עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 57

אשכול: יאמהה טרייסר 900 2016 במהירות גבוהה נוסע כמו נחש

  1. #31
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ידידי אף.אחד לא שופט אדם ואם נעלבתה מזה אז סליחה לא הייתה לי שום כוונה לפגוע רק להגיע קצת לפרופורציות.

    ושוב בדיוק כמו שכתב גאוס23 והוא צודק המחיר זול מאוד עם אחלה תוספות,זה דרש פשרה על מכללים כדי לשמור על מחיר נמוך והרבה איבזור שעולה כסף.

    אז כמו שרשמתי ,אופציה אחת זה לרכב בהתאם לכלי שזה עד 150 לערך.
    אופציה שניה זה לשים 10-15 אלף על סט בולמים טובים (אפשר למצוא סט מצומצם ב7) אבל זה לא יעלה את ערך הכלי והכלי עדיין יהיה שווה מחירון בערך.

    אופציה שלישית למכור ולשים תוספת של 10-15 אלף על שידרוג לכלי עם מכללים טובים יותר מה שגם יגולם בערך הכלי במכירה ולכל אורך החיים שלו ויתן חבילה טובה בהרבה בסוף

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ידידי אף.אחד לא שופט אדם ואם נעלבתה מזה אז סליחה לא הייתה לי שום כוונה לפגוע רק להגיע קצת לפרופורציות.

    ושוב בדיוק כמו שכתב גאוס23 והוא צודק המחיר זול מאוד עם אחלה תוספות,זה דרש פשרה על מכללים כדי לשמור על מחיר נמוך והרבה איבזור שעולה כסף.

    אז כמו שרשמתי ,אופציה אחת זה לרכב בהתאם לכלי שזה עד 150 לערך.
    אופציה שניה זה לשים 10-15 אלף על סט בולמים טובים (אפשר למצוא סט מצומצם ב7) אבל זה לא יעלה את ערך הכלי והכלי עדיין יהיה שווה מחירון בערך.

    אופציה שלישית למכור ולשים תוספת של 10-15 אלף על שידרוג לכלי עם מכללים טובים יותר מה שגם יגולם בערך הכלי במכירה ולכל אורך החיים שלו ויתן חבילה טובה בהרבה בסוף

    Sent from mTalk using windows 10 mobile

    אני רק הוסיף מנסיון אישי במשך השנים ככל שרמת הרכיבה שלי עלתה ככה התחלתי להרגיש דברים שפעם לא שמתי לב שקיימים כי רכבתי בתחום המגבלות שלי באותה תקופה.
    בזמן מסויים החלטתי שאין הגיון להשקיע באופנוע כסף שלא תקבל חזרה שתמכור לכן עדיף לקנות אופנוע שכבר מגיע עם הכל אפילו אם הוא יקר יותר זה משתלם בלונג ראן.
    אני מצאתי את מה שרציתי בKTM אבל יש עוד יצרנים שמוכרים אופנועים "מושלמים" שזה אומר מתלים ובלמים ברמה טובה מחברה מוכרת.

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    118
    לאחר הקשחת הבולם האחורי בקליק נסוף עושה רושם כי הכלי עובר 210 ללא תופעת "זנב הדג"

    מסקנה כל יום לומדים משהו חדש..
    יום טוב

  4. #34
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    הקשחה היא הפיתרון האידיאלי.
    העובד של מטרו כנראה סיבב הפוך וריכך את פעולת הבולם ולכן סבלת מתופעת נחש.

  5. #35
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הקשחה היא פתרון לא טוב כי זה מוציא את הכלי מהסאג התקין שלו.
    זה רק מתן אקמול לחולה סרטן.

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    R86 כלכך רציתי כתוב את מה שאמרת.
    נראה שהעיצוב עולה על המכלולים.

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    הקשחה היא פתרון לא טוב כי זה מוציא את הכלי מהסאג התקין שלו.
    זה רק מתן אקמול לחולה סרטן.

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    לא כזה נורא.. אז הסאג נגיד עכשיו ירד רק ל15%, זה אומר שהוא יחטוף קצת יותר בעיר על חשבון יציבות מוגברת בבין עירוני שזה מה שהפריע לו. נשמע לי פתרון מעולה ל0 שקלים..

  8. #38
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    מודלה סאג זה חלוקת משקל.
    הקשחה מעבר למומלץ אומרת שהצמיג מתחיל לבצע את עבודת המתלה.
    כל הגבשושיות בכביש שהבולם אמור לספוג נספגות בצמיג ושילדה.
    זה מביא למצב שבו בעצם אתה בטלתה את המשחקי זנב על חשבון יציבות ואחיזה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #39
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    קליקים בבולם (לא בקפיץ ) לא משפיעים על הסאג. ואם מראש הבעיה נבעה משיכוך מהיר מדי אז עכשיו הבולם עובד טוב ולא בהכרח מייצר אי אחיזה. ברור שתהיה לזה השפעה על נוחות במהירויות נמוכות (שוב. בהנחה ומדובר בבולם זול).

  10. #40
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    על איזה קליק אנחנו מדברים? לא בקפיץ? בריבאונד? אם זה הריבאונד אז מכוונים לפי מצב הצמיג ואכן ריבאונד משוחרר מידי יגרום לכל הבולם לא לתפקד כראוי.


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    מודלה סאג זה חלוקת משקל.
    הקשחה מעבר למומלץ אומרת שהצמיג מתחיל לבצע את עבודת המתלה.
    כל הגבשושיות בכביש שהבולם אמור לספוג נספגות בצמיג ושילדה.
    זה מביא למצב שבו בעצם אתה בטלתה את המשחקי זנב על חשבון יציבות ואחיזה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    טוב, דבר ראשון אם זה באמת קליק בבולם ולא בקפיץ אז זה באמת הכי טוב. ככה אמורים להשתמש בבולם.
    בקשר לסאג - הסאג נועד (להבנתי) לדאוג לכך שהבולם יהיה תמיד מכווץ בשביל שיוכל להתרחב ב"נפילות" (בניגוד לכיווץ הרגיל בבאמפים), הקטנת הסאג תגרום לכך שהבולם יתרחב פחות במהמורות מהסוג הזה.. תופעה משנית של זה - זה בעצם פחות תנועה של הבולם כל הזמן מה שיוצר סוג של הקשחה, למרות שלא לזה זה תוכנן.
    השלדה והגלגל סופגים כל הזמן מהמורות בכל מקרה.. זה לא שמ20% ספיגה זה עובר פתאום ל100%... זה פשוט קצת יותר.. לא משהו שמחריב עולמות.
    אני עדיין בדעה שאם הוא פתר את הבעיה הקליק אחד, אז לא משנה איזה קליק זה - זה הפתרון הכי אפקטיבי בשבילו כי כל פתרון אחר זה כבר כניסה לשיפןץ\שיפור\החלפה שזה כסף וזמן .

  12. #42
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הבעיה עם סאג קטן זה שהצמיג מאבד אחיזה בעזיבת גז ובלימה.
    כל מהמורה הבולם לא יכול להיפתח וזה שוב מאבד אחיזה.
    על הדרך בולם לא מכווץ מראש מספיק עובד על לחץ גז נמוך ביפנים מה שמפחית את הפרוגרסיביות ואת האחיזה.
    בולם מתוכנן לעבוד בנקודת שקיעה מסויימת פחות מזה הוא יותר רך יותר מזה הוא יותר קשיח ככה זה עובד הוא פרוגרסיבי (ככל שתכווץ יותר הוא מתקשה).
    העלאת סאג לפחות מהמומלץ פוגע בשיכוך והחזרה של הבולם ובאחיזה.

    אם כל מהות הקליק זה הריבאונד אז כל הכבוד ככה הוא אמור לעבוד זה מטרת הקליק וכיוון עדין עושים לפי מראה הצמיג

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  13. #43
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    30
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    על איזה קליק אנחנו מדברים? לא בקפיץ? בריבאונד? אם זה הריבאונד אז מכוונים לפי מצב הצמיג ואכן ריבאונד משוחרר מידי יגרום לכל הבולם לא לתפקד כראוי.


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    מצב הצמיג? כל הבולם לא מתפקד כראוי? חשבתי שהבולמים בסדרת ה-MT גם ככה לא ראויים לרכיבה על אותו הכביש עם אופנוע אירופאי משובח, שלא ידביקו אותו בסרטן בטעות.

    המשוואה נורא פשוטה: ה-MT הוא אופנוע יפני מאוד מהנה, שהצליחו לשווק במחיר נמוך (בעולם וכן, גם בארץ). ה"קונפליקט" שנוצר איתו, הוא שמנוע עם 115 כ"ס (ללא מאמץ משמעותי) ואופי מלא חיים ויכולות ספורטיביות, הותקן בשלדה עם מתלים שיעודם הוא לספק נוחות עירונית ורכיבה שאינה ספורטיבית. אמה מה, יד ימין של רוב הרוכבים שקנו אותו לא מצליחה להיסגר, ורבים מאותם רוכבים אגב (בכל העולם) הינם רוכבים שאינם מנוסים - פועל יוצא של מחירו הזול יחסית. וזה כבר מוביל לשלל "בעיות".

    המתלים של ה-MT אינם זולים רק כדי להוזיל עלויות. הם זולים כי מבחינת התכנון של היצרן, הם מתאימים ליעודו של האופנוע. גם הטרייסר בשורה התחתונה הינו MT09 זהה לגמרי בבסיסו (שלדה מרכזית ומנוע), עם שינויי "תיור" לנשיאת משקל גדול יותר ויכולת טווח טובה יותר. יעודם היה ליצור אופנוע מהנה שימכר כמה שיותר. אז אפשר להגיד שהם לא משקיעים כמו האירופאים (על אף שהמשפחה הזו תוכננה ברובה ע"י מחלקת השיווק האירופאית של ימאהה), אך אם רכבתם על אחת מהואריאציות של הדגם, מתלים או לא מתלים, לא תוכלו להתכחש לכך: אלה אכן אופנועים מהנים מאוד, יותר מכל הדגמים שהוצגו פה מנגד, אולי חוץ מהמולטי. ולעיתים, בחצי מהמחיר.
    וזה לכשעצמו, הישג יפה של ימאהה. כי במחיר של מולטי או GS, אפשר לקנות גם טרייסר ולאבזר אותו, וגם MT מצ'ופר לימי מסלול בלבד. והם בקושי יהיו איטיים יותר, אם בכלל.

    אבל אני סוטה מהנושא כאן - הבולמים המחפירים. פרוגרסיבי? WTF? שום דבר לא פרוגרסיבי בבולמי ה-MT, אלו בולמים פשוטים ביותר. והקפיצים המקוריים, מה לעשות, רכים. אין כאן שום קשר ל-SAG נכון או לא - הם רכים מכיוון שהם פשרה, פשרה שנועדה ליעוד של הדגמים האלה (מה שלא הפריע לצרפתים לקפץ עם ה-STREET RALLY בשטח עם איזה אלוף דאקאר ). נענועי הראש והזנב באופנועים האלה (ולא רק בהם, בכלל באופנועים) נובעים מהרבה יותר פרמטרים מאשר רק בולם או SAG. זווית מזלג, מפסע, בסיס גלגלים, חלוקת משקל, תנוחת ישיבה...מישהו? ב-MT הבעיה העיקרית היא אכן רכות הבולמים (הן שיכוך הכיווץ והן שיכוך ההחזרה) וחוסר משקל על הגלגל הקדמי, במיוחד תחת מצערת פתוחה. ימאהה טוענים לחלוקה של 51/49 לטובת הקדמי, אבל ברגע שנפתחת המצערת החלק האחורי שוקע והאיזון הזה מופר. זה אף חמור יותר בטרייסר בשל תנוחה זקופה יותר, זנב ארוך וכבד יותר וכו'. כיווני ריבאונד לפי הצמיג...אולי במבחני ה-MOTO GP בספאנג. גם במצב הכי "איטי", הריבאונד בבולמים, במיוחד באחורי, עדיין מהיר מדי, ולא מצליח להשתלט על פעולת הקפיץ. לא נעים לי מהפות"ש, אבל אני בספק גדול אם קליק אחד בבולם עשה הבדל כזה ביציבות שלך. זה בקושי מזיז משהו, ולא רק בבולם הזה, גם בבולמים מתקדמים בהרבה. יש כאן המווון פסיכולוגיה, אבל זה באמת עניין לשרשור אחר (אם כי לא אתפלא אם תהיה מוכן להישבע שזהו קליק של פעם בחיים ).
    מה שצריך להתרגל עם האופנועים האלה, הוא שהם לא עושים הכל בשביל הרוכב. הוא צריך לעבוד קצת בשביל זה. לחשוב על התנוחה שלו, על הלחצים שהוא מפעיל עם פלג הגוף התחתון והעליון, לשלוט במצערת ובבלמים (הפושטים חסרי היומרות שמתאימים לעגלת סופר, כך אומרת השמועה...). בקיצור, כל הדברים האלה שלא מתאימים לרוב הרוכבים היום. זה מפריע למשחק עם המתלים הביוניים והקרוז קונטרול (שימאהה לפחות השכילו לשים ב-MT10, הללויה!!!!).

  14. #44
    Member הסמל האישי של מיקי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    111
    הקשחה היא פתרון לא טוב כי זה מוציא את הכלי מהסאג התקין שלו.
    זה רק מתן אקמול לחולה סרטן.


    אתם בכלל יוצאים מנקודת הנחה
    שהבולמים כוונו לרוכב הספציפי הזה.....
    אז איך אתם יכולים לדעת ........
    סתם בניית תיאוריה לפני ששאלתם אם הסאג שלו תקין לרוכב
    נערך לאחרונה על ידי מיקי; 29-01-2017 בשעה 06:22.

  15. #45
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    מיקי הבחור בהתחלה אמר שמוסך כיוון לו, אני יוצא מנקודת הנחה שהמוסך כיוון לפי סאג.

    דקטור מאניה .
    אסטה קצת מהנושא ,כל בולם אופנוע כולל בולם של קימקו הוא פרוגרסיבי, השאלה עד כמה ואיך הוא בנוי ועד כמה מותאם.


    בשאר הדברים אני מסכים איתך , חוץ מהמהנה. אני בדקתי אמטי 09 בזמנו אולי כתחליף ל800אסטי שלי והוא ממש לא עשה לי את זה.
    אם כי המנוע באמת כיפי וחזק ודי זהו אין לו כלום. טריסר גם בדקתי אותו הדבר אין כלום מסביב זה מנוע ושילדה "ותפדל"


    בקשר למותאם מסלול זה קצת פחות אפשרי לשפצר אותו אגב גם משהו באנגליה עשה את זה והשווה לטריומף במסלול המסקנה הייתה שהוא שילם 1000 פאונד יותר על האמטי 09 ביחד לטריומף כדי לקבל חבילה דומה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. סוזוקי gs500 הפסיק לסחוב במהירות גבוהה
    על ידי Yev.gavrikov בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 23-05-2023, 13:01
  2. (כע)יעוץ בקשר לבחירת קסדה יאמהה טרייסר
    על ידי Goas23 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 10-11-2016, 17:52
  3. כידון רועד במהירות גבוהה, Piaggio Xevo
    על ידי יואב1987 בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 15:22
  4. בלאי קטנוע במהירות גבוהה
    על ידי sabreson בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-12-2015, 14:45
  5. לא נוסע כמו שצריך במהירות ktm duke 690
    על ידי Kasy690 בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-11-2015, 01:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO