עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 57

אשכול: חוויית קניה באי. די. מוטורספורט - [ לא מחליפים מוצר שנקנה ]

  1. #31
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    חולק עליך בעניין זה.
    אבי הוא הבעלים, וציין שהוא כזה ולקח אחריות.
    הוא מי שענה את תוכן התגובה, ובאופן אישי.
    גם לנימוס יש גבול, והוא יכול להפוך לעלבון בקלות כאשר אין לו מקום

    לצורך העניין, אני אקבל את זה שכאן בפורום נדרש גילוי נאות, באופן גורף ומוחלט, ואשתמש בו כאשר אני מגיב


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    עד עכשיו "ישבתי על הגדר" אבל אגיב.
    כן כל בעל אינטרס כזה או אחר ראוי שיתן גילוי נאות.
    כמו שאם תכנס לבית מלון תצפה לראות על הברמן שם ושם משפחה עם ברמן רשום עליון, ובסופר הקופאי והמנהל והדייל לבושים בצורה ברורה מאוד.
    לא תראה קפאית עם חולצה של "איך אפשר לעזור לך" או פרסומת של מותג.

    ראוי שבעל עסק או אינטרס כזה או אחר יתן גלוי נאות.
    כל הכבוד לקולבוטקס שהגיב וכל הכבוד לאי.די מוטוספורטס שהגיב.
    וזה היופי בפורום.

    ובהמשך, גילוי נאות אני לקוח מרוצה של אי.די מוטוספורטס, תמיד קיבלתי מענה ומוצר טוב.
    אגב אני אף פעם לא הרגשתי שניסו "לדחוף לי מוצר" תמיד קיבלתי הצעות שזה מעולה וראוי לדעתי.
    הרי אני נכנס לחנות ציוד כדי לקנות ציוד לא כדי לראות טלויזיה
    גם שירות לאחר המכירה קיבלתי מהם והיה מעולה, כפפות קומיני (כפפות זולות מאוד) נפרם תפר וזה תוקן ללא בעיות.
    במעיל רויט שלי גם נפרם תפר ובגלל המרחק קיבלתי אישור לתקן עצמאית אצל תופר באזור ללא פגיעה באחריות.
    אני אישית קיבלתי שירות לשביעות רצוני שם.
    אולי כי אני יודע מה אני רוצה ,אולי זה מזל שלי .


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    אני מאוד אהבתי את החנות, ואף את כל הציוד שלי בהתחלה קניתי מהם לפני מספר שנים, אך לצערי מאז נכנסתי עוד כמה פעמים והתאכזבתי מהמחירים הלא שוויונים, חבר שלי קנה כפפה ב400 שלי אמרו 550 אחרי מיקוח. , חורף שעבר נכנסתי עם חבר אחר במטרה לקנות מעיל. היחס היה לא הכי מתייחס ונתנו לנו מחיר גבוה מאוד, מיותר לציין שלא קנינו, הלכנו לחנות אחרת וקנינו שם. אז אם הבעלים קורא, אולי תיקח את זה לצומת ליבך. כי בהחלט יש מוצרים איכותיים, אבל איפשהו יוצא לכם שם של יקרנים, וחבל.

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    הודעה אחת בשרשור הזה גרמה לי לתחושת נחת, מדובר בהודעה של משה מכלבוטקס.

    אם חשוב לכם השירות, ולא רק זה שבמעמד הקניה, אלא זה שניתן כאשר דברים אינם מסתדרים לשביעות רצונכם, קנו ממנו.

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אני פעם אחת ביקרתי שם כדי לקנות מוצר שלא קשור לציוד או מיגון (שמן בולמים 15 כי לא היה לאף אחד בסביבה את הצמיגות הזו) ועל הדרך ניסו לדחוף לי קסדה.. D:
    זה לא ממש הלך מן הסתם.

  5. #35
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mill3r צפיה בהודעה
    אני רכשתי בא.ד. מעיל כפפות וקסדה לפני כחודש ויצאתי מרוצה מהיחס והמחיר.
    אני מניח שתמיד יהיו תגובות לכאן או לכאן אך אני מאוד מרוצה!
    זה נכון שיש חנויות שנכנסים ולא מקבלים יחס מהמוכרים, וזה יפה שיש ל-אי די צוות מכירות אדיב ומנומס שנותן יחס בסיסי הולם.
    אבל, התלונה פה היא על שירות לאחר המכירה.
    לחייך ולקחת לך את הכסף זה קל.
    לקחת אחריות לאחר המכירה זה כבר שירות.

  6. #36
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    ...אולי תיקח את זה לצומת ליבך...
    בלי להתעצבן (אני כבר מרגיש לא נוח להעיר...) תשומת לב, צומת...זו פרשת דרכים.

    ובכללי, נראה לי שמיצינו את הנושא...לא?

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    לדעתי,
    החנות היחידה בארץ שאפשר באמת לקנות בה מוצרי פרימיום ולהנות ממבחר עשיר (לא ה 2 וחצי מעילים של אותו מותג בכל חנות אחרת).
    המחירים בהחלט סבירים יחסית לחו"ל, ובארועי סוף עונה המחירים מקבילים למחירי חו"ל פחות או יותר.

    עם כל הכבוד שהכפפות לא התאימו לך זה משהו שמגלים עוד בחנות, יוצאים החוצה ויושבים על האופנוע ובודקים שנוח לפני שקונים.
    לא יודע אחרי כמה זמן חזרת או לא אם לחנות נראה שהכפפות לא ניתנות למכירה כחדשות שוב זכותם המלאה לא לקבל אותם חזרה, לדעתי היו יותר מבסדר שהציעו לך זיכוי וקניית חדשות.

    קח אחריות.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  8. #38
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    185
    אני מציע הצעה פשוטה, אבי בגרמניה עכשיו, תמתין שהוא יחזור לארץ ופגוש אותו.

  9. #39
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי איי.די.מוטורספורט צפיה בהודעה
    תודה לכל המגיבים
    שמי אבי ואני הבעלים של איי.די.מוטורספורט
    הלקוח היה בחנות כשאני הייתי בחו"ל.
    וטופל על ידי מנהל החנות.
    ישנם עשרות לקוחות שהוחלף להם הציוד גם לאחר שימוש או בעקבות האחריות.
    **כרגע אני בגרמניה וחשוב לי היה לענות.
    **
    לגביי המקרה הנ"ל הלקוח חזר לאחר 10 ימים והכפפות נראות משומשות מאוד .
    אנחנו תמיד מבקשים מהלקוחות להיות אם הציוד בחנות זמן מה , לשם כך יש בחנות אופנועים כך שהם גם יושבים ומרגישים אם הציוד נוח ומתאימים.
    הלקוח קיבל אפשרות להחזיר את הכפפות פחות 35 % מעלותן ולקחת חדשות.
    אנחנו לא מחזירים למדף כפפה שנלבשה אפילו לשעה אחד.
    מבחינתי זו כפפה משומשת.
    והן יצאו למכירה במחיר נמוך מאוד או יינתנו במתנה.
    **חשוב לי לציין שבכול חודש נכנסים וקונים מאות לקוחות ב איי.די.מוטורספורט ומרביתר הלקוחות מרוצים מאוד וחוזרים וממליצים בחום.
    לצערי אין מושלם ולפעמים לא מצליחים לספק את הלקוח .
    אני תמיד רוצה להוציא את הלקוח מרוצה ומאושר.
    שוב תודה על כך שהסבתם אותי לעיניין זה.
    מי שירצה להפגש איתי אשמח תמיד לשבת ולפתור כל עיניין
    הנייד שלי 050-3945006 אבי
    מנסה להבין איך אחרי 10 ימים כפפות הופכות ל"משומשות מאוד".

  10. #40
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    1
    בוקר טוב לכולם
    קצת מוזר לי אני את רוב הציוד קונה אך ורק אצל איי דיי מוטורספורט ומדבר על לארוך שנים מעולם לא הייתה לי בעיה עם מוצר שיצא פגם , השירות והיחס והמחיר לאיכות הציוד הם מעל הכול , אני לא יודע אך הכפפות האלה נראו , גם אחרי רכיבה אחת ועם הכפפות בהירות בצד הפנימי הם יכולים להתלכלך וברור שלא ניתן למכור אותם שוב כמוצר חדש ,
    אני ימשיך לקנות רק אצל אבי דדוש מילה אחת רעה לא יכול לומר עליו או על הצוות שלו ,,

  11. #41
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofer 1612 צפיה בהודעה
    בוקר טוב לכולם
    קצת מוזר לי אני את רוב הציוד קונה אך ורק אצל איי דיי מוטורספורט ומדבר על לארוך שנים מעולם לא הייתה לי בעיה עם מוצר שיצא פגם , השירות והיחס והמחיר לאיכות הציוד הם מעל הכול , אני לא יודע אך הכפפות האלה נראו , גם אחרי רכיבה אחת ועם הכפפות בהירות בצד הפנימי הם יכולים להתלכלך וברור שלא ניתן למכור אותם שוב כמוצר חדש ,
    אני ימשיך לקנות רק אצל אבי דדוש מילה אחת רעה לא יכול לומר עליו או על הצוות שלו ,,
    אחלה , וזה שיש לך "הודעה 1" ברזומה בכלל לא מחשיד

  12. #42
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    חולק עליך בעניין זה.
    אבי הוא הבעלים, וציין שהוא כזה ולקח אחריות.
    הוא מי שענה את תוכן התגובה, ובאופן אישי.
    גם לנימוס יש גבול, והוא יכול להפוך לעלבון בקלות כאשר אין לו מקום

    לצורך העניין, אני אקבל את זה שכאן בפורום נדרש גילוי נאות, באופן גורף ומוחלט, ואשתמש בו כאשר אני מגיב


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    חבל שאתה חושב שלנימוס יש גבול , משפט דוחה ומגעיל .
    לנימוס אין גבול . בטח כשאתה הספק . ותירוץ של המון לקוחות חראות מעצבנים שמציקים יום אחרי יום אחרי ים ... זה עדיין תירוץ .
    חבל שלמעט מספר חנויות בודדות בענף (כלבוטקס) , כולם מתייחסים אלינו הלקוחות כ"ארנקים מהלכים" שמבזבזים להם את הזמן .

  13. #43
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    מנסה להבין איך אחרי 10 ימים כפפות הופכות ל"משומשות מאוד".
    אתה תקנה כפפות מחנות במחיר מלא אם אין עליהן תגיות והן עברו סה״כ 10 ימי שימוש ע״י רוכב אחר?
    זו חנות אביזרים בארץ ויש חוקים כמו לכל חנות אחרת. זה יהיה הגיוני להחזיר פריט לבוש משומש, בלי תגיות אחרי 10 ימים ולבקש החזר מבלי שיהיה פגם יצור כלשהו?

    ״אבל בrevzilla...״
    כן. הם חנות ענקית בארהב שמבוססת על משלוחים. הם חייבים להיות תחרותיים אחרת באותה קלות תוכל להזמין ציוד מכל אתר אחר.
    AD הם היבואן היחיד של ציוד Revit בארץ וזה המקום היחידי שאני מכיר שאתה יכול לגשת ולקנות ציוד שמדדת אבל זה לא אומר שאתה לא יכול להזמין ציוד בעצמך.
    אתה רוצה מדיניות החזר של revzilla? תזמין מהם! תזמין מ-fcmoto, תזמין מ-motoin. לכולם יש מדיניות החזר הרבה יותר גמישה.

    לכל חנות בארץ יש מדיניות החזר ויש חוקים שלפיהם ניתן לפעול. לא בטוח מה בסדר ומה לא? תשאל.
    תפסיקו להיות לקוחות בכיניים וקחו את הכסף שלכם למקום אחר אם זה לא מתאים לכם. להצביע ברגליים.

  14. #44
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    לאחר קניות מצטברות בסך עשרות אלפי שקלים בחנות AD אני תמיד מרוצה, הן מהשירות והן מהמחירים.
    אני "מבלה" בחנות לא מעט ורואה את הדינמיקה בין המוכרים ובין הלקוחות. הלוואי שבכל עסק בארץ יתנהלו כך.
    גם לי היו יותר מפעם אחת החלפות של מוצרים שם בגלל מידה או צבע ללא שום בעיה וללא שום ענין.
    התמונות שצילמת של הכפפות אמנם לא נראות אחרי חצי שנה של שימוש אבל ממש לא אחרי "כמה דקות בודדות", ואת זה אני אומר כאחד שרכש בשנים האחרונות כ20 זוגות כפפות מכל הסוגים והמינים.

    אף פעם לא הרגשתי שדוחפים לי או מציעים לי משהו לא מתאים או משהו שאני לא רוצה.
    בכלל כל המונח הזה "לדחוף לי" מטופש לגמרי. אתה נכנס לחנות אז מטבע הדברים שהמוכרים ינסו למכור לך, זו עבודתם והם עושים זאת היטב.
    אף אחד לא אונס שם אף אחד לקנות. לא בא לך? אל תקנה.

    אני תמיד מקבל שירות מצוין גם לאחר המכירה אם יש בעיה כזו או אחרת. כי אכן, לפני הרכישה זה "לא חוכמה" להיות אדיבים כדי למכור.

    אגב, לא פעם הוצע לי לרכוש במחיר מוזל מוצר כזה או אחר ששומש מעט מאד והוחזר לחנות

    בשורה התחתונה - מהיכרותי את הנפשות הפועלות שם, בטוחני כי שיחה פרונטלית הייתה סוגרת את הסיפור לשביעות רצון פות"ש.
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  15. #45
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אתה תקנה כפפות מחנות במחיר מלא אם אין עליהן תגיות והן עברו סה״כ 10 ימי שימוש ע״י רוכב אחר?
    זו חנות אביזרים בארץ ויש חוקים כמו לכל חנות אחרת. זה יהיה הגיוני להחזיר פריט לבוש משומש, בלי תגיות אחרי 10 ימים ולבקש החזר מבלי שיהיה פגם יצור כלשהו?

    ״אבל בrevzilla...״
    כן. הם חנות ענקית בארהב שמבוססת על משלוחים. הם חייבים להיות תחרותיים אחרת באותה קלות תוכל להזמין ציוד מכל אתר אחר.
    AD הם היבואן היחיד של ציוד Revit בארץ וזה המקום היחידי שאני מכיר שאתה יכול לגשת ולקנות ציוד שמדדת אבל זה לא אומר שאתה לא יכול להזמין ציוד בעצמך.
    אתה רוצה מדיניות החזר של revzilla? תזמין מהם! תזמין מ-fcmoto, תזמין מ-motoin. לכולם יש מדיניות החזר הרבה יותר גמישה.

    לכל חנות בארץ יש מדיניות החזר ויש חוקים שלפיהם ניתן לפעול. לא בטוח מה בסדר ומה לא? תשאל.
    תפסיקו להיות לקוחות בכיניים וקחו את הכסף שלכם למקום אחר אם זה לא מתאים לכם. להצביע ברגליים.
    רק שאלתי איך עשרה ימי שימוש הופך את הככפות למשומשות מאוד. אני עם כפפות RST כבר חצי שנה והן עדיין נראות כחדשות

אשכולות דומים

  1. חוויית מסלול בקפריסין - ביקורת
    על ידי Xiaomi בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 13:57
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 18:00
  3. motoin- חוויית שירות
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 11:10
  4. עיצוב מוצר לטיולי שטח - דו"ג
    על ידי snir1983 בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 10-11-2015, 23:59
  5. מה מחליפים בטיפול גדול של honda cbr 600 f 2011
    על ידי יניב בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-08-2015, 00:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO