אני מרשה לעצמי לצטט מהכתבה של קובי ליאני את החלקים שאחדים מכם בחרו להתעלם מהם, כיוון שעמוק בפנים
"ערימת הברזלים" הזו מאיימת עליהם באופן תת מודע כל אחד מסיבותיו הוא. על מנת להקל על המזדקנים
לוחמי המהירות ואבירי השילדה המתקשרת, חובבי המהירות הספין והמחלקה האורתופדית.
"אבל בקצרה נספר לכם, שהמנוע כולו עשוי כעת מאלומיניום,
יש לו קראנק יחיד ואליו נוסף גל איזון שהפחית 75 אחוזים מהרעידות.
(היה ניסיון לבטל את אלה במאת האחוזים, אבל פתאום הארלי קיבלו הונדה)
אז מיד חזרו אחורנית קצת כדי לשמר מעט מהווברציה),
התזמון נעשה על ידי שרשראות ומותחנים הידראוליים אוטומטיים,
המצמד הפך למחליק עם 7 אחוז תוספת לתגבור המשאבה (ברמבו),
הדלק מוזרק על ידי מזרקים בצורת Y, שני פלאגים דואגים להצתה,
ארבעה שסתומים מנשימים כל צילינדר, יחס הדחיסה עלה
והקירור חברים, החזיקו חזק, נעשה על ידי שמן או נוזל בהתאם לגרסה
(קירור סלקטיבי לשסתומי הפליטה בלבד. שאר המנוע מקורר אוויר) ועוד.הרשימה יכלה להימשך עוד ועוד,
אך אלה עיקרי הדברים ותצטרכו להאמין לנו שזה הרבה יותר מהמון
כשזה מגיע מהארלי."
קובי שכח להוסיף, אולי בגלל ההתרגשות, את איכות הבולמים ומוצאם,
את איכות הבנייה made in usa מבלי להיכנס בכלל למסורות, או רצון הלקוחות.
מישהו מבנכים תושבי לבנאנט יכול להגיד שהיצרן של הכלי האהוב שלו הקשיב לו?
אז אני יודע שמלקקי הספגטי שמחלקים בסדום ערד עוד קשה להם, (קשה להם יותר
כשמישהו מזכיר אזיקונים, נזילות, או בעיות חשמל או גיר לזכר ימים שחלפו).
אני יודע שקשה לבעלי הסוזוקי שמחזקים קבלות על טיפולים במכונה האמינה שלהם
לחשב את הסכום המצטבר ששילמו בשנים האחרונות.
קשה לבעלי הבימרים הבאוורים האיכותיים, עם הדיוק האבסולוטי הממון ומחירי סוף
העונה.
קשה, קשה לקבל חברה שפועלת קצת אחרת, שבזה לכל מה שהם מאמינים בו, הרבה
יותר קל לצחוק ולגלג על מה שהיה במקום להסתכל קדימה.