ממש לא, כמו שרוב היצרניים שולחים לשווקים של העולם השלישי תוצרת נחותה ואף
אחד לא מחזיק נגדם את זה ומצביע על תוצרת זו כ...."הונדה" או סמל התוצרת.
יש כאלה שבוחרים להיתלות בדגם ספציפי מסוים שמיעד לפלח שוק אחר ולהשליך מתוך
חוסר ידע והכרה בסיסי לכל המותג.
לחברה יש עבר ומסורת של למעלה ממאה שנה, הכלים שלה היו פורצי דרך גם בתחום המרוצים,
גם בעת מלחמה וגם בתרבות האמריקאית. לנו (וסליחה עם הדרדקים) היה יצור של קטנוע ישראלי
(ICM) ואופנוע (הצבי) ותבדקו בגוגל. אבל הם נתקעו אי שם בשנות השבעים בגלל העליה המזרחית
(ואני מתכוון למזרח הרחוק) לכל אלה שמתכוונים להעיר את השד.
הארלי למרות הכל הצליחה הכין שיצרנים רבים וטובים נכשלו ולא שרדו כל תעשיית האופנועים
הבריטית קרסה, מותגים אמריקאים לא פחות טובים קרסו. הארלי שרדה תודות לקהל לקוחות מאוהב,
והיא מחזירה להם באהבה, בתדמית, בהאזנה ללקוח ולרצונותיו.
עם יד על הלב, יש מי שחושב באמת שמנועי ההפאן-הד באמת דומים למנועי האבולושיין?
מישהו באמת משווה ספורטסטר 72 לדגם באותו שם 16?
אז אפשר ללעוג לפוזה ולתדמית, אפשר ללעוג לקורזר שהוא לא מגהץ אספלט כמו
מוטוזוקי XXRRR1200SSSX אבל מי שמוכר שמצליח לשורד הייטב כשכל השוק
גועש ורועש זוכה להערכה שלי.
מי שרכב על הדגמים הבסיסיים מכיר את הדגמים הבסיסיים, מעט מאד מהמגיבים
פה רכבו על דגמי הדגל של החברה.
האם ההארלי מסוגל לעשות הכל בחבילה אחת, לא! מעט מאד אופנועים מסוגלים.
האם הוא הכלי הטוב ביותר בעולם, לא! אבל הוא ממש לא הגרוע שבהם.
האם הוא כלי מוצלח? תשאלו את כל אלה שקנו אותו.
ולכל מי שמתפלא על הדיסאוננס בין הוי-מקס שאני רוכב עליו לבין החלום אז כמה דברים.
כמו כל דבר בחיים מדובר בסוג של פשרה. מכרתי אופנוע אספנות ובאותו הכסף קניתי קרנף.
יש חלומות שלא נועדו להגשמה מסיבות רבות, זה לא מוריד כהוא זה מעוצמת החלום.
יש לי חלומות מוטוריים רבים וטרם גיבשתי עמדה ברורה מה יהיו האופנועים הבאים שלי.
בטווח הקרוב האפשריות שלי יגדלו משמעותית ולמי שחושב שזו הקלה,טועה!
זה רק הרבה יותר מבלבל ומלחיץ. (ותשאלו את לוקי!).