עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 57 מ 57

אשכול: יאמהה טרייסר 900 2016 במהירות גבוהה נוסע כמו נחש

  1. #46
    Member הסמל האישי של מיקי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    111
    מצטער
    כיוון קליק אחד במוסך
    לפי דעתי במוסכים זה סתם
    הם ממש לא עשו כיוון
    סתם סיבבו ו....תן גז

    אולי מישהו ירים את הכפפה
    ויעשה מדריך לכיוון בולמים...

  2. #47
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    118
    ציטוט נכתב במקור על ידי DRMANIA צפיה בהודעה
    מצב הצמיג? כל הבולם לא מתפקד כראוי? חשבתי שהבולמים בסדרת ה-MT גם ככה לא ראויים לרכיבה על אותו הכביש עם אופנוע אירופאי משובח, שלא ידביקו אותו בסרטן בטעות.

    המשוואה נורא פשוטה: ה-MT הוא אופנוע יפני מאוד מהנה, שהצליחו לשווק במחיר נמוך (בעולם וכן, גם בארץ). ה"קונפליקט" שנוצר איתו, הוא שמנוע עם 115 כ"ס (ללא מאמץ משמעותי) ואופי מלא חיים ויכולות ספורטיביות, הותקן בשלדה עם מתלים שיעודם הוא לספק נוחות עירונית ורכיבה שאינה ספורטיבית. אמה מה, יד ימין של רוב הרוכבים שקנו אותו לא מצליחה להיסגר, ורבים מאותם רוכבים אגב (בכל העולם) הינם רוכבים שאינם מנוסים - פועל יוצא של מחירו הזול יחסית. וזה כבר מוביל לשלל "בעיות".

    המתלים של ה-MT אינם זולים רק כדי להוזיל עלויות. הם זולים כי מבחינת התכנון של היצרן, הם מתאימים ליעודו של האופנוע. גם הטרייסר בשורה התחתונה הינו MT09 זהה לגמרי בבסיסו (שלדה מרכזית ומנוע), עם שינויי "תיור" לנשיאת משקל גדול יותר ויכולת טווח טובה יותר. יעודם היה ליצור אופנוע מהנה שימכר כמה שיותר. אז אפשר להגיד שהם לא משקיעים כמו האירופאים (על אף שהמשפחה הזו תוכננה ברובה ע"י מחלקת השיווק האירופאית של ימאהה), אך אם רכבתם על אחת מהואריאציות של הדגם, מתלים או לא מתלים, לא תוכלו להתכחש לכך: אלה אכן אופנועים מהנים מאוד, יותר מכל הדגמים שהוצגו פה מנגד, אולי חוץ מהמולטי. ולעיתים, בחצי מהמחיר.
    וזה לכשעצמו, הישג יפה של ימאהה. כי במחיר של מולטי או GS, אפשר לקנות גם טרייסר ולאבזר אותו, וגם MT מצ'ופר לימי מסלול בלבד. והם בקושי יהיו איטיים יותר, אם בכלל.

    אבל אני סוטה מהנושא כאן - הבולמים המחפירים. פרוגרסיבי? WTF? שום דבר לא פרוגרסיבי בבולמי ה-MT, אלו בולמים פשוטים ביותר. והקפיצים המקוריים, מה לעשות, רכים. אין כאן שום קשר ל-SAG נכון או לא - הם רכים מכיוון שהם פשרה, פשרה שנועדה ליעוד של הדגמים האלה (מה שלא הפריע לצרפתים לקפץ עם ה-STREET RALLY בשטח עם איזה אלוף דאקאר ). נענועי הראש והזנב באופנועים האלה (ולא רק בהם, בכלל באופנועים) נובעים מהרבה יותר פרמטרים מאשר רק בולם או SAG. זווית מזלג, מפסע, בסיס גלגלים, חלוקת משקל, תנוחת ישיבה...מישהו? ב-MT הבעיה העיקרית היא אכן רכות הבולמים (הן שיכוך הכיווץ והן שיכוך ההחזרה) וחוסר משקל על הגלגל הקדמי, במיוחד תחת מצערת פתוחה. ימאהה טוענים לחלוקה של 51/49 לטובת הקדמי, אבל ברגע שנפתחת המצערת החלק האחורי שוקע והאיזון הזה מופר. זה אף חמור יותר בטרייסר בשל תנוחה זקופה יותר, זנב ארוך וכבד יותר וכו'. כיווני ריבאונד לפי הצמיג...אולי במבחני ה-MOTO GP בספאנג. גם במצב הכי "איטי", הריבאונד בבולמים, במיוחד באחורי, עדיין מהיר מדי, ולא מצליח להשתלט על פעולת הקפיץ. לא נעים לי מהפות"ש, אבל אני בספק גדול אם קליק אחד בבולם עשה הבדל כזה ביציבות שלך. זה בקושי מזיז משהו, ולא רק בבולם הזה, גם בבולמים מתקדמים בהרבה. יש כאן המווון פסיכולוגיה, אבל זה באמת עניין לשרשור אחר (אם כי לא אתפלא אם תהיה מוכן להישבע שזהו קליק של פעם בחיים ).
    מה שצריך להתרגל עם האופנועים האלה, הוא שהם לא עושים הכל בשביל הרוכב. הוא צריך לעבוד קצת בשביל זה. לחשוב על התנוחה שלו, על הלחצים שהוא מפעיל עם פלג הגוף התחתון והעליון, לשלוט במצערת ובבלמים (הפושטים חסרי היומרות שמתאימים לעגלת סופר, כך אומרת השמועה...). בקיצור, כל הדברים האלה שלא מתאימים לרוב הרוכבים היום. זה מפריע למשחק עם המתלים הביוניים והקרוז קונטרול (שימאהה לפחות השכילו לשים ב-MT10, הללויה!!!!).
    אם תשים לב רשמתי מספר עידכונים שבסופו של דבר חזרתי לכיוון יצרן בבולם האחורי(4 קליקים ) מבסיס (קליק אחד)

  3. #48
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    118
    חבר'ה נשברתי אני עובר ל BMW S1000XR שם הכל דבש....

  4. #49
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אם אתה יכול להרשות לעצמך את העלות תתחדש

    ובקשר לקליקים אתה יכול להסביר על איזה קליקים אתה מדבר בידיוק?


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 29-01-2017 בשעה 09:06.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #50

  6. #51
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    בסרטון הוא מכוון סאג וריבאונד שניהם בקליקים באיזה משניהם נגעתה ועל מה מהם אתה מדבר.

    הסאג זה מה שהוא מודד עם סרגל וזה אמור להיות 40 ממ לערך מאחורה,ו41ממ מקדימה וזה הגדרות ספורטיביות יחסית.

    הבורג הקטן שהוא מסובב זה הריבאונד וזה מכוונים לפי תבנית שחיקת הצמיג


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #52
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    118
    ריבאונד סיבוב 1 מלא ו- 3\4 מהרך ביותר וארבע קלקים בקפיץ.

  8. #53
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    קודם כל ריבונד מכוונים מהקשה ביותר ואז פותחים(וזה מהסיבה שלפתוח עד הסוף זה מסוכן, הבורג יכול לצאת ואז תחטוף את החנקן לפנים,בגלל זה תמיד עובדים מסגור סופית אחורה).
    את הקליקים בקפיץ מכוונים עם סרגל מודדים הפרש בין גלגל באוויר לרוכב יושב על האופנוע תעזר בחבר.

    אני מתחיל להבין שמיקי צדק לא באמת כיוונו לך כלום, תתחיל בלכוון סאג ואת הריבאונד לפי היצרן.
    משם שלך תמונה של הצמיגים שלך ולפי זה עושים כיוון עדין לריבאונד

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 29-01-2017 בשעה 10:07.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #54
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי DRMANIA צפיה בהודעה
    מצב הצמיג? כל הבולם לא מתפקד כראוי? חשבתי שהבולמים בסדרת ה-MT גם ככה לא ראויים לרכיבה על אותו הכביש עם אופנוע אירופאי משובח, שלא ידביקו אותו בסרטן בטעות.

    המשוואה נורא פשוטה: ה-MT הוא אופנוע יפני מאוד מהנה, שהצליחו לשווק במחיר נמוך (בעולם וכן, גם בארץ). ה"קונפליקט" שנוצר איתו, הוא שמנוע עם 115 כ"ס (ללא מאמץ משמעותי) ואופי מלא חיים ויכולות ספורטיביות, הותקן בשלדה עם מתלים שיעודם הוא לספק נוחות עירונית ורכיבה שאינה ספורטיבית. אמה מה, יד ימין של רוב הרוכבים שקנו אותו לא מצליחה להיסגר, ורבים מאותם רוכבים אגב (בכל העולם) הינם רוכבים שאינם מנוסים - פועל יוצא של מחירו הזול יחסית. וזה כבר מוביל לשלל "בעיות".

    המתלים של ה-MT אינם זולים רק כדי להוזיל עלויות. הם זולים כי מבחינת התכנון של היצרן, הם מתאימים ליעודו של האופנוע. גם הטרייסר בשורה התחתונה הינו MT09 זהה לגמרי בבסיסו (שלדה מרכזית ומנוע), עם שינויי "תיור" לנשיאת משקל גדול יותר ויכולת טווח טובה יותר. יעודם היה ליצור אופנוע מהנה שימכר כמה שיותר. אז אפשר להגיד שהם לא משקיעים כמו האירופאים (על אף שהמשפחה הזו תוכננה ברובה ע"י מחלקת השיווק האירופאית של ימאהה), אך אם רכבתם על אחת מהואריאציות של הדגם, מתלים או לא מתלים, לא תוכלו להתכחש לכך: אלה אכן אופנועים מהנים מאוד, יותר מכל הדגמים שהוצגו פה מנגד, אולי חוץ מהמולטי. ולעיתים, בחצי מהמחיר.
    וזה לכשעצמו, הישג יפה של ימאהה. כי במחיר של מולטי או GS, אפשר לקנות גם טרייסר ולאבזר אותו, וגם MT מצ'ופר לימי מסלול בלבד. והם בקושי יהיו איטיים יותר, אם בכלל.

    אבל אני סוטה מהנושא כאן - הבולמים המחפירים. פרוגרסיבי? WTF? שום דבר לא פרוגרסיבי בבולמי ה-MT, אלו בולמים פשוטים ביותר. והקפיצים המקוריים, מה לעשות, רכים. אין כאן שום קשר ל-SAG נכון או לא - הם רכים מכיוון שהם פשרה, פשרה שנועדה ליעוד של הדגמים האלה (מה שלא הפריע לצרפתים לקפץ עם ה-STREET RALLY בשטח עם איזה אלוף דאקאר ). נענועי הראש והזנב באופנועים האלה (ולא רק בהם, בכלל באופנועים) נובעים מהרבה יותר פרמטרים מאשר רק בולם או SAG. זווית מזלג, מפסע, בסיס גלגלים, חלוקת משקל, תנוחת ישיבה...מישהו? ב-MT הבעיה העיקרית היא אכן רכות הבולמים (הן שיכוך הכיווץ והן שיכוך ההחזרה) וחוסר משקל על הגלגל הקדמי, במיוחד תחת מצערת פתוחה. ימאהה טוענים לחלוקה של 51/49 לטובת הקדמי, אבל ברגע שנפתחת המצערת החלק האחורי שוקע והאיזון הזה מופר. זה אף חמור יותר בטרייסר בשל תנוחה זקופה יותר, זנב ארוך וכבד יותר וכו'. כיווני ריבאונד לפי הצמיג...אולי במבחני ה-MOTO GP בספאנג. גם במצב הכי "איטי", הריבאונד בבולמים, במיוחד באחורי, עדיין מהיר מדי, ולא מצליח להשתלט על פעולת הקפיץ. לא נעים לי מהפות"ש, אבל אני בספק גדול אם קליק אחד בבולם עשה הבדל כזה ביציבות שלך. זה בקושי מזיז משהו, ולא רק בבולם הזה, גם בבולמים מתקדמים בהרבה. יש כאן המווון פסיכולוגיה, אבל זה באמת עניין לשרשור אחר (אם כי לא אתפלא אם תהיה מוכן להישבע שזהו קליק של פעם בחיים ).
    מה שצריך להתרגל עם האופנועים האלה, הוא שהם לא עושים הכל בשביל הרוכב. הוא צריך לעבוד קצת בשביל זה. לחשוב על התנוחה שלו, על הלחצים שהוא מפעיל עם פלג הגוף התחתון והעליון, לשלוט במצערת ובבלמים (הפושטים חסרי היומרות שמתאימים לעגלת סופר, כך אומרת השמועה...). בקיצור, כל הדברים האלה שלא מתאימים לרוב הרוכבים היום. זה מפריע למשחק עם המתלים הביוניים והקרוז קונטרול (שימאהה לפחות השכילו לשים ב-MT10, הללויה!!!!).
    מה שרשמת זאת תשובת מחלקת המארקטינג למה הבולם באיכות ירודה, לא שזה לא נכון פשוט החצי הכוס המלאה לאותה בעיה.

  10. #55
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    30
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מה שרשמת זאת תשובת מחלקת המארקטינג למה הבולם באיכות ירודה, לא שזה לא נכון פשוט החצי הכוס המלאה לאותה בעיה.
    לא יודע...חצי הכוס המלאה זו עדיין נקודת מבט חיובית בעולם או שזה השתנה ולא עודכנתי? אני שואל באמת, אולי אני אופנוען אופטימי מדי.
    או שלא הבהרתי את הכוונה שלי מספיק טוב:
    א. אני לא יודע איך אפשר לעשות כיוון מתלים מדויק בפורום (ואני עוסק בתחום, ככה, פה ושם )
    ב. כיוון מתלים או בכלל SET UP של אופנוע הוא תהליך מאוד אינדיבידואלי עם כ"כ הרבה יותר פרמטרים מאשר קליקים בריבאונד.
    ג. אני לא יודע איך אפשר לעשות כיוון מתלים מדויק בפורום.

    כבר ציינת זאת בהתחלה וציינו זאת אחרים - אלה לא אופנועי ספורט. וכך יש להתייחס אליהם, הן מהצד והן ברכיבה. בנוסף, כן, הם לא מושלמים מבחינת תכנון הנדסי. עם זאת, גם כאן, ה"בעיה" עדיין עם נופך אינדיבידואלי. אני מכיר רוכבים שהתלוננו בדיוק כמו הפות"ש, ומכיר רוכבים שנכנסים על טרייסר סטוק לחלוטין לפנייה ב-200 קמ"ש והאופנוע לא מצייץ (והם לעיתים רוכבים יחדיו, זה מה שהכי מעניין). בדיוק כמו שיש רוכבי BMW שיגדירו את הכתום שלך כ"הרבה פחות מעודן" ו"אי אפשר להשוות בנוחות". או מי שרוכב על F800ST, לא בדיוק ממריץ האדרנלין האולטימטיבי (ולא משנה כמה ווילי'ס דפק איתו כריסטיאן פייפר האלוהי), וסדרת ה-MT פשוט לא עשתה לו את זה - שלא לומר העירה אצלו תחושת מרמור עקב "מחלת הסרטן" הקשה של הדרק היפני (ותקן אותי אם אני טועה). אינדיבידואלי. אבל קליקים לבדם לא יצילו את מי שה-MT רך וחסר שיכוך בשבילו, ואני בטוח שכל המשתתפים כאן מבינים זאת.

  11. #56
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    כמובן שכיוון מתלים ישפר את העסק,אבל זה לא יפתור את הבעיה.
    תראה*ה800אסטי לא בנוי להריץ.כל כך.הרבה אדרנלין, הוא בנוי למטרה פשוטה. להניע בבוקר וליסוע ולא משנה מה בחוץ ועל הדרך לפנק אותי במכללים טובים מסביב*וביצועים ספורטיביים מוגבלים.

    האמטי משווק כחוליגאן*יחסית*כמכונת ווילים וכאלה וככזה הוא לוקה בחסר במצבו הסטוק.
    זה כמו שתקנה אופנוע תיור*עם מושב לא נוח למרחקים.

    אבל נחזור לפותח שרשור נשמח אם תכוון בולמים*כמו צריך ותעדכן
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  12. #57
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    קראתי את רוב השרשור, אני בעלים של MT09, ״בעיית״ הבולמים מוכרת וידוע אבל ל90 אחוז מהרוכבים שהם עד משקל 90 קילו +/- הפיתרון הנ״ל יספיק
    ״טלפון לסטפן אבנדיצ'י ומייד אני שם פעמי לכיוונו, לסשן כיוון מיתלים. רציתי לספר לכם על שעתיים של כיוונון מתלים בשיטת ניסוי וטעיה, תסכולים ורווחה, אבל המציאות טיפה שונה. מתברר שזה לא ה- MT 09 הראשון ולא החמישי אליו סטפן נדרש, בבקשה לעזור בכיוון המתלים. וככזה הוא כבר ידע את הסט אפ הרצוי בעל פה: בבולם הקדמי שקיפצץ לא מעט, עומס הקפיץ חוזק כמעט עד הסוף (פס וחצי נשארו נראים במקום חמישה כפי שהאופנוע הגיע אלינו), ואילו בורג השיכוך, השולט על ההחזר בשני הטלסקופים, סגור עד הסוף ואז חצי סיבוב חזרה. בבולם האחורי עומס הקפיץ כוון עד לשתי דרגות מהסוף, ואילו בורג השיכוך נסגר עד הסוף, ואז פתיחה של חצי סיבוב. התוצאה היא אופנוע יציב יותר בקווים ישרים, גם במהירויות גבוהות מאוד ונוח יותר להטייה, אם כי לא ברמה של אופנוע סופר ספורטיבי. סוג של פשרה״

    לקוח מפה :http://www.doogri.co.il/MainSite/Con...ContentID=4664

    זה הכיוונון ״המדובר״ ברשת גם בפורומים בחו״ל
    נאמר הרבה על הבולמים, אבל כמו בהרבה אופנועים כיוונון יועיל מאוד, עדיין לא מרוצה? תחליף אחורי להולינס וקפיצים+ שמן בקדמי, יש קיט של הולינס, הדיווחים ברשת
    לא פחות מנהדרים
    עדיין לא מרוצה? תשקיע 10-13 אלף שקל וקיבלת סט קומפלט של הולינס, רק צריך לזכור שהכל פה זה מירוץ... כולם רוצים ההכי הכי הכי!
    אבל תאכלס? 90 אחוז מהרוכבים סתם רוצים אופנוע חזק עם יומריות ספורטיביות ושיהיה נוח וזול ליום יום או בקיצור אמ טי...
    מי שרוצה מעבר כמעט כל הזמן הצטרך לשדרג... תסתכל על ״החברים״ של האמ טי ותבין שלפני שדרוג הוא פשוט אופנוע זול ואחרי שדרוג הוא יעקוף את רוב
    מתחריו בכמה מונים השאלה היא כמה אתה אמיתי עם עצמך וכמה עמוק הכיס שלך...

    אני אישית תמיד יעדיף אופנוע חדש עם מכלולים פשוטים על אופנוע ישן עם מכלולים מעולים, למה?
    אני אקביל את זה להתלבטות שלי הייתה, אמ טי 09 -2016 או דוקאטי מונסטר 1100- שנת 2011 +/-

    לטובת הדוקאטי- דוקאטי. וברצינות, מכלולים איכותים, בולמים איכותים, ברקסים איכותיים, וכ׳ו וכ׳ו
    נגד הדוקאטי- הכל נכון ללפני 6 שנים, בלי להתחשב בבלאי בכלל...

    לטובת הימאה- אופנוע חדש- עם כל המשתמע מכך, כולל אחריות, כולל מנוע סופר מעניין, כולל ברקסים מאוד טובים
    כולל מערכות מתקדמות (במונסטר הם רק בדגם evo וגם שם הם מהדורות הראשוניים) ואופנוע ללא בלאי כלשהו
    על כל המערכות שלו, לא בלאי מנוע, לא בלאי שילדה, לא בלאי בולמים
    נגד- הנגד היחיד שמצאתי זה מותג פחות נחשק ו״סיכון״ שאני אצטרך לשדרג את הבולמים...

    נ.ב אני אציין שהיה לי גם היפר 821 גם מנסטר 796, גם סי בי 1000
    ולי, לשימוש שלי, למשקל שלי, לרכיבות שלי מהחודש שאני עם האמ טי אני מאוד מרוצה אחרי הסט אפ שהעלתי פה...
    אם ו...כאשר...אולי...יום אחד...אם...יפתח המסלול המדובר בערד...ועד אז יהיה לי עדיין את האמ טי...אולי שם...אני ארגיש את עניין הבולמים
    כרגע? מבסוט עד מאוד...

    שנקל וחצי בנושא...נכון תמיד יש את הפיזקה, את הביקורות, את ה״אטרף״ השאלה אם זה בכלל נוגע אלי...
    אני 90 אחוז מהזמן משתמש באופנוע ככלי רכב ראשי ואולי פעם בחודש רוכב ״״״״ספורטיבי״״״״ למה מרכאות? כי זה עדיין כביש ציבורי
    ואני בטוח שאם אני או 90 אחוז מהאנשים שרוכבים בישראל ״ספורטיבי״ והולכים ל״פסים״ יכנסו למסלול אמיתי הם יחטפו כאפה בנושא היכולות שלהם
    והיכולות שלהם...לא מזלזול חלילה, פשוט לנו את התשתיות שיש לילד בן 10-11 באיטליה שרוכב מהגיל הזה במסלולים והנקודת ״אימות״ היחידה על ה״יכולות שלנו״
    זה ״מסלולים״ שהם בכלל כבישים שלא מיועדים להנ״ל...

אשכולות דומים

  1. סוזוקי gs500 הפסיק לסחוב במהירות גבוהה
    על ידי Yev.gavrikov בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 23-05-2023, 13:01
  2. (כע)יעוץ בקשר לבחירת קסדה יאמהה טרייסר
    על ידי Goas23 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 10-11-2016, 17:52
  3. כידון רועד במהירות גבוהה, Piaggio Xevo
    על ידי יואב1987 בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 15:22
  4. בלאי קטנוע במהירות גבוהה
    על ידי sabreson בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-12-2015, 14:45
  5. לא נוסע כמו שצריך במהירות ktm duke 690
    על ידי Kasy690 בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-11-2015, 01:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO