוע 4 פע' מייצר כוח מסל"ד אפסי,הוא כבד יותר ומעצם הפעולה שלו חשוף להרבה חיכוך.
    מדויק להפליא!
    אני מאוהב בך (: אפשר לשאוב לך קצת ידע מהמוח?


    אז נכון ש 4 מצטיינים במומנט ו-2 בסל"ד.
    עכשיו ידוע שכאשר המומנט נופל הכוח סוס נכנס לעבודה (ככה זה עובד במכוניות לפחות).
    יש גרפי טסטים של מכוניות כמו R8, למבורגיני וכאלה - למי שרוצה לראות את זה.


    אופנוע בסמ"ק של 250, שתאורטית נותן מומנט שמכסה על ההספק של ה-2T, עוד לא קיים כזה דבר.
    עקב משקל ועבודה ארוכה של המנוע.

    האם אתה מכיר אופנוע 250cc 4T כזה?
    אם כן, אני אשמח לשמוע! (לא בציניות)



    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בכיף.

    ה250 מרובעים הכי badass שאני מכיר הם ה CBR250RR והנינג'ה ZXR250.
    יצא להיות להיות מורכב מספר פעמים על RGV250 של חבר לפני 10 שנים,למטה היה נחמד למעלה היה טיל מטורף וגם היה מתמרן מצוין.
    אני חושב שהם חזקים ממנו.

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    תביא RS 125 יהיה הרבה יותר קל למצוא, ותוכל לשחק עם שיפורים(שיש אין סוף מהם)
    הכי הרבה שראיתי 38 כ"ס.

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בכיף.

    ה250 מרובעים הכי badass שאני מכיר הם ה CBR250RR והנינג'ה ZXR250.
    יצא להיות להיות מורכב מספר פעמים על RGV250 של חבר לפני 10 שנים,למטה היה נחמד למעלה היה טיל מטורף וגם היה מתמרן מצוין.
    אני חושב שהם חזקים ממנו.
    מחשבה זה דבר יפה אבל בפועל הם לא, לצערי.
    RGV 250 vj 22
    זה מה שהיה בארץ.
    יש גם גרסה מיוחדת רק ביפן vj23.

    ואני לא רוצה 125.
    נכון שיותר קל למצוא אותם אבל הם עדיין צעצועים ליד ה250 (ככה זה נתפס אצלי בראש).

    גם בגלל ביטוחים וכאלה הכי מושלם זה 250.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    צודק משמעותית חזק מהם.

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    לגבי ה vj23... אני מעריך שאם ניתן לייבא לאנגליה כל מיני גרסאות מיוחדות של מכוניות מיפן אז סביר להניח שגם ניתן למצוא שם חלפים ומנועים מיוחדים של אופנועים...
    נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 08-10-2016 בשעה 01:24.

אשכולות דומים

  1. Aprilia rs125
    על ידי Lioresi בפורום פורום מכירה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-03-2017, 10:10
  2. למכירה aprilia rsv aprc
    על ידי lior בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-09-2015, 20:47
  3. Aprilia rs125
    על ידי BenZvi בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-08-2015, 01:49
  4. rx 125 aprilia
    על ידי :Michael: בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 11:10

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO