עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 54

אשכול: (כ"ע) התייעצות בעניין רכישת sm990 שנת 2008

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    לצורך העניין, בלוי יצחק אופנוע מ2008 שעשה כלכך מעט ק"מ מוסיפים 10 אחוז למחירון
    יד ראשונה 2008 זה עוד 4 אחוז תוספת

    כלומר נצא מנקודת הנחה שהמחירון הוא 40,000 ויש עוד 14% תוספת בלוי יצחק, הוא עדיין מבקש מעל, אבל זה מצטמצם, תתמקח קצת על המחיר ותצמצם את הפער עוד קצת, זה כלי ששווה מעל מחירון.

    לגבי מכירה עתידית, זה לא ג'וימקס או מובי, יכול להיות שייקח יומיים למישהו להידלק על האופנוע, ויכול להיות שזה ייקח כמה חודשים, אתה לא תסבול לרכב עליו עוד כמה חודשים זה בטוח.
    נכון, אנסה להוריד אותו משמעותית, אם לא, שישן על זה עוד כמה חודשים.

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    חושב בדיוק כמוך ובגלל זה אני אנסה להוריד אותו לכיוון ה45 ומטה. אם הוא לא באמת רוצה למכור אז שיישאר איתו.
    אבל באופן כללי, תיארת בדיוק את מה שאני חושב. עם כל הכבוד לנתונים ולפנדטיות, צריך להיות ריאלים וזה משהו שגם אני לוקח בחשבון
    כשאני מוכר משהו.
    לפני שקניתי את הנוכחי שלי, גם התעינתי באחד למען האמת..
    היה אחד 2007 עם אגזוזים מחשב ניהול ועוד, והוא פירסם באזור ב38. יותר ריאלי למרות ששוב, עם כל הריגוש. צריך לחשוב הלאה וזה כלים שכבר ימי תהילתם עברו.

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי כלבוטקס צפיה בהודעה
    זמינות חלפים בדקת ? נמכרו אולי 3 כאלו לאורך השנים ומעבר לחלקי מנוע יש עוד חלקים (EBAY סבבה אבל להשבית כלי לא נעים שאין חלקים)
    לעניין המחיר, מוגזם אבל מי שרוצה משלם (כבר ראינו שמשלמים) אם אהבת קח לבדיקה כדי שתדע מה אתה רוכש ואל תסתמך על היסטוריית טיפולים.
    נכון שזה מעיד על תחזוקה אבל לא על מצב נתון.
    המנועים שלהם ידועים כאמינים יחסית (שוכנים בכל סדרת ה 990) יש מחלות ידועות (פילטר דלק שנוטה להתפורר בתוך המיכל).
    אני הייתי מנסה להוריד מחיר ונהנ מחיה רעה
    95% מחלקי הSMT מתאימים לSM, ההבדל הוא רק החופה הקידמית.

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    לפני שקניתי את הנוכחי שלי, גם התעינתי באחד למען האמת..
    היה אחד 2007 עם אגזוזים מחשב ניהול ועוד, והוא פירסם באזור ב38. יותר ריאלי למרות ששוב, עם כל הריגוש. צריך לחשוב הלאה וזה כלים שכבר ימי תהילתם עברו.
    ימי תהילתו של הSM חייה וקיימת, ה2008 הזה הוא בעל מכלולים הרבה יותר טובים מכל Z800, יש לו גם יותר יכולות בכל הקשור ברכיבה טכנית.

    הכלי המדובר הוא עם 30000 קילומטר ואם נשמר כמו שצריך זה כמעט אופנוע חדש.

  5. #35
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    אולי בגרמניה.
    פה לא אוהבים בווארים ישנים,ואם כן הם בוודאי לא נסחרים ב20 מעל מחירון.. ככה זה השוק פה.
    בלי קשר , במחיר הזה אתה קונה ברוטלה 800 2013.

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    אולי בגרמניה.
    פה לא אוהבים בווארים ישנים,ואם כן הם בוודאי לא נסחרים ב20 מעל מחירון.. ככה זה השוק פה.
    בלי קשר , במחיר הזה אתה קונה ברוטלה 800 2013.
    אתה מתכוון לאוסטרים לא בווארים.
    המחיר גבוה אבל לא לזה התייחסתי, לאופנוע הזה יש הרבה מה לתת ועובדה שאחיו הSMT המשיך להימכר עד 2012-2013 ועדיין להוביל, מגזין MCN האנגלי היה בוחן אופנועים בהשוואה אליו

  7. #37
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    נכון, אבל אף אחד לא שם את החתימה שלו על זה שהוא יקבל את המחיר הזה.
    תשמעו, השאלה שלי היא כמה הייתם משלמים על כלי כזה אם המחירון נניח 40 לפני תוספות שנה/קילומטר..?

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    נכון, אבל אף אחד לא שם את החתימה שלו על זה שהוא יקבל את המחיר הזה.
    תשמעו, השאלה שלי היא כמה הייתם משלמים על כלי כזה אם המחירון נניח 40 לפני תוספות שנה/קילומטר..?
    לא ממש יכול לעזור לך עם מחירונים בישראל אבל החישוב שלך 45000 בהתחשב שכנראה מחיר מחירון הוא 40 פלוס העובדה שהוא יד ראשונה וקילומטרז נמוך נשמע הגיוני.
    בכל מקרה זה אופנוע נדיר בישראל ויש לזה פלוסים ומינוסים

    אגב אם תקנה ותרצה להפוך אותו לSMT אשמח להחליף איתך חלקים

  9. #39
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא ממש יכול לעזור לך עם מחירונים בישראל אבל החישוב שלך 45000 בהתחשב שכנראה מחיר מחירון הוא 40 פלוס העובדה שהוא יד ראשונה וקילומטרז נמוך נשמע הגיוני.
    בכל מקרה זה אופנוע נדיר בישראל ויש לזה פלוסים ומינוסים

    אגב אם תקנה ותרצה להפוך אותו לSMT אשמח להחליף איתך חלקים
    תודה רבה על העזרה גבר ותודה לכל מי שהגיב כאן ועזר, מעריך את זה מאוד, הצלחתם לעזור לי.

    אגב, מה לעזאזל ההבדל בין הSM ל-SMT ול-SMR? חוץ מהשנים שבהם הם יוצרו.

  10. #40
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ניצן, אתה מתייחס לאופנוע בתור תג מחיר, וזה בסדר אם היית מתכוון לאופנועים יפניים (מה שנקרא ujm, אם תרצה אוסיף קישור לכתבה שפורסמה לא בזמן בדוגיגים)
    המחיר פה הוא אישיו, אבל זה לא אומר שאם לא יילך על 990 אז ברוטאלה יעשה לו את זה, ולא אומר שהיפרמוטרד ידליק אותו, בניגוד ליפניים שמאוד דומים באופי, באירופאים קונים עם הלב ולא מהכיס (במידה מסוימת)

  11. #41
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בכל מקרה זה אופנוע נדיר בישראל ויש לזה מינוסים
    תיקנתי אותך

  12. #42
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    תיקנתי אותך
    מה התיקון שלך אומר? אם כבר תיקנת, שפוך את התזה שלך..
    הדבר היחיד שעליו אני יכול לחשוב הוא שבעוד שנתיים כשארצה למכור אותו, הוא יהיה עשור על הכביש וכנראה 10-15 אלף קילומטר יותר.
    האם זה אומר שלא יקנו אותו? לא.
    האם זה אומר שכנראה יקח לי זמן למכור אותו? כנראה שכן.
    מלבד זה?

  13. #43
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    ניצן, אתה מתייחס לאופנוע בתור תג מחיר, וזה בסדר אם היית מתכוון לאופנועים יפניים (מה שנקרא ujm, אם תרצה אוסיף קישור לכתבה שפורסמה לא בזמן בדוגיגים)
    המחיר פה הוא אישיו, אבל זה לא אומר שאם לא יילך על 990 אז ברוטאלה יעשה לו את זה, ולא אומר שהיפרמוטרד ידליק אותו, בניגוד ליפניים שמאוד דומים באופי, באירופאים קונים עם הלב ולא מהכיס (במידה מסוימת)
    בדיוק. נייקדים הם לא הטרן און שלי, לעומת זאת - סופרמוטו מאסיביים כמו הSM לחלוטין כן.

  14. #44
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    אז תלך עם הלב

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    תודה רבה על העזרה גבר ותודה לכל מי שהגיב כאן ועזר, מעריך את זה מאוד, הצלחתם לעזור לי.

    אגב, מה לעזאזל ההבדל בין הSM ל-SMT ול-SMR? חוץ מהשנים שבהם הם יוצרו.
    היו שנים שכל השלושה נמכרו במקביל באירופה.
    ההבדלים הם בגודל מיכל הדלק פלסטיקה ומתלים טיפה קצרים יותר בSMR אבל חוץ מזה אותו אופנוע בשינויים קלים

אשכולות דומים

  1. התייעצות לגבי רכישת קטנוע
    על ידי ramiy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 30-08-2016, 20:27
  2. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 19-07-2016, 13:01
  3. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14-07-2016, 13:47
  4. התייעצות לגבי רכישת אופנוע שטח ראשון
    על ידי Liran92 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 11-06-2016, 19:11
  5. התייעצות לגבי רכישת אופנוע דו"ש בתקציב של כ- 25K
    על ידי Laurence בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 03-06-2016, 15:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO