שושני דבר שהוא דו משמעי פירושו שיש לו שתי משמעויות,
נראה לי שרצית להגיד "חד משמעיות"![]()
דווקא מבין מצוין, למרות שכל הכתבה אוהדת ובגדול (ולמרות שהכותב טעה ומחזיק דוקאטי בבית.) בחרתם להיתפס לשתי שורות שהן דו משמעותיות
שויין...זה בסדר.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שושני דבר שהוא דו משמעי פירושו שיש לו שתי משמעויות,
נראה לי שרצית להגיד "חד משמעיות"![]()
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
איזה קטע, אותו אופנוע בדיוק,
רק עם שם שונה!
חשוד! חשוד מאוד!!
גשש בלש.jpeg
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
נו באמת, שעיר...תקרא, זה לא בדיוק אותו אופנוע.
"המטומטמים" בכתבה, מצאו כמה הבדלים.
http://www.cycleworld.com/2015/03/16...orcycle-review
אה, עזוב, זו לא השוואה טובה...אין כאן CVO
אז לא נשווה תפוזים בתפוחים.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 20-09-2016 בשעה 16:52.
בקיצור, לקנות הארלי, זה לקנות אופנוע אספנות חדש...
טעית, טעית...
http://www.rediff.com/getahead/repor...s/20150210.htm
ציטוט, שלא תעבוד קשה :
The Roadmaster not only has the potential to eat the sales of Harley Davidson CVO Limited, but can also outrun Honda Gold Wing GL1800 that sports a price tag of Rs 31.5 lakh (ex-showroom, New Delhi) and features an airbag.Other Harley products that can be harmed by this scintillating machine is Street Glide Special, which is priced at Rs 29.71 lakh and boast features as appealing as others.
אני רק אומר שמצאה חן בעיניי האמרה
scintillating machine
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 20-09-2016 בשעה 17:18.
זה בדיוק כמו לצפות שביציע המזרחי יזרקו פרחים בעלייה של אום אל פאחם....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אין שום משמעות נסתרת או כפולה בשורות האלו. יש כאן כמעט מבוכה של הכותב לנסות לתאר את הדברים האלו בצורה פוליטיליקורקטית. בין השורות אתה יכול לקרוא את הזעקה שלו שהמלך הוא עירום. אגב, עם כמות הריורים שלך על הדרעק הזה הייתי מצפה ממך להתנייד על אחת מגרוטאות הברזלים הללו ולא להתפשר על וימקס שביום טוב אפשר להגיד עליו שהוא מנסה לחקות את הארלי. חיקוי העולה על המקור ללא ספק..
ואם כבר קובי, קבל ציטוט שלו:
"מהמעט שהצלחתי להבין מרוכבי הארלי, בדיוק כמו שלא ממש חשובים להם תחומים (שלרוכבים אחרים לרוב כן) כמו יכולת בלימה, יכולת פניה, התנהגות וכו', כך גם פחות חשוב להם עניין הבטיחות. לא קסדות שלמות לא מעילים ממוגנים, וכפפות אולי סמליות כי קר או חצי אצבע. מה שכן חשוב זה האופנה, הלוק ומה הם חושבים שאנשים אחרים חושבים כשהם רואים אותם.
שום דבר אישי, לאף רוכב הארלי. זה עניין גלובלי."
הרומנטיזציה שאתה עושה לערימות הגללים האלו עולה בקנה אחד עם קונספט הדת-כת של חסידי המותג הזה שחשוב להם בעיקר הנראות המוגזמת וכל הממבו ג'מבו מסביב מאשר שהאופנוע שלהם יידע גם לפנות ולבלום.
לגבי "הטעות" שלו עם הדוקאטי בבית, תן לי לחפש רגע את הצילום מהמסלול באיטליה לפני חודשיים כששלח את המונסטר בן ה13 שלו לטיול שם.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
והוא עושה טעות, במקום להחזיק הארלי.
חחחחחחחחחחחלללללחחח
אוהב אותך רן👸
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
בכלל, זה כבר יצא מפרופורציה...כל המיסיונריות הזו להארלי.
אני מבין שכאשר מטפסים על עץ גבוה, קשה לפעמים לרדת ממנו.
עוד יותר קשה, לרדת ולהודות שהארלי זה לא האופנוע הטוב בעולם.
במקרה שלך, אני חושב שלא סתם אתה על עץ...
אתה על עץ שנקרא ינבוט השדה!!!
אתה לא מכיר אותו כל כך, אז תן לי לספר לך משהו עליו...
גובהו בין מטר לארבעה מטרים, כך שהוא נראה בעצם כשיח,
אבל בפועל, הוא גדל לתוך האדמה והגזע והענפים מגיעים לעשרים מטרים
מתחת לפני הקרקע...! זה בעצם עץ תת קרקעי!
במקרה שלך, אני חושב שאתה על העץ הזה...ואני שואל את עצמי,
איך אפשר לרדת מעץ שכבר קבור עשרים מטרים באדמה, לאן כבר אפשר לרדת?
זה נראה לי כמו ליפול מהריצפה...ולדעתי, אי אפשר ליפול מהרצפה.
אבל במקרה שלך, כמו של הארלי דייוידסון...אתם יכולים לעקם גם את חוקי ההיגיון,
אולי גם את חוקי הפיזיקה.
( ינבוט השדה )
הינבוט נחשב למזיק קשה לחקלאות בקרקעות עמוקות וכבדות.
על מנת להפטר ממנו לא מספיק לברא את השיחים אלא יש לעקור כליל את כל שורשיו-גזעיו העמוקים,
אם נותר בקרקע בדל-שורש עמוק, יכול לצמוח ממנו ינבוט חדש.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 20-09-2016 בשעה 21:18.
אני מרשה לעצמי לצטט מהכתבה של קובי ליאני את החלקים שאחדים מכם בחרו להתעלם מהם, כיוון שעמוק בפנים
"ערימת הברזלים" הזו מאיימת עליהם באופן תת מודע כל אחד מסיבותיו הוא. על מנת להקל על המזדקנים
לוחמי המהירות ואבירי השילדה המתקשרת, חובבי המהירות הספין והמחלקה האורתופדית.
"אבל בקצרה נספר לכם, שהמנוע כולו עשוי כעת מאלומיניום,
יש לו קראנק יחיד ואליו נוסף גל איזון שהפחית 75 אחוזים מהרעידות.
(היה ניסיון לבטל את אלה במאת האחוזים, אבל פתאום הארלי קיבלו הונדה)
אז מיד חזרו אחורנית קצת כדי לשמר מעט מהווברציה),
התזמון נעשה על ידי שרשראות ומותחנים הידראוליים אוטומטיים,
המצמד הפך למחליק עם 7 אחוז תוספת לתגבור המשאבה (ברמבו),
הדלק מוזרק על ידי מזרקים בצורת Y, שני פלאגים דואגים להצתה,
ארבעה שסתומים מנשימים כל צילינדר, יחס הדחיסה עלה
והקירור חברים, החזיקו חזק, נעשה על ידי שמן או נוזל בהתאם לגרסה
(קירור סלקטיבי לשסתומי הפליטה בלבד. שאר המנוע מקורר אוויר) ועוד.הרשימה יכלה להימשך עוד ועוד,
אך אלה עיקרי הדברים ותצטרכו להאמין לנו שזה הרבה יותר מהמון
כשזה מגיע מהארלי."
קובי שכח להוסיף, אולי בגלל ההתרגשות, את איכות הבולמים ומוצאם,
את איכות הבנייה made in usa מבלי להיכנס בכלל למסורות, או רצון הלקוחות.
מישהו מבנכים תושבי לבנאנט יכול להגיד שהיצרן של הכלי האהוב שלו הקשיב לו?
אז אני יודע שמלקקי הספגטי שמחלקים בסדום ערד עוד קשה להם, (קשה להם יותר
כשמישהו מזכיר אזיקונים, נזילות, או בעיות חשמל או גיר לזכר ימים שחלפו).
אני יודע שקשה לבעלי הסוזוקי שמחזקים קבלות על טיפולים במכונה האמינה שלהם
לחשב את הסכום המצטבר ששילמו בשנים האחרונות.
קשה לבעלי הבימרים הבאוורים האיכותיים, עם הדיוק האבסולוטי הממון ומחירי סוף
העונה.
קשה, קשה לקבל חברה שפועלת קצת אחרת, שבזה לכל מה שהם מאמינים בו, הרבה
יותר קל לצחוק ולגלג על מה שהיה במקום להסתכל קדימה.
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 21-09-2016 בשעה 08:03.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
זה רק אתה שמסתכל...
כל המכניקה שהזכרת, הזרקות, מזרקים, קירור, שסתומים, אלומיניום...ועוד'
זה אמנם חדש, אבל רק בהארלי.
שאר היצרנים עשו חלק מזה בשנות השישים וחלק קצת יותר מאוחר.
אבל העיקר שהארלי בקדמת הטכנולוגיה ומסתכלת קדימה.
בעניין החברה שמקשיבה ללקוחותיה...כשיש לך מוצר אמיתי,
מי שקונה, קונה...ומי שלא, לא.
כשאתה מבסס את כל המערכת על יחסי ציבור, אם לא תרצה את הציבור...
הכל יתפרק כמו בניין קלפים וילך לעזאזל - את זה יודעים טוב טוב בהארלי.
סתם לידיעתך, עבדך הנאמן מחזיק אופנוע שיצא בתור קונספט.
החברה הקשיבה לקהל שלה, שדרש להעלות אותו על פס היצור...
ויצרה אותו במשך שמונה שנים רצופות.
אגב קונספט - יש להארלי דגמי קונספט שהם הוציאו? יש להם איזה חזון עתידי?
איכות סביבה? חשמלי? מעניין? מעוצב? מטורף?
או שהמעבר להזרקה זו קדמת הטכנולוגיה שלהם ותיכף תבוא ותגיד שחבל שלא נשארו על קרבורטורים.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast