אני לא מדבר על שנה אלה על תקופה של 5 עד 6 חודשים.
שנה בוודאי שצריך לשים משהוא כי האוקטן יורד והתוספים של הדלק מתחילים להיפרד ממנו, לתקופה של שנה לא הייתי טורח עם מייצבים או כל תוסף אחר והייתי פשוט מחליף את הדלק בטרי אבל זה כמובן העדפה אישית שלי.
שלי התחיל אחסנה אתמול
IMG_20161022_175853911.jpg
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אני לא מכיר אף אור ראשי של 35 וואט.
זה 50-55 וואט תמיד
פלוס אור דרך 5 וואט
אור אחורי 10 וואט
תאורך מספר 5 וואט
דש בורד 5 וואט
זה כבר 75 וואט רק האור.
משאבת דלק, מזרקים,מחשב,קוילים
לפחות 20 וואט
אם לנתק אור ראשי אכן מקפיץ טעינה מאוד
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אוקיי אני מרגיש בור...
למה המלח יהרוג אותו?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
קורוזיה.... מלח גורם לקורוזיה מאוד חזקה.
תראה שמי שגר ליד ים סובל הרבה מאוד מזה
בגרמניה בחורף מפזרים מלח על הכביש זה משפר את האחיזה ומונע קרח אבל זה עושה בעיות
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
נכון, קורוזיה.
שכחתי לרגע שיש גם אלקטרוניקה במה שמיוצר היום.
זה עד כדי כך חמור שעדיף לאחסן כלים מסוימים לתקופה ממושכת?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
האלקטרוניקה לא קשורה לכאן.
כל השלדה והבלוק מנוע מתפוררים לחתיכות מקורוזיה בגלל מלח
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אל תשכח שכל העיסה של בוץ שלג ומלח נפגשת עם בלוק רותח.
אכן האלקטרוניקה הכי עמידה בכל הסיפור אם כי קונקטורים שנמצאים בתחתית מתחת למנוע יכולים לקבל בעיות מגע.
בכל מקרה הכי חשוב זה הצמיגים, אין צמיגי חורף לאופנועים (אלו עם הדוקרנים זה לשלג לא לכביש), הגומי של צמיג קיץ מתחיל לאבד מתכונותיו מתחת ל8 מעלות, שבאיזור האפס מעלות ומתחת הוא כבר מרגיש קשה וכבר נחשב סכנת חיים גם אם הכביש יבש.
סיוט למי שגר ליד הים..
מלח על הכבישים בכלל..
האגזוז הראשון שינפח נשמתו.