ציטוט נכתב במקור על ידי vy17206 צפיה בהודעה
שלום חברים,
הזמנתי מוצר שנקרא Tk104 למעקב ואיתור.
http://m.ebay.com/itm/GPS-GSM-GPRS-v...-/321004427733
מדובר במכשיר עם סוללה בנפח ma6000
כאשר המוצר אמור לספק 60 ימי שימוש בסטנד בי.
בפועל בשימוש סביר אחרי 3-4 ימים הסוללה נגמרת,

לשאלתי:
האם שייך לחבר מכשיר כזה לחשמל בקטנוע (מה שנקרא שיקבל מתח רק לאחר פתיחת סוויץ)
האם דבר כזה יכול לגרום לנזק למערכות החשמל אלטרנטור וכדו׳?
אציין שמדובר בטימקס שמותקן עליו רק מערכת אזעקה עם ביפר.
לפי הנתונים של צריכה בזמן שינה 0.6 מיליאמפר היא אמורה להספיק לך להמון זמן, ייתכן ואינה נרדמת ואז הצריכה לפי הנתונים היא צורכת 1.6 מיליאמפר
שעדיין אמור להספיק לך לחודשיים, ייתכן והסוללה לא תקינה.
לעניין החיבור למתח סוויץ, בעצם אתה תעביר את המתח הקבוע שהמערכת צריכה למצב שבלי סוויץ היא נשארת רק על הסוללה, מערכות כאלו בדרך כלל בזמן בקשת מיקום או התרעה צריכות את המתח הקבוע על מנת להוציא שידורים ולקבל מיקום מה GPS
צריכות הזרם של הרכיבים הללו במערכות הללו נע קרוב ל 150 מיליאמפר שעה (תסתכל בטבלה של המוצר) בדרך כלל הן נשארות במצב שידור כמה דקות.
אל תשכח גם שמאחר והן לא רדומות (היתקת את המתח הראשי) הן צריכות להירשם מחדש ברשת ולתפוס לויינים מה שכנראה יצרוך הרבה מעל 160 מיליאמפר.
תסתכל גם כמה זמן לוקח למערכת לתפוס לווינים ממצב כבוי 45 שניות, כנל לרשת ועד שתקבל מידע ומיקום ייתכן שיעברו כמה דקות גם.
לגבי הנתונים של המערכת הללו אל תסתמך עליהם לא מבחינת נתוני קיבולת וגם מבחינת נתוני צריכה.

לעניין החיבור אל תשכח שבזמן שהמערכת תתעורר היא לא תצרוך 2 מיליאמפר אלא 160 מילי אמפר.