הלקוח הגיע לחנות, מדד את הכפפות הנ"ל, החליט שנוחות לו ושהוא מעוניין לרכוש אותן. הלקוח בעל נסיון ברכישת כפפות ויודע להתאים לעצמו את מה שנוח לו.
הלקוח הגיע לחנות עם המוצר לאחר 10 ימים. על המוצר נראו סימני שימוש ניכרים. המוצר לא היה עם הטיקט המקורי, ולא באריזתו המקורית.
הוסבר ללקוח שבמידה וירצה להחליף, אין באפשרות החנות לקחת בחזרה מוצר משומש ולמכור אותו ללקוח אחר כחדש...כמובן, אף לקוח לא ירצה לקנות מוצר שכבר נעשה בו שימוש.
בכל זאת, אפילו לאחר שהלקוח עשה שימוש במוצר, ניתנה לו אופציה להחזירו ולקבל הנחה על המוצר החדש שרצה לרכוש.
אין שום סיבה שחנות תיקח מוצר משומש ותזכה לקוח. מבחינת החוק, ניתן לזכות כספית עד 48 שעות מרגע הקניה ורק במידה ולא נעשה שימוש במוצר והוא מוחזר באריזתו המקורית!
למרות כל זאת, למרות השירות והיחס מסבירי הפנים שקיבל הלקוח, וההסבר המפורט מדוע לא ניתן להחזיר מוצר משומש! ויתרה מכך, להחזירו לאחר 10!!! ימים.
(הלקוח אפילו לא התקשר להביע את חוסר שביעות רצונו מהכפפות גם לא יום יומיים שלושה אחרי...) הלקוח בכל זאת החליט לצאת מהחנות ולפרסם את הביקורת הפוגענית הזאת על מנת לעשות נזק לעסק שרק בא לקראתו.
הלקוח טוען שהוא החזיר לרווזילה מוצר, וקיבל החזר מלא.
רווזילה לא לוקחים חזרה מוצרים שנעשה בהם שימוש (מן הסתם) ולכן כנראה שקיבלו ממנו חזרה את המוצר כי לא נעשה בו שימוש והוחזר באריזתו המקורית.
אם כך היה המצב גם במקרה הספציפי הנ"ל, הלקוח כמובן יכל להחזיר את הכפפות ולקבל זיכוי/מוצר אחר כרצונו במקום.


ציטוט ההודעה בתגובה