הדיון מתמקד בכלים מוגבלים, למרות שהתקנות המקוריות לא התייחסו לכך במקור.
למרות ההתקוממות, יש היגיון רב בגביית מס מלא על כלי מוגבל. ללא קשר לקושי בהסרתה או מספר המסירים חוקי או לא.
האפשרות השנייה, היא לאפשר בצורה פשוטה הסרת ההגבלה ותשלום הפרש המס עם ההסרה ועדכון הרישיון. אבל מניח שגם זה היה גורם למהומה.
מניסיוני, אלו שתי החלופות שעמדו בפני הרשות, הראשונה תלויה רק בהם, השנייה מצריכה שיתוף פעולה עם היבואנים, משרד הרישוי, מערכות גבייה ותיאום... וכאן זה קצת מרגיז שבחרו בדרך הקלה.
ו-נקסט - התיק הבא.
זה סדק שלוביסט טוב יכול להיכנס אליו, ולשנות.


ציטוט ההודעה בתגובה