ואתה בשלך. ממשיך עם ההקבלה.
כבר כתבתי את זה בעבר ובכלל ... הדיון הזה כל כך לעוס והתרחש כל כך הרבה פעמים בכל כך הרבה שירשורים
שאני תוהה אם לשלוח את השושני לטיפול תרופתי על התנהגותו האובססיבית קומפלסיבית כלפי המותג, ואיזכורו בכל מקום גם כשלא קשור.
ומה שכתבתי בעבר הוא שלא משווים תפוחים להארלי. פטל כן. זכוכיות כן. אבל לא תפוחים.
כת התפוחאים היא כת של אנשים יפים. כמו הבהאוולים. ומה לעשות שכת ההארליסטים לא יודעת אפילו מה זה מסרק?
http://www.revzilla.com/common-tread...arley-davidson
SIX HONEST-TO-GOODNESS, LOGICAL REASONS TO RIDE A HARLEY-DAVIDSON
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 31-08-2016 בשעה 18:24.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שושני, קראת את המאמר או רק את הכותרת? להביא את זה כהוכחה שלהרלי יש יתרונות אבסולוטיים זה כמו לטעון שהחיים שלנו נפלאים, יש שלום עם השכנים, הדיור זול ונגיש וכו', כשאתה מביא כאסמכתא נאומים של פוליטיקאים לפני הבחירות.
סיבות 1 ו-2 מדברות בכלל על יתרון הקרוזרים הכבדים עם מנוע V. זה המבנה של רוב הקרוזרים, לא רק של הרלי.
סיבות 3 ו-6 קשורות לקלות הטיפול באופנוע והיכולת לעשות שוב ושוב אוברול באותו מנוע. אכן, זה יתרון, רק שבהברלי אתה מנצל אותו המון. אם תספור שעות מוסך לק"מ נסיעה, תיווכח שלמרות קלות הטיפול הרלי יבלה שם יותר למרות ה"סיבוך" ביפניים וגרמנים. שלא לדבר על מנוע.
סיבה 4 נכונה רק בארה"ב.
סיבה 5 - שוק האפטרמקרט האדיר. ככה זה כשהמוצר לא משהו (וזקוק לשיפורים גדולים) וכשעבור חלק גדול מהבעלים של הכלים הללו חשוב יותר איך הוא נראה מאשר איך הוא נוסע.
בקיצור, זה מאמר שנועד לשכנע את המשוכנעים. אני, לדוגמה, ממש לא השתכנעתי.
א הזקן
שושני שבוי בקונספט שהוא לא באמת מאמין בו לראייה יש לו וי מקס
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מה שמשעשע אותי זה שלמרות שהאופנועים התקדמו (והם ללא ספק התקדמו), הטיעונים ההרליסטיים היו ונשארו אותו הדבר, עוד מימים שהאופנועים היו גוש זבל עם סמל עם כנפיים. אולי בקרוב הם באמת יגיעו לשם אבל הטיעונים האלה ימשיכו להצחיק אותי...
אז בעצם מה שאתה אומר זה ככה:
"לא אכפת לי מאיכות של משהו, אכפת לי מהמותג שרשום עליו"
מסכם בשבילי את הדיון בצורה נהדרת, תודה![]()
ממש לא, כמו שרוב היצרניים שולחים לשווקים של העולם השלישי תוצרת נחותה ואף
אחד לא מחזיק נגדם את זה ומצביע על תוצרת זו כ...."הונדה" או סמל התוצרת.
יש כאלה שבוחרים להיתלות בדגם ספציפי מסוים שמיעד לפלח שוק אחר ולהשליך מתוך
חוסר ידע והכרה בסיסי לכל המותג.
לחברה יש עבר ומסורת של למעלה ממאה שנה, הכלים שלה היו פורצי דרך גם בתחום המרוצים,
גם בעת מלחמה וגם בתרבות האמריקאית. לנו (וסליחה עם הדרדקים) היה יצור של קטנוע ישראלי
(ICM) ואופנוע (הצבי) ותבדקו בגוגל. אבל הם נתקעו אי שם בשנות השבעים בגלל העליה המזרחית
(ואני מתכוון למזרח הרחוק) לכל אלה שמתכוונים להעיר את השד.
הארלי למרות הכל הצליחה הכין שיצרנים רבים וטובים נכשלו ולא שרדו כל תעשיית האופנועים
הבריטית קרסה, מותגים אמריקאים לא פחות טובים קרסו. הארלי שרדה תודות לקהל לקוחות מאוהב,
והיא מחזירה להם באהבה, בתדמית, בהאזנה ללקוח ולרצונותיו.
עם יד על הלב, יש מי שחושב באמת שמנועי ההפאן-הד באמת דומים למנועי האבולושיין?
מישהו באמת משווה ספורטסטר 72 לדגם באותו שם 16?
אז אפשר ללעוג לפוזה ולתדמית, אפשר ללעוג לקורזר שהוא לא מגהץ אספלט כמו
מוטוזוקי XXRRR1200SSSX אבל מי שמוכר שמצליח לשורד הייטב כשכל השוק
גועש ורועש זוכה להערכה שלי.
מי שרכב על הדגמים הבסיסיים מכיר את הדגמים הבסיסיים, מעט מאד מהמגיבים
פה רכבו על דגמי הדגל של החברה.
האם ההארלי מסוגל לעשות הכל בחבילה אחת, לא! מעט מאד אופנועים מסוגלים.
האם הוא הכלי הטוב ביותר בעולם, לא! אבל הוא ממש לא הגרוע שבהם.
האם הוא כלי מוצלח? תשאלו את כל אלה שקנו אותו.
ולכל מי שמתפלא על הדיסאוננס בין הוי-מקס שאני רוכב עליו לבין החלום אז כמה דברים.
כמו כל דבר בחיים מדובר בסוג של פשרה. מכרתי אופנוע אספנות ובאותו הכסף קניתי קרנף.
יש חלומות שלא נועדו להגשמה מסיבות רבות, זה לא מוריד כהוא זה מעוצמת החלום.
יש לי חלומות מוטוריים רבים וטרם גיבשתי עמדה ברורה מה יהיו האופנועים הבאים שלי.
בטווח הקרוב האפשריות שלי יגדלו משמעותית ולמי שחושב שזו הקלה,טועה!
זה רק הרבה יותר מבלבל ומלחיץ. (ותשאלו את לוקי!).
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 02-09-2016 בשעה 08:06.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
יש לי הונדה ואני אוהב את המותג (אם כי אני עדיין חושב שזו חברה ולא "מותג"). אבל בניגוד אליך ולהארלי - זה לא אומר שאני אוהב אוטומאטית כל מה שהם מייצרים. אפריקה טווין נראה נהדר אבל מהאינטגרה אני בכלל לא מתלהב וכבר כתבתי על איזה פיספוס זה מבחינתי. גולדווינג - סוף הדרך! CBR1000RR - לא נוגע במקל... ועוד ועוד. אתה לעומת זאת טוען שהארלי זה טוב ולא משנה אם זה אולטרה גלייד או ספורטסטר. בקיצור - גרופי.
מ.ש.ל. 2
אני מרשה לעצמי לצטט את קובי ליאני מתוך הדף שלו בפייס לאחר שבחן קצת HOG.
קובי ליאני :
"תראו מה כל כך מיוחד בהארלי דיווידסון - כמה דעות, כמה טעמים.
לכאן או לכאן, לכולם יש דעה עליהם ולא משנה אם אוהבים או לא.
תחשבו שיש כלים שסובלים כי כולם אדישים אליהם.
אם הייתי מעלה לפה תמונה, אף אחד לא היה מתייחס בכלל,
נותן לייק או טורח להגיב.
לא סתם זה המותג הכי חזק בעולם."
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אגב כל מי שטוען שהארלי לא יכול לנסוע מהר בסיבוב פשוט לא יודע לרכוב!
https://www.facebook.com/1bestday/vi...4663749904014/
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ומי קבע מה זה אופנוע נורמלי?
הרוכב עושה את האופנוע ולא להפך.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אותו רוכב על אופנוע אחר היה רוכב באותו הקצב ללא דרמות.
הארלי זה דראמה קווין לדראג קווין שרוצה להתחפש.
גילוי נאות התחלתי להנות מהתדמית הקשוחה של החיקוי הארלי שלי.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI