אז אם הביטוח שם אינו מתומחר כמו כאן, על מה מבוססת ההשוואה. על הפרמיות השונות?
שזה כמו להשוות מלון לאבטיח ולומר, שוואלה, הטעם שונה.
מכיוון שביטוח חובה זאת תרנגולת שמטילה ביצי זהב עבור חברות הביטוח, קרי רווחים במיליארדים גם אחרי קיזוז הפסדי הפול. מן הראוי שהמדינה תשקול סוגיות נוספות פרט להפסד שגורם הדו"ג לפול. פעם אחרונה שבדקתי, כשמקזזים 250 מיליון מרווחים של מילארדים עדיין נותרים מילארדים רבים בשורת הרווח.
לטעמי, בשקלול יתרונות רבים בדו"ג כגון צריכת דלק, חניה, שימוש בתשתיות, השפעה חיובית על גודש תנועה ועוד, עלות הביטוח צריכה לרדת משמעותית. היא עדיין צריכה לגלם במידה מסויימת את הסיכון המוגבר שברכיבה על שני גלגלים ולכן צריכה להיות יקרה מביטוח פחית. השאלה בכמה, ושוב לעניות דעתי, סדר גודל של פי 2 מה שמביא אותנו לסביבות ה 2500 ש"ח לביטוח חובה.
איללכא...ושלא נזדקק


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה נכתב במקור על ידי Lestoren
 נכתב במקור על ידי Lestoren
					



