מטרו מוטור, יבואנית סאן־יאננג לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה ותחילת השיווק של הדיוק 125 המחודש, הנקרא בחלק מהשווקים בעולם גם ECHS, ושומר על אותם המאפיינים של הדיוק 125 המיתולוגי, רק באריזה מודרנית.

הדיוק 125 היה קטנוע קטן ובסיסי עם רצפה שטוחה, זול לתחזוקה, חסכוני בדלק ואמין מאוד. המנוע, ארבע פעימות ומקורר אוויר, היה חזק יחסית (כ־10 כ"ס), היו חישוקי 10″, והמשקל היבש עמד על פחות מ־100 ק"ג. בשנת 2012 הוחלף הדיוק 125 בקומביז 125 ששווק בעיקר לשוק השליחים.
עם השנים הדיוק נעלם מישראל, וכעת הוא חוזר עם עיצוב חדש ומכלולים מודרניים יותר, אבל עדיין שומר על קווי המתאר, על הרצפה השטוחה ועל הפשטות הכללית.
מנוע ה־125 סמ"ק מקורר האוויר מספק לפי היצרנית 9.5 כ"ס ב־7,000 סל"ד וכ־1 קג"מ ב־5,500 סל"ד. אותו מנוע שיש במיו 125 המחודש. מערכת המתלים מורכבת ממזלג טלסקופי מלפנים ובולם אחורי יחיד מאחור. מלפנים יש חישוק בקוטר 12″ עם צמיג במידה 90/90 ומאחור 10″ עם צמיג במידה 100/90. מערכת הבלימה עם דיסק מלפנים ובלם תוף מאחור, כשיש מערכת בלימה משולבת (CBS), שמפעילה את שני הבלמים בלחיצה על ידית אחת, וכמובן ABS. מעבר לכך יש מערכת בקרת אחיזה (TCS). מיכל הדלק מכיל 6.8 ליטרים.
העיצוב של הדיוק 125 החדש מתעדכן אבל שומר על קווי המתאר של הדיוק המקורי. בנוסף, יש נגיעות בהשראה של קליגרפיה סינית, ויש תאורת LED היקפית, רצפה שטוחה, צג LCD, מפתח קרבה, תא אחסון גדול מתחת למושב ושקע USB-C לטעינה.
מחירו של הסאן־יאנג דיוק 125 החדש נקבע על 15,485 ש"ח.
FullgaZ אופנועים, קטנועים וכל מה שגז


