עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 20 מ 20

אשכול: שאלה לגבי שיפור בטימקס

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    לא יודע מה ראיתי
    רק יודע שנאמר לי שזה 180 ושזה קטנוע שהתחרה באיזה מסלול בזמנים שאני שיחקתי בארגז חול
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    פאוואר קומנדר מתקינים בדר"כ בשביל לשפר ביצועים על חשבון שחיקה מואצת של מכלולים וצריכת דלק גבוהה יותר.
    לעתים נדירות אפשר לשפר ביצועים בלי לפגוע בצריכת דלק (כשליצרן יש חרא של מפה).
    צריכת הדלק והבלאי היא כתלות במפה שאתה משתמש ולרוב דווקא המפות שלא לוקחות בחשבון את איכות הסביבה מטיבות עם המנוע בגלל תערובת מאוזנת יותר בכל תחום הסל"ד וזה גם מביא לשיפור בצריכת הדלק.

    כמובן כל מי שמטעין מפות מהאינטרנט או סתם מעשיר מהכפתורים שעל הקופסא מבלי להבין מה הוא שם יכול לקבל בלאי מואץ וצריכה גבוה

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    בוא נתחיל בזה...(מדברים על משופרים).
    ראננר 200 כן לוקח את הטימקס בין 0 ל 100..הוא שוקל בקושי 120 קילו והם מתנהגים כמו חיות gp משופרות של הקטנועים - נכון מי שאמר שהם קופצים עם הגלגל הקדמי.

    ניתן היה לשפר בהם כל דבר, גיר, ראש מנוע, בוכנה, קלאצ', וריאטור...
    כל דבר שאפשר לדמיין היה לכלי הזה והוא היה אוכל דלק ברמות על... ממש מטוס קטן.

    לפי מה שהבנתי מחבר, שהוא עומד להתקין CDI ואלו מילותיו: "אני שמתי וריאטור חדש על הטי מקס שלי ואני חושב לשים CDI משופר, אמרו לי שזה לא נותן הרבה שיפור אבל אני רוצה לנסות".

    לפי מה שאני הבנתי ממי שמחזיק את הדבר השמן הזה... שהוא אוכל 1-19 בנסיעה לא מנהלתית, תאורטית עם CDI/ECU משופר הוא אמור לאכול 1-18 או 1-17.
    מעבר לזה הבנתי שאם לא משנים לו וריאטור/קלאצ', בוכנה, רצועה לשרשרת ואגזוז (לאחד אפילו קל יותר) רק אז שינוי של ה-CDI באמת ישתלם אבל אז הוא יאכל משהוא כמו 1-14/15.
    בגלל זה אמרתי שזה לא כזה משתלם (אם הוא משנה רק חלק אחד זה לא כזה משנה הרבה)

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    הרבה אי דיוקים.
    משקל יבש של ראנר 200 כבר עומד על כ 123 ק"ג.
    היה ועדיין ניתן לשפר,אבל לא תקבל הרבה כל עוד לא תתערב במנוע,שיפורי הצתה\מאייד\וריאטור בגדול מחדדים את מה שכבר נמצא ואין שיפורי בוכנה.

    מלוסי מציעה ערכה שמעלה את הנפח ב 18 סמ"ק ואת יחס הדחיסה מ 11 ל 12.5 משולבת עם גל זיזים חם כשכל העסק - שסתומים,תושבות,צילינר ובוכנה עשויים מחומרים שעמידים יותר להתפשטות ולבלאי (לטענתם),את הערכה ניתן גם לקנות בחלקים,כאשר חלקם משתלבים גם במנוע המקורי.

    הייתה לי התנסות של מספר ימים כשהתווספו אליה גם אגזוז,מולטי וריאטור,גיר,מאייד וCDI,הכיוונון היה טעון שיפור אבל היה לא רע.

    מה אומר? משוגע לגמרי,בשביל להתחיל לנסוע היית צריך להישען על הכידון ולפתוח את המצערת בעדינות אחרת הגלגל היה מזנק למעלה.
    אם זה עומד עם TMAX עד 100 (הוריאטור מגביל אותך בערך לקמ"ש הזה) - לא יודע,אבל בהחלט מרגיש חזק בהרבה מהמקור.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 17-01-2017 בשעה 11:10.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אם זה גם שיפור של אזוז אז זה כבר פחות מ 120...אבל אם אתה אומר, אני לא מתווכח.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. שאלה לגבי קסדה נפתחת
    על ידי isoaq בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-01-2016, 12:41
  2. שאלה לגבי מצלמות לקסדה
    על ידי dor1987 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 06-01-2016, 01:15
  3. שאלה לגבי 125
    על ידי israelmg12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 129
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 16:30
  4. שאלה לגבי סבל
    על ידי duadi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-07-2015, 18:35
  5. שאלה לגבי ניו דינק 200
    על ידי tal7420 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-07-2015, 00:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO