ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
כל מה שכתבת נכון אולי להארלים המוכרים משנות השבעים והשמונים.

נכון שיש פלח שוק של אופנועים ללא מתלים ועם מנוע שמחובר ישירות לשלדה,
שנועד עבור אלה שאוהבים את זה.

אבל יש פלח שוק אדיר של אופנועי נוחות שלא מביישים את ספינות התענוגות
של עשירי העולם, אופנועים שיודעים לגהץ מהמורות ולקחת אותך בריחוף.

האופנועים הנ"ל לא נופלים משום אופנוע מודרני אחר ואשמתם רק שהם נושאים
את שמם בגאווה...

הבעיה מתחילה כשיש כאלה שלא מבינים את גודל המבחר והאפשריות שיש לחברה
להציע והם שבויים באיזה קונספט הזוי הלקוח מסרטים בשחור ולבן, אמונות ורחשי לב.

כל מי שחושב שהוא מכיר הארלי ולא רכב על ספינות התענוגות כמו בתמונה למעלה לא
באמת מבין או יודע על מה הוא מדבר. בדיוק כמו להגיד שלדוקאטי יש בעיות חשמל ואזיקונים.

האופנועים התקדמו מה דעתכם להתקדם גם?
מה שמשעשע אותי זה שלמרות שהאופנועים התקדמו (והם ללא ספק התקדמו), הטיעונים ההרליסטיים היו ונשארו אותו הדבר, עוד מימים שהאופנועים היו גוש זבל עם סמל עם כנפיים. אולי בקרוב הם באמת יגיעו לשם אבל הטיעונים האלה ימשיכו להצחיק אותי...

ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
אמת ותמים!
למה לקנות נייק כשאפשר לקנות נעל סינית בכרמל בעשירית מחיר.
למה לקנות רולקס, כשאפשר להשיג בבנקוק אחד שנראה אחד לאחד?
עזוב, מזדה לנטיס, תמיד תהיה יותר אמינה מאלפא רומאו. אז לא חבל?
והדצ'ה תראה איזה "ג'יפ"....בעשירית מחיר (גם אתה יכול 88).
ולמה לקנות רינג'רובר כשאפשר סמוראי, אמין פי 7.
ולמה לקחת צעירה איטלקייה חמת מזג כשאפשר כורדיה מהשכונה, שישבת בבית ועושה אותך מלך?
אז בעצם מה שאתה אומר זה ככה:

"לא אכפת לי מאיכות של משהו, אכפת לי מהמותג שרשום עליו"

מסכם בשבילי את הדיון בצורה נהדרת, תודה