תוצאות 1 עד 15 מ 161

אשכול: מנוע חדש להארלי-דיווידסון – בנפח 1,750 סמ"ק

תצוגה בשכבות

  1. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי חחח צפיה בהודעה
    מה שמשעשע אותי זה שלמרות שהאופנועים התקדמו (והם ללא ספק התקדמו), הטיעונים ההרליסטיים היו ונשארו אותו הדבר, עוד מימים שהאופנועים היו גוש זבל עם סמל עם כנפיים. אולי בקרוב הם באמת יגיעו לשם אבל הטיעונים האלה ימשיכו להצחיק אותי...

    להפך ולהפך, האופנועים השתפרו מאוד, מיד אגע בזה, אבל הטיעונים נגד האופנועים נתקעו.

    באופנוע החדש שמופיע למעלה, יש:
    מנוע חדש דנדש שמפיק יותר כוח, (שוב, לזכור שמדובר בבסיס כוח שצריך להניע רכב כבד למרחקים וממהירות נמוכה).
    עומד בכל התקנים המחמירים ביותר, ועדיין מספק המון עניין.
    מזלג קדמי שואאה, (כמה מבין המלעיגים מתהדרים המזלג כזה בכלי שלהם?)
    ערכת מתלים אלקטרונית/מכאנית של גדול היצרנים. (שוב לא משהו עמום שמורכב ביפנים הזולים).
    מערכת מחשב/מולטימדיה מדהימה.
    ועוד כהנה וכהנה.




    אז בעצם מה שאתה אומר זה ככה:

    "לא אכפת לי מאיכות של משהו, אכפת לי מהמותג שרשום עליו"

    מסכם בשבילי את הדיון בצורה נהדרת, תודה
    ממש לא, כמו שרוב היצרניים שולחים לשווקים של העולם השלישי תוצרת נחותה ואף
    אחד לא מחזיק נגדם את זה ומצביע על תוצרת זו כ...."הונדה" או סמל התוצרת.

    יש כאלה שבוחרים להיתלות בדגם ספציפי מסוים שמיעד לפלח שוק אחר ולהשליך מתוך
    חוסר ידע והכרה בסיסי לכל המותג.

    לחברה יש עבר ומסורת של למעלה ממאה שנה, הכלים שלה היו פורצי דרך גם בתחום המרוצים,
    גם בעת מלחמה וגם בתרבות האמריקאית. לנו (וסליחה עם הדרדקים) היה יצור של קטנוע ישראלי
    (ICM) ואופנוע (הצבי) ותבדקו בגוגל. אבל הם נתקעו אי שם בשנות השבעים בגלל העליה המזרחית
    (ואני מתכוון למזרח הרחוק) לכל אלה שמתכוונים להעיר את השד.

    הארלי למרות הכל הצליחה הכין שיצרנים רבים וטובים נכשלו ולא שרדו כל תעשיית האופנועים
    הבריטית קרסה, מותגים אמריקאים לא פחות טובים קרסו. הארלי שרדה תודות לקהל לקוחות מאוהב,
    והיא מחזירה להם באהבה, בתדמית, בהאזנה ללקוח ולרצונותיו.

    עם יד על הלב, יש מי שחושב באמת שמנועי ההפאן-הד באמת דומים למנועי האבולושיין?

    מישהו באמת משווה ספורטסטר 72 לדגם באותו שם 16?

    אז אפשר ללעוג לפוזה ולתדמית, אפשר ללעוג לקורזר שהוא לא מגהץ אספלט כמו
    מוטוזוקי XXRRR1200SSSX אבל מי שמוכר שמצליח לשורד הייטב כשכל השוק
    גועש ורועש זוכה להערכה שלי.

    מי שרכב על הדגמים הבסיסיים מכיר את הדגמים הבסיסיים, מעט מאד מהמגיבים
    פה רכבו על דגמי הדגל של החברה.

    האם ההארלי מסוגל לעשות הכל בחבילה אחת, לא! מעט מאד אופנועים מסוגלים.
    האם הוא הכלי הטוב ביותר בעולם, לא! אבל הוא ממש לא הגרוע שבהם.
    האם הוא כלי מוצלח? תשאלו את כל אלה שקנו אותו.

    ולכל מי שמתפלא על הדיסאוננס בין הוי-מקס שאני רוכב עליו לבין החלום אז כמה דברים.
    כמו כל דבר בחיים מדובר בסוג של פשרה. מכרתי אופנוע אספנות ובאותו הכסף קניתי קרנף.
    יש חלומות שלא נועדו להגשמה מסיבות רבות, זה לא מוריד כהוא זה מעוצמת החלום.
    יש לי חלומות מוטוריים רבים וטרם גיבשתי עמדה ברורה מה יהיו האופנועים הבאים שלי.

    בטווח הקרוב האפשריות שלי יגדלו משמעותית ולמי שחושב שזו הקלה,טועה!
    זה רק הרבה יותר מבלבל ומלחיץ. (ותשאלו את לוקי!).
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 02-09-2016 בשעה 08:06.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. מס הקנייה לדו-גלגלי בנפח 125 סמ"ק ירד הבוקר מ-40% ל-25%
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 23-07-2016, 18:55
  2. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-06-2016, 14:43
  3. (כ"ע) קטנוע בנפח 250 סמ"ק, מה מומלץ?
    על ידי Jizza בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 10:10
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-03-2016, 01:24
  5. איזה קטנוע בנפח 125 סמ"ק, כדאי לקנות?
    על ידי אופנוען בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 01-02-2016, 21:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO