בגלל שזה עבודה יותר פשוטה משטח יש יותר סיכוי להצליח אותה
זה הכוונה
בגלל שזה עבודה יותר פשוטה משטח יש יותר סיכוי להצליח אותה
זה הכוונה
לא בטולרנס... בכל מקרה הראש הזה צריך מובילים ושסתומי פליטה חדשים העלות של כל העסק עוברת 500$... בחמישית מהמחיר מצאתי ראש במצב טוב ממנוע שהקייסים שלו נשברו בתאונה, לא סביר שהמובילים בו שחוקים לעומת הקילומטרז' שהוא עשה, ואנחנו מדברים על 40$ ליחידה כפול 8.... אז לפחות את העלות שלהם אפשר לחסוך
אם זה מעניין אותך, אבל ממש בא לך על הרפתקה, יש לי רעיון בשבילך.
קראתי בזמנו בכמה פורומים רוסים על בחרה ברוסיה שמייצרת שסתומים/מובילים ושאר מיני חלקי מנוע פנימיים.
הם היו בזמנו מייצרים שסתומי פלדה חליפיים ושסתומי טיטניום ומובילים מאיזו ברונזה מיוחדת עבור הR1 מהשנתונים הישנים, שהיו גורמים לאופנוע לאכול משמעותית פחות שמן.
אם הם עדיין מייצרים את החלקים האלה, גם אם בהזמנה, יש מצב ששווה לך לנסות לקנות מהם. הרובל קרס, לממחיר יש פוטנציאל להיות טוב.
קישור לאתר שלהם -
http://titanium-valve.com/
מה כן ניתן לווידוא? אולי אני ארכיב את הראש והאופנוע ישבור שלדה שבוע אחרי זה, זה עדיין לא אומר שום דבר על הגיון כלכלי ומעשי
אגב עבור ראש "קומפלט" כולל גל"ז זה לא מחיר סבבה, זה מחיר בן אלף יונות
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
מישהו מכיר חרט בכפר קאסם???? איך הוא?
אם היית צפוני,היית מכיר את פאהים מחצור הפלילית או נסראלה מא.ת.פרי ניר.
לעשות בארץ זה יופי
יש אפשרות להביא חלק תקין מאיביי
http://www.ebay.com/itm/OEM-CYLINDER...ZR4KzR&vxp=mtr
תהנה