דוקאטי חושפת בתערוכת מילאנו את הפניגאלה 959 קורסה – גרסה קרבית ומשופרת של הפניגאלה 959.
גרסת הקורסה של הפניגאלה 959 מגיעה עם בולמי אוהלינס איכותיים – NIX30 מלפנים ו-TTX36 מאחור, מתכווננים באופן מלא כמובן, משכך היגוי מתכוונן של אוהלינס, מערכת פליטה של אקרפוביץ' מטיטניום, מצבר ליתיום-יון, ומשקל נמוך יותר ב-2.5 ק"ג ביחס לפניגאלה 959 הרגיל – 197.5 ק"ג כולל נוזלים. בנוסף, הפניגאלה 959 קורסה מקבל סכמת צביעה בהשראת אופנועי ה-MotoGP של דוקאטי.
המנוע, L-טווין דזמוקואטרו בנפח 955 סמ"ק, מפיק 150 כ"ס ב-10,500 סל"ד ו-10.4 קג"מ ב-9,000 סל"ד. יש מצערות חשמליות ו-3 מצבי רכיבה – מרוץ, ספורט ורטוב, ויש מצמד מחליק שמגיע כסטנדרט. מבחינת אלקטרוניקה הפניגאלה 959 קורסה מגיע עם מערכת ABS, מערכת בקרת החלקה ב-8 מצבים, קוויקשיפטר ובקרת בלימת מנוע.
שדרוג חשוב לפניגאלה 959, במיוחד לרוכבים שמבלים זמן בימי מסלול.





לספורט אני אמנם לא מתחבר, אבל האגזוז מהמם………