כמו לכל דבר, יש גם לעניין הזה שני צדדים.
שבו בבקשה -
אני באמת שמח שיש כאן תגובה של בעלי עסקים...
ורוצה להוסיף משהו - חשוב,
התגובות הלא מכובדות (וזה בעדינות)
שגולשים כותבים בגנות בעלי העסקים, תגובות שמביעות
הזדהות עם הקונה - מחד, אבל שפיטה לרעה של המוכר - מאידך,
תגובות שמכפישות, תגובות של אנשים שכותבים שלא יקנו באותה חנות...וכו'
וזה...עוד לפני שבעל העסק ואו מי מטעמו הגיב,
הן תגובות שמוטב ולא היו נכתבות.
כל מקרה צריך לדון לגופו, עם כל הכבוד לציבור הצרכנים ואני גם צרכן,
לא תמיד אנחנו צודקים, לא תמיד מגיע לנו הכל ובטח שלכל מקרה יש לפחות שתי נקודות מבט
ואחת מהן, היא של המוכר או נותן השירות.
אז ללא קשר למקרה הספציפי הזה, גולשים יקרים וצרכנים נכבדים...
אנא שקלו תגובותיכם וכתבו אותן במשנה זהירות, לא מכפישים מישהו בלי לדעת הכל,
לא כותבים תגובות שליליות בלי להבין אם באמת נעשה עוול לצד כל שהוא
והכי חשוב, נותנים צ'אנס לכל אחד מהצדדים להגיב.
זה חלק מתרבות ונימוס - נא להפנים בבקשה.
עכשיו אפשר לקום, נגמרה ההרצאה.


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה