את הבטריות רכשתי הן כמו של השלט ( 20/23 או משהו כזה).
אני מניח שאחליף למרות שעם השגעונות שלי סביר להניח שהן יוחלפו אחרי שארכוש יחידה חדשה.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
כן זה כמו בבמוו תחליף וזהו זה עולה גרושים
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
את הבטריות רכשתי הן כמו של השלט ( 20/23 או משהו כזה).
אני מניח שאחליף למרות שעם השגעונות שלי סביר להניח שהן יוחלפו אחרי שארכוש יחידה חדשה.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אכזבה.
התכנסנו אני המאסטר ועוד רוכב איהטרודר.
המטרה שיכפול השלט.
ובכן פעלנו לפי הספר והשלט הארור לא מסתנכרן עם האופנוע.
חפרנו בספרות ולא מצאנו איזכור למה לאחר רישום מספר הזיהוי של השלט המערכת לא מזהה אותו.
שללנו את הבטרייה היא תקינה.
אופציה אחת שהעלנו היא מחסור בכבל דו ראשי שייתכן שהוא המענה זה אני אברר בפורומים בח"ול ובמידת הצורך אזמין.
אופציה נוספת שלט תקול או מספר id לא נכון.
לחיוב נאמר גי הצלחתי לזהות,לנתק ולהפעיל את חיישני הtps הקיימים. ובנוסף לשכפל את האימובילייזר בשלט קרבה.
אז כרגע ישנה תבוסה רגעית.
נעדכן בהמשך
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אילת -
במסגרת תפקידי בעבודה אני אמור לבקר בלשכות שלנו בכל הארץ.
מאחר והתחדשתי בכלי חוצה יבשות החלטתי לוותר על רכב או טיסה ולהגיע לאילת ביעף נמוך על גבי הקאוואסאקי.
לאחר חשבון נפש והערכות שכללה תולעים לארגז האחורי + קומפרסור + בוסטר וכמה בקבוקי מים, כיסוי,ואמצעי נעילה.
במזוודות הצד נארזו בגדים להחלפה, נעליים, כפכפים, וווסט קירור ( קירורית ) שעובד על בסיס של נידוף מים ויושב תחת הג'קט.
המזוודות של הGTR הן בעלות מנגנון ניתוק מהיר כך שהן כמו מזוודה לכל דבר, מנתקים אורזים ומחברים חזרה- מגניב לאללה.
יצאתי מירושלים באיחור אופנתי סביב השעה 05:00 לכיוון אילת.
עצרתי באלמוג לתדלוק וויתרתי על הקפה הדלוח שלהם (אחד הגרועים בארץ ) והמשכתי לכיוון אילת.
הקטע שבין אלמוג לכביש הערבה התאפיין בשינויי טמפרטורה כאשר שככל שהדרמתי נהיה יותר נעים. ( יש לציין שלא השתמשתי בקירורית עד אילת).
הקוואסאקי מצידו שיתף פעולה והפניות נעשו בקצב משביע רצון והרמוניה מושלמת של צליל מנוע הטייה ובוב דילן בסקאלה ריידר.
עצירה הבאה הייתה בחצבה שם שתינו קפה מילנו רבע מיכל לכל צרה שלא תהיה והמשכנו דרומה.
באחד המקטעים נתקלתי בשיירה של כלי רכב אותם עקפתי ( כמובן אחד אחד ולא כמקבץ).
הסיבה לשיירה מסתבר שלוש נבלות של חברת תעבורה שנוהגים משאיות להעברת מכוניות כשהם צמודים אחד לתחת של השני ובכך מונעים אפשרות של עקיפה ( בייחוד בקצב תאוצה של כלי רכב רגילים).
חיכיתי לקטע מישורי שייתן לי טווח ראייה ואז יצאתי לעקיפה תוך שאני לוחץ ברביעי את המצערת.
הקוואסאקי קיבל חיים חדשים ונתקלתי בתופעה שלא הכרתי.
האופנוע מצוייד במערכת תזמון שסתומים משתנה שכנראה נכנסת לפעולה כשלוחצים חזק.
הקוואסאקי נתן קריאת קרב והתחושה הייתה תאוצה וצליל ותחושה שמזכירה החלקה של המצמד.
עקפנו חיש קל את בני הבלי יעל והמשכנו בקצב מהלתי לעבר אילת תוך שאני נהנה מהצל הנשקף מימין והנוף.
נחתתי בשלום באילת ולשמחתי המזג אוויר היה סביר יחסית.
בחזור יצאתי סביב 4:00 תדלקתי ביציאה מאילת ויצאתי לירושלים.
כדי לא לסבול מהחום לבשתי את המכנס הממוגן מעל התחתונים (בלייד מאוורר) ואת הקירורית.
מלאתי פחות מרבע טנק ויצאתי צפונה.
בשל החושך רכבתי במתינות יחסית ובכל זאת עלי לציין כי מערכת התאורה של הGTR לא פחות ממושלמת.
האור הגבוהה מהיר קדימה ומתפרש לכל רוחב הכביש ואני לא זוכר שהיה לי אופנוע שמאיר טוב כמותו כולל מכוניות.
הקירורית כצפוי עזרה מאוד והחזיקה מעמד כשעה וחצי של רכיבה וסביב שפך זוהר עצרתי בתחנה והסרתי אותה ( היא עדיין הייתה רטובה אבל העיקה ולא עזרה) ומלאתי עוד רבע מיכל.
המשכתי צפונה לכיוון ירושלים תוך שאני נהנה מההטיות, הנוף והמוזיקה בדיבורית.
סיכום:
1. מערכת תאורה מ צ ו י י נ ת!
2. חום מנוע בקצב רכיבה גבוהה פחות מורגש במהירות חוקית עשוי להעיק בדגמי 2010 פתרו את הבעייה.
3. אומנם אנידיווידואלי אבל רכבתי כשעתיים רצוף לפני שהעכוז והחלק הקדמי של הקרסול נתנו אותות של חוסר נוחות.
4. לא חישבתי את צריכת הדלק אבל הערכה שלי של כ18 קילומטר לליטר בקצב רכיבה משתנה.
5. הבולם האחורי היה במצב מכוון לשיכוך בינוני - במהמורות הוא קצת "בועט" מעבר לזה אופי אמריקאי רך ובכל זאת בעיקולים אפשר הטיות מכובדות ללא דרמה וזאת למרות המשקל שהיה בארגזים.
6. נשיאת ציוד - נהדר כמצופה מאופי הכלי.
7. בלמים מתקשרים מצויין לא מתעייפים תחת עומס.
8. בטיחות אקטיבית - יודע להאיץ ומתנהג מאוד יפה בתחום הדינאמי וכאמור בלמים טובים שלא מתעייפים (התחממות וכו').
9. עונה יפה להגדרה של ספורט תיור.
במחיר של כ50 אלף שקל יש לנו חבילת ביצועים הלקוחה ממכוניות על, נוחות טובה ויכולת מצויינת (אני מניח - מקווה שלא אתבדה) שמגובה באמינות יפנית.
![]()
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 28-06-2017 בשעה 10:05.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
נשמע תענוג, אבל לא ניסית את כביש 12?
Tracer 900
לא לצערי חזרתי ישירות למשרד .
אבל אני מאמין שאגיע שוב
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
נערך לאחרונה על ידי miki; 30-06-2017 בשעה 16:22.
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
לקח לי כשעתיים וארבעים ( אולי יותר)
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
רכיבה מהנה.
שים לב שכל משאית שחולפת נותנת לך בוסט של מערבולות אוויר.
בנוסף תצטייד במים בייחוד אם אתה רוכב בשעות שיש שמש.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
החיים עם המפלץ השחור עוברים בנעימים.
הכלי הנכון לשמן הנכון רק מהדילר הלא נכון.
שיתפתי בפוסט אחר אז אני לא ארחיב אבל כל הבדיקה אצל סטפן שווה לאיבר הישיבה שלי שלא ידע לזהות חיישן אוויר תקול וחשב כי זה מצבר וכך גם ההבטחות של אישימוטו שהליקויים יתוקנו.
המפלץ עבר טיפול קטן ואישור נוסף כי ישנה נזילת שמן מאטם מכסה השסתומים והתיקון שמוסך אישימוטו עשה כשל אם נעשה בכלל.
מסביי היגוי יוחלפו גם הם למרות שנאמר שהם חדשים וכנראה שהם הסיבה לנידנוד שמופיע ברכיבה.
אז תודה לאישימוטו ולסטפן שבדק את האופנוע ללא פירוק הפלסטיקה ובדק עם מראה של רופא שיניים תחשוב על הסבה במקצוע.
אני את הפרק שלי בהלכות סוחרים (טוב ידעתי ותוזכרתי) ומכוני בדיקה למדתי.
הזמנתי חלקים כלאחר כבוד מפרטזילה לראש ומשלוח נוסף יוזמן לצורך מסביי ההיגוי ועוד כמה פיצפקע'ס.
שלט הקרבה - סאגה לא ברורה כידוע הזמנתי את הKEYFOB ויש בידי את מערכת הדיאגנוסטיקה של קאוואסאקי.
כשניסיתי לשכפל המערכת לא זיהתה את הפוב.
הפוב נבדק וכך גם המערכת של הדיאגנוסטיקה ויצא כי המק"ט של הפוב שמופיע במטרו שונה מהפוב בפרטזילה ואכן המערכת תקינה.
סביב הפוב הופיע לי סאגה שלמה מאחר וישנם מספר מק"טים לפוב לשנת הדגם. חיפשתי את המק"ט בפוב הקיים ואין אותו.
כעת אחת מן השתיים:
1. הפוב שנשלח מפרטזילה תקול
2. באמת צריך מק"ט אחר מה שנראה לי קצת מוזר אבל ייתכן.
פרטזילה מצידה לא ממהרת לעזור ובהתכתבות עמם נאמר לי שאשלח את המק"ט והם יאתרו את החלק כרגע אין קול ואין עונה.
פרט מעניין נוסף הוא שאת האמובילייזר של הפוב שיכפלתי כך שהיפותטית גם אם יאבד הפוב הישן אוכל להניע את האופנוע בעזרת הפוב החדש (מצריך הקרבה של הפוב לסוויטץ אבל יעבוד.
במסגרת הלמידה יצא כי המערכות האלקטרוניות (ברקסים אימובילייזר פוב וכו') פותחו בשיתוף עם מיצובישי.
התחלתי לחפור וגיליתי כי אכן ניתן לשכפל מפתחות עם אמובילייזר ולהשתמש בהם בקאוואסאקי כמו עם מפתח רגיל מה נראה לי כפתרון קסם לסוגיית הפוב שגם ככה מעיק.
המשימה הבאה שלי היא איתור גולם שיהיה במבנה הסוויטש של האופנוע והמח המתאים.
סיכום או תקציר לפרק הבא:
1. איתור פוב מתאים.
2. איתור מפתח מתאים
3. סוחרים מבחינתי מוקצה ואת הבדיקות אני יערוך אך ורק במוסך שאני מטפל בו (מיסטר מוטו מצויינים וגם YD נהדרים )
בגדול למעט הריג'קטים (שהיו כבר בקנייה) אין בעיות מיוחדות והריג'קטים יתוקנו בקרוב.
כמעט שכחתי החלפת פילטר אוויר מצריכה פירוק של רבע אופנוע
החל מפלסטיקה דרך לוח חשמלי כזה או אחר ורק אז מגיעים לפילטר (חשבתי שהיפנים יעילים).
חלומות לרכישה הבאה BMW K1600 GT
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
מיקי
המערכת המיוחדת אצלי kds3 עובדת מצויין ותעמוד לרשותך מתי שתצטרך ( כמובן שההצעה פתוחה לכל מי שזקוק)
וכאמור ( מאסטר עוז תודה על הסיוע ) המאסטר בקשר עם פארטזילה לגבי המק"ט הנכון של בפוב.
כנראה שאצטרך להזמין אחד נוסף אבל ובגלל הזמן שחלף לא אקבל זיכוי על הישן.
מאידך במחיר של מטרו (2800 שקל לא כולל מע"מ ועבודה) עניתן לרכוש 3 פובים ונשאר עודף.
אז 200 דולר שכר לימוד פוב נוסף לשיכפול (הקודם יכול לשמש כאמובילייזר) ועדיין יש לי שפיל לטעויות.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כשאני קניתי את הסוזוקי באנדיט שלי, לקחתי סיבוב על הבמוו של חבר אשר קנה אותו שבוע לפני במחיר של 50 אלף ש"ח כולל הכל (פה בשוויץ).
לצערי לא יכולתי לקחת סיבוב ארוך, אבל מהקטע הקצר שיצא לשהות עליו, הוא הרגיש כבד ומגושם מדי בשביל רכיבת יום יום לעבודה וחזרה.
בסה"כ ספה על 2 גלגלים, אבל ספה מגניבה.
20170516_160423.jpg
Sent from my SM-A310F using Tapatalk