עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 41 מ 41

אשכול: מה הם עשו לא נכון??

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    loncin lx250gy
    מאיזו סיבה אתה רוצה להחליף?
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    בעקרון אני לא מחליף כלום עד שאני לא עושה אופנוען מאומן בסוף החודש.
    היה לי מקרה קצת גבולי מבחינת בלימה ולא הרגשתי שהקדמי בולם אותי כמו שציפיתי שיבלום. אבל אני חסר ניסיון ואין לי דרך להגיד אם זה בגלל האופנוע או בגללי.
    ניסיתי לבלום רק עם הקדמי ובסוף נאלצתי להוסיף גם אחורי כדי לעצור בזמן בחריקת צמיגים וריח של עשן.

  3. #33
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    בעקרון אני לא מחליף כלום עד שאני לא עושה אופנוען מאומן בסוף החודש.
    היה לי מקרה קצת גבולי מבחינת בלימה ולא הרגשתי שהקדמי בולם אותי כמו שציפיתי שיבלום. אבל אני חסר ניסיון ואין לי דרך להגיד אם זה בגלל האופנוע או בגללי.
    ניסיתי לבלום רק עם הקדמי ובסוף נאלצתי להוסיף גם אחורי כדי לעצור בזמן בחריקת צמיגים וריח של עשן.
    כפרע, בולם זה לא ברקס.
    בולם זה בולם זעזועים - שני הצינורות שיש לך מקדימה- " הרגליים של הגלגל ".
    בין בלמים לבולמים יש שמיים וארץ...

  4. #34
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    עברית קשה שפה...

    איפה התר'ד הזה על איך שהמושגים בעברית מעפנים?

    אבל ברצינות, חיפשתי בגוגל וראיתי קליפר בתוצאות אז ישר ננעלתי על זה.
    זה התירוץ שלי להיום

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    לפי מה שאני ראיתי, כל ההחלקות בסרטון הזה ספציפית קורות בגלל "פאץ'" של אספלט בכביש.
    שימו לב שכולם עולים על קטע של איזה שני מטר שהוא שחור יותר, ומיד שהוא מסתיים הקדמי מתחיל לרעוד ומחליק.

  6. #36
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    לפי מה שאני ראיתי, כל ההחלקות בסרטון הזה ספציפית קורות בגלל "פאץ'" של אספלט בכביש.
    שימו לב שכולם עולים על קטע של איזה שני מטר שהוא שחור יותר, ומיד שהוא מסתיים הקדמי מתחיל לרעוד ומחליק.
    לאאא הם פשוט ממש גרועים עם הגז.

    תראה את הבחור על הr1 הכחול בסרטון השני,גם בפעמים שהוא לא מחליק זה קרוב.

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mמהר צפיה בהודעה
    לאאא הם פשוט ממש גרועים עם הגז.

    תראה את הבחור על הr1 הכחול בסרטון השני,גם בפעמים שהוא לא מחליק זה קרוב.
    דווקא ככל שאני מסתכל על זה יותר, זה יותר נראה שהסיבה היא התיקון הזה באספלט.
    לדעתי כולם שם בכלל בגז קבוע.
    שים לב כאן, הוא בדיוק עולה על הקטע הבעייתי שבסיומו המתלים משתוללים:
    https://youtu.be/kQjgN8POF2w?t=91
    ושוב כאן:
    https://youtu.be/kQjgN8POF2w?t=44

  8. #38
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    https://www.youtube.com/watch?v=K6YU8gpV8rY

    זה הבחור שדיברתי עליו.
    ההחלקה מתרחשת אחרי הקטע אספלט שאתה מדבר עליו אבל יכול להיות שזה פשוט שיא הפניה.

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    אני אזרוק את זה לאוויר : יש מצב שהם לא יודעים לקחת את הפניה כמו שצריך ?

  10. #40
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    הם די גרועים,אבל מה זה בדיוק הדבר שגורם להם להתרסק?
    אני חושב גז לא אחיד כניסה לסיבוב בנקודה לא נכונה וניסיון לתקן באמצע.

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    מצאתי את זה מכאן :
    "Bennett says Edwards Corner is not a tough one. It’s an uphill bend with a constant radius and positive camber, meaning the road’s angle is steady and the surface is tilted inward. The riders who go down tend to hit the corner way too fast, realize they’re in over their heads, fixate on the guard rail, and slam right into it. Just as often, though, riders get too greedy with the throttle on the way out, causing the rear end to slide. Beginners and squids tend to jump off the throttle or lay on the brakes, causing the bike to go wide and forge a trail into the hillside. The skilled riders come down from speed before the turn, lean in, and roll on the gas after the apex — keeping their eyes on the exit the entire time"

    בתרגום חופשי (ותסלחו לי באם הוא לא מדוייק) הטעויות עפ"י הכתוב הן :
    1.נכנסים לפניה מהר מידיי עם מבט נעול על מעקה הבטיחות .
    2.פתיחת מצערת ביציאה מהפניה שגורמת לאחורי להחליק
    3.סגירת מצערת או שימוש יתר בבלמים

    המנוסים יודעים להוריד מהירות לפני הפניה , להישען להשכבה ולעלות בגז לאחר שיא הפניה עם מבט מקובע על היציאה מהפניה במשך כל הזמן .
    נערך לאחרונה על ידי zx2r; 22-07-2015 בשעה 00:03.

אשכולות דומים

  1. להרכיב חבר נכון
    על ידי SuperRuti בפורום אוף טופיק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-06-2016, 19:09
  2. איך עושים שמיניות נכון?
    על ידי Notepad בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 03-04-2016, 21:02
  3. עזרה בביצוע נכון של הרצה.
    על ידי elemgo בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-01-2016, 18:49
  4. איך עושים פניות נכון בקטנוע?
    על ידי nadav בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-12-2015, 19:24
  5. שיחזור סיסמא-קישור לא נכון
    על ידי humble55 בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04-09-2015, 21:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO