עוד כמה רשמים שאני חושב שחשובים:
במהלך הנסיעה האיטית, אני חושב שהחזקה קבועה של הקלאץ, בערך באמצע - תלוי אופנוע, במהירות 6-7 קמ"ש הכי נוחה לשליטה [יש שיעדיפו 5 קמ"ש]
המטרה היא שיקח לנו כ30 שניות לעבור את המקטע הזה.
לעשות פניות רחבות - גם ב8'יות וגם בנסיעה בעיר
ב8'יות, לשבת מעט אחורה כדי להוריד את המשקל מהגלגל הקדמי, ולדחוק מעט את הישבן לצד הנגדי (היגוי הפוך) כלומר שבעת סיבוב ימינה, מעבירים את המשקל שמאלה
בסללום - פניות עדינות ולא תנועות חדות של ההגה, להתחיל את הפניה בערך באמצע המרחק בין 2 הקונוסים
במהלך השיעורים, בחלק של הנסיעה בעיר - עוד במהלך השיעורים אני ממליץ לשחק עם העברת הילוכים מרובה, למעלה/מטה, זאת כדי להיות מוכנים טוב יותר לעצירה פתאומית/בלתי מתוכננת.
ושווה גם להעיף מבט על הסרטון הבא:
https://www.youtube.com/watch?v=D6xpfmxoLaI
רלוונטית יותר לחיפה, אבל הטיפים הכלליים נכונים.
לאחר בדיקה: הורדת רגל ימין מותר בעת עצירה מוחלטת בלבד.
בהצלחה לכולם!