עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 32

אשכול: צמיגים בקור וטמפרטורות עבודה

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176

    צמיגים בקור וטמפרטורות עבודה

    מנסיון המשלין רואד 4 גיטי מעולה לשלג רכבתי איתו במינוס 4 והוא אוחז טוב

    ואני מבלרוס במקור ובארץ עובד בחרמון מכיר את הבעיות האלה מקרוב



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 25-10-2016 בשעה 18:53.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אני לא מדבר על שנה אלה על תקופה של 5 עד 6 חודשים.
    שנה בוודאי שצריך לשים משהוא כי האוקטן יורד והתוספים של הדלק מתחילים להיפרד ממנו, לתקופה של שנה לא הייתי טורח עם מייצבים או כל תוסף אחר והייתי פשוט מחליף את הדלק בטרי אבל זה כמובן העדפה אישית שלי.

    שלי התחיל אחסנה אתמול
    קובץ מצורף 4012
    אתה מאחסן בגלל החורף?

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    מנסיון המשלין רואד 4 גיטי מעולה לשלג רכבתי איתו במינוס 4 והוא אוחז טוב

    ואני מבלרוס במקור ובארץ עובד בחרמון מכיר את הבעיות האלה מקרוב



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    מעולה הוא לא, הגומי לא מותאם לזה.
    בחלק ממדינות אירופה אסור לנהוג או לרכב ברכב עם צמיגי קיץ בחורף מהסיבה הזאת בדיוק.
    בנוסף לגומי החריצים לא מתאימים לפינוי שלג.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    דרזדנר אתה מדבר על צמיג שמוטבע עליו m+s ? זה כאילו חורף?
    זה קיים לדושים

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    דרזדנר אתה מדבר על צמיג שמוטבע עליו m+s ? זה כאילו חורף?
    זה קיים לדושים

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    לא, על צמיג חורף או רב עונתי יש סימון של פתית שלג.
    נכון להיום להיידנאו יש כזה במידה אחת בלבד ולמשלין יש במידה לקטנועים, כנראה נראה יותר צמיגי חורף בעתיד כי החוק על מכוניות מתחיל לחלחל לאופנועים במדינות אירופה.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אז אתם אומרים למעשה שאין גומי (באופנועי סופרט) שמחזיק מתחת ל 4 מעלות?


    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אז אתם אומרים למעשה שאין גומי (באופנועי סופרט) שמחזיק מתחת ל 4 מעלות?


    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    יותר נכון להגיד שמתחת ל8 מעלות ככול שהמעלות ירדו יכולות הצמיג ירדו גם כן בהדרגה.

    אבל הנ"ל מתייחס למצב שבו הצמיג נמצא קבוע בטפרטורה נמוכה, אם למשל שהתחלת לרכב היה 8 מעלות ואז עלית לגולן וירד לאפס ההשפעה זניחה

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אז אתם אומרים למעשה שאין גומי (באופנועי סופרט) שמחזיק מתחת ל 4 מעלות?


    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    צמיגי ספורט לא מבינים מה אתה רוצה מהם סביב ה14 מעלות.
    מרגישים כמו לרכב על פלסטיק.


    צמיגי ספורט פחות רגישים לזה אבל תלוי דגם.
    נגיד הקונטי סביב ה8
    מצלר זד8 סביב ה4-5
    משלין רכבתי איתו במינוס 5 והוא בסדר גמור
    אבל מאידך בשרב של 45-47 מעלות בתל אביב כשהאספלט רותח המשלין מחליק

    צמיגים עם פתית שלג ראיתי לקטנועים וצמיג m+s יש לכל טווח הדושים
    והבנתי שזה מתאים לשלג זה הרי מתוקנן
    Mud + snow
    זה הקיצור בעצם....

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    צמיגי ספורט לא מבינים מה אתה רוצה מהם סביב ה14 מעלות.
    מרגישים כמו לרכב על פלסטיק.


    צמיגי ספורט פחות רגישים לזה אבל תלוי דגם.
    נגיד הקונטי סביב ה8
    מצלר זד8 סביב ה4-5
    משלין רכבתי איתו במינוס 5 והוא בסדר גמור
    אבל מאידך בשרב של 45-47 מעלות בתל אביב כשהאספלט רותח המשלין מחליק

    צמיגים עם פתית שלג ראיתי לקטנועים וצמיג m+s יש לכל טווח הדושים
    והבנתי שזה מתאים לשלג זה הרי מתוקנן
    Mud + snow
    זה הקיצור בעצם....

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    M+S אומר שזה יכול לפנות שלג אבל לא מתמודד בטמפרטורות נמוכות, יש כמות צמיגים קטנה מאד עם פתית השלג.
    רכבת במינוס 5 אחרי שהתחלת בטמפרטורה הרבה יותר גבוהה, במקרים כאלו הצמיג הצליח להתחמם לפני שהגעת לפסגה הקרה אבל צמיג שעמד כל הלילה במינוס 5 ויצאת לרכב בטמפרטורה הזאת לא יתחמם לעולם, בדיקות של ADAC מראות מרחק בלימה קטסטרופלי ואחיזה גרועה בנוסף לחוסר יכולת של הצמיד להתמודד עם משטח רטוב או עם שלג.
    לא סתם זה לא חוקי יותר לרכב עם הצמיגים האלו בחורף בחלק ממדינות אירופה (מן הסתם הקרות יותר).
    נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 26-10-2016 בשעה 09:55.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אגב קונטיננטל מוכרת את הTKC 80 עם M+S אבל מתעקשים שזה צמיג קיץ (לפי מייל ששלח להם בחור מפורום אחר) בנוסף באתר שלהם הM+S מתייחס לפרופיל ולא לגומי.

    עריכה: תגובת קונטיננטל למגזין אופנועים גרמני
    „Wir haben Reifen mit einer S+M-Kennung im Programm. Dabei handelt es sich um Enduro- und Offroad-Reifen, die aber keineswegs als „Winterreifen“ zu bezeichnen sind

    בנוסף לדיינז יש מגני גב זהים ויזואלית לאופנועים ולסקי אבל ההבדל ביניהם זה תירכובת המעטפת החיצונית והחומר הסופג בגלל התאמה למזג האוויר, מה שאומר שגם המיגון שלך עובד פחות טוב בטמפרטורות נמוכות שאתה על האופנוע, עוד סיבה להישאר בבית
    נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 26-10-2016 בשעה 10:07.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    דרזדנר ממש לא אני פתחתי את הבוקר במינוס 3 הנעתי ורכבתי לבית בכביש מפותל.
    בבית כבר הטמפרטורה גבוהה יותר אבל ההתחלה היא מינוס 3 וגם מינוס 5 בכיף.

    רכבתי ככה על מישלין רואד 4 גיטי .
    רכיבה דומה על קונטי רק בטפרטורה של 2 וזה היה נסיון מפחיד יותר הצמיגים בקושי התחממו ואחזו נורא אז וויתרתי ונאלצתי לחכות שיתחמם בחוץ לטובת הנסיעה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    מציאות דיי מפחידה.

    עוד לא יצא לי לרכב בשלג או קרוב לאפס בצורה כלשהי.

    אני מרגיש את הירידה מ 14 ל 10 מעלות אפילו על אופניים - זה כאילו חלק מהצמיגים פשוט מדביקים את הכלי לרצפה יותר מהר מהצפוי.

    לגבי תופעת המישלין, יכול להיות שהצמיג בחום של 45-55 פשוט נהפך למים וגורם להחלקה?
    (לא לדבק, למים - הפרדות חלקים פיזיקלית).

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    לא בידיוק מים אבל כן לצמיד יש טווח טמפרטורות, אם אתה רוצה שהצמיג יאחוז ב65 מעלות קח בחשבון שב14 הוא לא יבין מה אתה רוצה ממנו.
    ככל שהצמיג ספורטיבי יותר הוא עובד בחום גבוהה יותר .

    צמיגי ספורט תיור לרוב החל מ4 מעלות עד סביב ה50 סבבה לגמריי.

    עם סייג למישלין שמעולה על קר אבל בחום קיצוני נמס, וסייג לקונטי שיחסית טוב בחום גבוהה אבל יחסית חלש בנמוך

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    עכשיו אני מבין למה הרבה אנשים התלוננו שהמישלן שלהם נגמר מהר.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אם הם רוכבים במהיריות של 200 לאורך זמן או בחום קיצוני(מעל 45) אז כן המשלין נגמר מהר ומחליק כי הוא פשוט נמס.

    לטובת חום גבוהה יותר יש את הקונטי ,פרלי אנגל.
    המצלר יותר לכוון הקר
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. מחפש עבודה!
    על ידי Evgeny בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-07-2016, 14:19
  2. עבודה לגיל 17.
    על ידי RaceForHappines בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-06-2016, 19:04
  3. עבודה בגיל 17.8
    על ידי RaceForHappines בפורום אוף טופיק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 27-04-2016, 12:58
  4. עבודה חלומית
    על ידי SuperRuti בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-04-2016, 00:04
  5. קונה כלי עבודה. במה להתמקד?
    על ידי dayanz בפורום פורום טכני
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 08:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO