עמוד 10 מתוך 18 ראשוןראשון ... 89101112 ... אחרוןאחרון
תוצאות 136 עד 150 מ 269

אשכול: התחדשתי קאוואסקי gtr 1.4

  1. #136
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    כן זה כמו בבמוו תחליף וזהו זה עולה גרושים

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #137
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    את הבטריות רכשתי הן כמו של השלט ( 20/23 או משהו כזה).
    אני מניח שאחליף למרות שעם השגעונות שלי סביר להניח שהן יוחלפו אחרי שארכוש יחידה חדשה.


    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #138
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אכזבה.
    התכנסנו אני המאסטר ועוד רוכב איהטרודר.
    המטרה שיכפול השלט.
    ובכן פעלנו לפי הספר והשלט הארור לא מסתנכרן עם האופנוע.
    חפרנו בספרות ולא מצאנו איזכור למה לאחר רישום מספר הזיהוי של השלט המערכת לא מזהה אותו.
    שללנו את הבטרייה היא תקינה.

    אופציה אחת שהעלנו היא מחסור בכבל דו ראשי שייתכן שהוא המענה זה אני אברר בפורומים בח"ול ובמידת הצורך אזמין.
    אופציה נוספת שלט תקול או מספר id לא נכון.
    לחיוב נאמר גי הצלחתי לזהות,לנתק ולהפעיל את חיישני הtps הקיימים. ובנוסף לשכפל את האימובילייזר בשלט קרבה.

    אז כרגע ישנה תבוסה רגעית.
    נעדכן בהמשך

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #139
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אילת -
    במסגרת תפקידי בעבודה אני אמור לבקר בלשכות שלנו בכל הארץ.
    מאחר והתחדשתי בכלי חוצה יבשות החלטתי לוותר על רכב או טיסה ולהגיע לאילת ביעף נמוך על גבי הקאוואסאקי.
    לאחר חשבון נפש והערכות שכללה תולעים לארגז האחורי + קומפרסור + בוסטר וכמה בקבוקי מים, כיסוי,ואמצעי נעילה.
    במזוודות הצד נארזו בגדים להחלפה, נעליים, כפכפים, וווסט קירור ( קירורית ) שעובד על בסיס של נידוף מים ויושב תחת הג'קט.

    המזוודות של הGTR הן בעלות מנגנון ניתוק מהיר כך שהן כמו מזוודה לכל דבר, מנתקים אורזים ומחברים חזרה- מגניב לאללה.

    יצאתי מירושלים באיחור אופנתי סביב השעה 05:00 לכיוון אילת.
    עצרתי באלמוג לתדלוק וויתרתי על הקפה הדלוח שלהם (אחד הגרועים בארץ ) והמשכתי לכיוון אילת.
    הקטע שבין אלמוג לכביש הערבה התאפיין בשינויי טמפרטורה כאשר שככל שהדרמתי נהיה יותר נעים. ( יש לציין שלא השתמשתי בקירורית עד אילת).
    הקוואסאקי מצידו שיתף פעולה והפניות נעשו בקצב משביע רצון והרמוניה מושלמת של צליל מנוע הטייה ובוב דילן בסקאלה ריידר.
    עצירה הבאה הייתה בחצבה שם שתינו קפה מילנו רבע מיכל לכל צרה שלא תהיה והמשכנו דרומה.

    באחד המקטעים נתקלתי בשיירה של כלי רכב אותם עקפתי ( כמובן אחד אחד ולא כמקבץ).
    הסיבה לשיירה מסתבר שלוש נבלות של חברת תעבורה שנוהגים משאיות להעברת מכוניות כשהם צמודים אחד לתחת של השני ובכך מונעים אפשרות של עקיפה ( בייחוד בקצב תאוצה של כלי רכב רגילים).
    חיכיתי לקטע מישורי שייתן לי טווח ראייה ואז יצאתי לעקיפה תוך שאני לוחץ ברביעי את המצערת.
    הקוואסאקי קיבל חיים חדשים ונתקלתי בתופעה שלא הכרתי.
    האופנוע מצוייד במערכת תזמון שסתומים משתנה שכנראה נכנסת לפעולה כשלוחצים חזק.
    הקוואסאקי נתן קריאת קרב והתחושה הייתה תאוצה וצליל ותחושה שמזכירה החלקה של המצמד.
    עקפנו חיש קל את בני הבלי יעל והמשכנו בקצב מהלתי לעבר אילת תוך שאני נהנה מהצל הנשקף מימין והנוף.
    נחתתי בשלום באילת ולשמחתי המזג אוויר היה סביר יחסית.

    בחזור יצאתי סביב 4:00 תדלקתי ביציאה מאילת ויצאתי לירושלים.
    כדי לא לסבול מהחום לבשתי את המכנס הממוגן מעל התחתונים (בלייד מאוורר) ואת הקירורית.
    מלאתי פחות מרבע טנק ויצאתי צפונה.
    בשל החושך רכבתי במתינות יחסית ובכל זאת עלי לציין כי מערכת התאורה של הGTR לא פחות ממושלמת.
    האור הגבוהה מהיר קדימה ומתפרש לכל רוחב הכביש ואני לא זוכר שהיה לי אופנוע שמאיר טוב כמותו כולל מכוניות.
    הקירורית כצפוי עזרה מאוד והחזיקה מעמד כשעה וחצי של רכיבה וסביב שפך זוהר עצרתי בתחנה והסרתי אותה ( היא עדיין הייתה רטובה אבל העיקה ולא עזרה) ומלאתי עוד רבע מיכל.
    המשכתי צפונה לכיוון ירושלים תוך שאני נהנה מההטיות, הנוף והמוזיקה בדיבורית.

    סיכום:
    1. מערכת תאורה מ צ ו י י נ ת!
    2. חום מנוע בקצב רכיבה גבוהה פחות מורגש במהירות חוקית עשוי להעיק בדגמי 2010 פתרו את הבעייה.
    3. אומנם אנידיווידואלי אבל רכבתי כשעתיים רצוף לפני שהעכוז והחלק הקדמי של הקרסול נתנו אותות של חוסר נוחות.
    4. לא חישבתי את צריכת הדלק אבל הערכה שלי של כ18 קילומטר לליטר בקצב רכיבה משתנה.
    5. הבולם האחורי היה במצב מכוון לשיכוך בינוני - במהמורות הוא קצת "בועט" מעבר לזה אופי אמריקאי רך ובכל זאת בעיקולים אפשר הטיות מכובדות ללא דרמה וזאת למרות המשקל שהיה בארגזים.
    6. נשיאת ציוד - נהדר כמצופה מאופי הכלי.
    7. בלמים מתקשרים מצויין לא מתעייפים תחת עומס.
    8. בטיחות אקטיבית - יודע להאיץ ומתנהג מאוד יפה בתחום הדינאמי וכאמור בלמים טובים שלא מתעייפים (התחממות וכו').
    9. עונה יפה להגדרה של ספורט תיור.
    במחיר של כ50 אלף שקל יש לנו חבילת ביצועים הלקוחה ממכוניות על, נוחות טובה ויכולת מצויינת (אני מניח - מקווה שלא אתבדה) שמגובה באמינות יפנית.
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 28-06-2017 בשעה 10:05.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #140
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    נשמע תענוג, אבל לא ניסית את כביש 12?
    Tracer 900

  6. #141
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לא לצערי חזרתי ישירות למשרד .
    אבל אני מאמין שאגיע שוב

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #142
    Member הסמל האישי של rider
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    335
    כמה זמן לקח לך כל כיווןן?

  8. #143
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    הקוואסאקי קיבל חיים חדשים ונתקלתי בתופעה שלא הכרתי.
    האופנוע מצוייד במערכת תזמון שסתומים משתנה שכנראה נכנסת לפעולה כשלוחצים חזק.
    הקוואסאקי נתן קריאת קרב והתחושה הייתה תאוצה וצליל ותחושה שמזכירה החלקה של המצמד.
    יש לאופנוע הזה תאוצה פשוט מטורפת. זה מתחיל במעיין יבבה \ יללה (לא סגור איך לקרוא לזה ) והוא מאיץ כאילו אין מחר.
    בשל החושך רכבתי במתינות יחסית ובכל זאת עלי לציין כי מערכת התאורה של הGTR לא פחות ממושלמת.
    האור הגבוהה מהיר קדימה ומתפרש לכל רוחב הכביש ואני לא זוכר שהיה לי אופנוע שמאיר טוב כמותו כולל מכוניות. כן, שני הפנסים הקדמיים מאירים היטב, למרות זאת חושב להתקין גם פנסי ערפל, רק שמחייב קצת ולוגיסטיקה על הדרך מה שמעכב כרגע את היישום.
    המשכתי צפונה לכיוון ירושלים תוך שאני נהנה מההטיות, הנוף והמוזיקה בדיבורית.

    סיכום:
    1. מערכת תאורה מ צ ו י י נ ת!
    2. חום מנוע בקצב רכיבה גבוהה פחות מורגש במהירות חוקית עשוי להעיק בדגמי 2010 פתרו את הבעייה. נכון, קשה להתעלם מהחום המוקרן לרגל ימין, יחד עם זאת מאחר ואצלי הרכיבות הן רק בינעירוניות אז זה (כמעט) לא מפריע לי.
    3. אומנם אנידיווידואלי אבל רכבתי כשעתיים רצוף לפני שהעכוז והחלק הקדמי של הקרסול נתנו אותות של חוסר נוחות. אצלי - אין מצב, אני חייב לעצור כל כמה עשרות ק"מ לכמה דקות. אני מניח שהבעייה אינה בכיסא אלא בגב הדפוק שלי.
    4. לא חישבתי את צריכת הדלק אבל הערכה שלי של כ18 קילומטר לליטר בקצב רכיבה משתנה. אם אתה רוכב רגוע בלי האצות פראיות אז כן, זו הצריכה אליה גם אני מגיע.
    5. הבולם האחורי היה במצב מכוון לשיכוך בינוני - במהמורות הוא קצת "בועט" מעבר לזה אופי אמריקאי רך ובכל זאת בעיקולים אפשר הטיות מכובדות ללא דרמה וזאת למרות המשקל שהיה בארגזים.
    6. נשיאת ציוד - נהדר כמצופה מאופי הכלי.
    7. בלמים מתקשרים מצויין לא מתעייפים תחת עומס. שלא יתעייפו .. אתה לא רוצה לדעת כמה עולה זוג דיסקים קדמיים
    8. בטיחות אקטיבית - יודע להאיץ ומתנהג מאוד יפה בתחום הדינאמי וכאמור בלמים טובים שלא מתעייפים (התחממות וכו').
    9. עונה יפה להגדרה של ספורט תיור.
    במחיר של כ50 אלף שקל יש לנו חבילת ביצועים הלקוחה ממכוניות על, נוחות טובה ויכולת מצויינת (אני מניח - מקווה שלא אתבדה) שמגובה באמינות יפנית.
    אמנם אחזקתו אינה מהזולות, אולם היחס בין המחיר לתמורה שווה את ההנאה. כמוני כמוך מקווה שיהא אמין בלי בעיות מיותרות.

    נ.ב - למה קשרת את העמוד לאופנוע ? גונבים עמודים באילת ?
    ולמה גדליה לא מכוסה ? איזה מין יחס זה - אתה במזגן והוא בחום הלוהט ...
    נערך לאחרונה על ידי miki; 30-06-2017 בשעה 16:22.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  9. #144
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לקח לי כשעתיים וארבעים ( אולי יותר)

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #145
    Member הסמל האישי של rider
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    335
    נשמע סביר מאוד מירושלים, אעשה זאת גם בקרוב.

  11. #146
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    רכיבה מהנה.
    שים לב שכל משאית שחולפת נותנת לך בוסט של מערבולות אוויר.
    בנוסף תצטייד במים בייחוד אם אתה רוכב בשעות שיש שמש.



    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #147
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    החיים עם המפלץ השחור עוברים בנעימים.
    הכלי הנכון לשמן הנכון רק מהדילר הלא נכון.
    שיתפתי בפוסט אחר אז אני לא ארחיב אבל כל הבדיקה אצל סטפן שווה לאיבר הישיבה שלי שלא ידע לזהות חיישן אוויר תקול וחשב כי זה מצבר וכך גם ההבטחות של אישימוטו שהליקויים יתוקנו.
    המפלץ עבר טיפול קטן ואישור נוסף כי ישנה נזילת שמן מאטם מכסה השסתומים והתיקון שמוסך אישימוטו עשה כשל אם נעשה בכלל.
    מסביי היגוי יוחלפו גם הם למרות שנאמר שהם חדשים וכנראה שהם הסיבה לנידנוד שמופיע ברכיבה.
    אז תודה לאישימוטו ולסטפן שבדק את האופנוע ללא פירוק הפלסטיקה ובדק עם מראה של רופא שיניים תחשוב על הסבה במקצוע.
    אני את הפרק שלי בהלכות סוחרים (טוב ידעתי ותוזכרתי) ומכוני בדיקה למדתי.

    הזמנתי חלקים כלאחר כבוד מפרטזילה לראש ומשלוח נוסף יוזמן לצורך מסביי ההיגוי ועוד כמה פיצפקע'ס.

    שלט הקרבה - סאגה לא ברורה כידוע הזמנתי את הKEYFOB ויש בידי את מערכת הדיאגנוסטיקה של קאוואסאקי.
    כשניסיתי לשכפל המערכת לא זיהתה את הפוב.
    הפוב נבדק וכך גם המערכת של הדיאגנוסטיקה ויצא כי המק"ט של הפוב שמופיע במטרו שונה מהפוב בפרטזילה ואכן המערכת תקינה.

    סביב הפוב הופיע לי סאגה שלמה מאחר וישנם מספר מק"טים לפוב לשנת הדגם. חיפשתי את המק"ט בפוב הקיים ואין אותו.
    כעת אחת מן השתיים:
    1. הפוב שנשלח מפרטזילה תקול
    2. באמת צריך מק"ט אחר מה שנראה לי קצת מוזר אבל ייתכן.
    פרטזילה מצידה לא ממהרת לעזור ובהתכתבות עמם נאמר לי שאשלח את המק"ט והם יאתרו את החלק כרגע אין קול ואין עונה.
    פרט מעניין נוסף הוא שאת האמובילייזר של הפוב שיכפלתי כך שהיפותטית גם אם יאבד הפוב הישן אוכל להניע את האופנוע בעזרת הפוב החדש (מצריך הקרבה של הפוב לסוויטץ אבל יעבוד.
    במסגרת הלמידה יצא כי המערכות האלקטרוניות (ברקסים אימובילייזר פוב וכו') פותחו בשיתוף עם מיצובישי.
    התחלתי לחפור וגיליתי כי אכן ניתן לשכפל מפתחות עם אמובילייזר ולהשתמש בהם בקאוואסאקי כמו עם מפתח רגיל מה נראה לי כפתרון קסם לסוגיית הפוב שגם ככה מעיק.
    המשימה הבאה שלי היא איתור גולם שיהיה במבנה הסוויטש של האופנוע והמח המתאים.

    סיכום או תקציר לפרק הבא:
    1. איתור פוב מתאים.
    2. איתור מפתח מתאים
    3. סוחרים מבחינתי מוקצה ואת הבדיקות אני יערוך אך ורק במוסך שאני מטפל בו (מיסטר מוטו מצויינים וגם YD נהדרים )

    בגדול למעט הריג'קטים (שהיו כבר בקנייה) אין בעיות מיוחדות והריג'קטים יתוקנו בקרוב.
    כמעט שכחתי החלפת פילטר אוויר מצריכה פירוק של רבע אופנוע
    החל מפלסטיקה דרך לוח חשמלי כזה או אחר ורק אז מגיעים לפילטר (חשבתי שהיפנים יעילים).


    חלומות לרכישה הבאה BMW K1600 GT

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #148
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    החיים עם המפלץ השחור עוברים בנעימים. אכן. אופנוע נחמד, נוח וחזק ... אחת הבעיות שלו היא שסיבוב קליל של המצערת מביא אותך בלי משים לשלילה מיידית גם אם אתה לא חוליגאן.

    המפלץ עבר טיפול קטן ואישור נוסף כי ישנה נזילת שמן מאטם מכסה השסתומים והתיקון שמוסך אישימוטו עשה כשל אם נעשה בכלל. מאחר ושנינו סובלים מאותה בעייה אולי זה חלק מהחיים עם GTR ואחת ל X ק"מ צריך להחליף אטם.
    מסביי היגוי יוחלפו גם הם למרות שנאמר שהם חדשים וכנראה שהם הסיבה לנידנוד שמופיע ברכיבה. ן אני לא בטוח שמיסבי ההיגוי הם הגורם לנדנוד. עשיתי השבוע שני דברים: החלפת מיסבי היגוי וכן שיפוץ בולמים קדמיים.
    אמנם רכבתי מעט מאוד כ 150 ק"מ אבל מהמעט הזה אני יכול לומר כמה דברים: האופנוע דבוק לכביש, אפשר להכנס להטייה נחמדה מאוד, עדיין יש את תחושת הנדנוד אבל היא קלה יותר ואני סבור שהיא מגיעה מהארגז האחורי שמותקן אצל שנינו. כאשר אני חולף ליד משאית בכביש מהיר הטורבולנציה שלה מגבירה את הנדנוד, לכן אני מתחיל להאמין שזה בגלל הארגז. אני פשוט עצלן ולא בא לי לפרק את הארגז...

    אז תודה לאישימוטו ולסטפן שבדק את האופנוע ללא פירוק הפלסטיקה ובדק עם מראה של רופא שיניים תחשוב על הסבה במקצוע.
    אני את הפרק שלי בהלכות סוחרים (טוב ידעתי ותוזכרתי) ומכוני בדיקה למדתי. את ה XV ו את ה GTR קניתי בלי שום בדיקת מומחה. הפעם האחרונה שקניתי אופנוע עם בדיקה היתה ה K1200LT האופנוע נראה כאילו יצא מהמפעל . למחרת הבדיקה ABS שבק חיים. והסכום שהוצאתי בגין כל התיקונים ומכירה חופזת בגלל שהייתי על סף התמוטטות עצבים הכניסו אותי להוצאות של אופנוע חדש מהניילון. מאז החלטתי שאני קונה אופנוע ככל שניתן בלי בדיקה של מומחה. מבקש לראות את כל הטיפולים שעשה, מתבונן בבעלים מתחקר. במידת הצורך לוקח אותו למוסך. לא שאני מומחה באופנועים אבל בשני אופנועים שקניתי הבדיקה כשלה ולא איתרה כשלים כאלו ואחרים.


    התחלתי לחפור וגיליתי כי אכן ניתן לשכפל מפתחות עם אמובילייזר ולהשתמש בהם בקאוואסאקי כמו עם מפתח רגיל מה נראה לי כפתרון קסם לסוגיית הפוב שגם ככה מעיק.
    המשימה הבאה שלי היא איתור גולם שיהיה במבנה הסוויטש של האופנוע והמח המתאים. לא כל אחד מוכן לשכפל, הם טענו שזו מערכת מיוחדת...

    סיכום או תקציר לפרק הבא:
    1. איתור פוב מתאים.
    2. איתור מפתח מתאים
    3. סוחרים מבחינתי מוקצה ואת הבדיקות אני יערוך אך ורק במוסך שאני מטפל בו (מיסטר מוטו מצויינים וגם YD נהדרים ). אחרי הרבה שיטוטים וכעסים על חאפריות זלזול בלקוח ועבודה לקוייה, מצאתי מוסך של איש אחד, מחירים סבירים, ועבודה דייקנית : זיו מוטו אזור התעשייה של באר טוביה.


    חלומות לרכישה הבאה BMW K1600 GT
    כן K1600GTL זה גם החלום שלי או R1200RT . רכבתי על אופנועי BMW מספיק ק"מ ושנים כדי להבין שאת הנוחות של BMW אתקשה לקבל בכל אופנוע אחר. ואם אין הפתעות מיוחדות האופנוע לא יקר לאחזקה במיוחד דגמי ה R .אחזקת ה GTR גבוהה מאחזקת אחד מדגמי ה R.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  14. #149
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מיקי
    המערכת המיוחדת אצלי kds3 עובדת מצויין ותעמוד לרשותך מתי שתצטרך ( כמובן שההצעה פתוחה לכל מי שזקוק)
    וכאמור ( מאסטר עוז תודה על הסיוע ) המאסטר בקשר עם פארטזילה לגבי המק"ט הנכון של בפוב.
    כנראה שאצטרך להזמין אחד נוסף אבל ובגלל הזמן שחלף לא אקבל זיכוי על הישן.
    מאידך במחיר של מטרו (2800 שקל לא כולל מע"מ ועבודה) עניתן לרכוש 3 פובים ונשאר עודף.
    אז 200 דולר שכר לימוד פוב נוסף לשיכפול (הקודם יכול לשמש כאמובילייזר) ועדיין יש לי שפיל לטעויות.


    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #150
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    9
    כשאני קניתי את הסוזוקי באנדיט שלי, לקחתי סיבוב על הבמוו של חבר אשר קנה אותו שבוע לפני במחיר של 50 אלף ש"ח כולל הכל (פה בשוויץ).
    לצערי לא יכולתי לקחת סיבוב ארוך, אבל מהקטע הקצר שיצא לשהות עליו, הוא הרגיש כבד ומגושם מדי בשביל רכיבת יום יום לעבודה וחזרה.
    בסה"כ ספה על 2 גלגלים, אבל ספה מגניבה.
    20170516_160423.jpg

    Sent from my SM-A310F using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. חלקים לקאוואסקי kle500
    על ידי lokimonster בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-01-2017, 08:29
  2. קאוואסקי gtr1.4 2008 - מחלות ילדות
    על ידי lokimonster בפורום כללי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 18-10-2016, 10:57
  3. קוטר צנרת פליטה קאוואסקי er 5
    על ידי HEBO בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 10:38
  4. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 21-09-2015, 18:57
  5. התחדשתי
    על ידי Guccii800 בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 04-07-2015, 14:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO