דף הבית / חדשות / סאן-יאנג חושפת ג'וירייד 300 חדש בשתי גרסאות
SYM-JR300-2022-001

סאן-יאנג חושפת ג'וירייד 300 חדש בשתי גרסאות

סאן-יאנג חושפת ג'וירייד חדש בנפח 300 סמ"ק עם מדרס רגליים שטוח, עיצוב מודרני והרבה מערכות אלקטרוניות

סאן-יאנג חושפת ג'וירייד חדש בנפח 300 סמ"ק, המגיע עם מנוע ה-278 סמ"ק הוותיק של החברה, עם מדרס רגליים שטוח, עיצוב מודרני והרבה מערכות אלקטרוניות; יגיע בגרסה רגילה ובגרסת גלגל קדמי גדול.

הג'וירייד הוא אחד הכלים הפופולריים של סאן-יאנג, בעולם ובארץ. כך למשל, גרסת ה-125 סמ"ק של הכלי הוותיק נמצאת באופן קבוע באחד משלושת המקומות הראשונים במכירות דו-גלגלי בשוק הישראלי, כשמאז ומתמיד הייתה גם גרסת 200 סמ"ק (כשבפועל המנוע בנפח 175 סמ"ק). כעת חושפים בסאן-יאנג ג'וירייד חדש בנפח 300 סמ"ק, בעיצוב חדש לחלוטין, עם מנוע ה-300 סמ"ק הוותיק של החברה ועם מערכות אלקטרוניקה מתקדמות לסגמנט.

סאן-יאנג ג'וירייד 300 - כאן בגרסת "15
סאן-יאנג ג'וירייד 300 – כאן בגרסת "15

המנוע מגיע בשלמותו מסדרת הג'וימקס – צילינדר יחיד בנפח 278.3 סמ"ק המפיק 25.5 כ"ס ו-2.65 קג"מ, מקורר נוזל ומוזרק דלק, כשהתמסורת היא מסוג וריאטור – הגיר הרציף הוותיק של סאן-יאנג. העיצוב חדש לגמרי, עם חזית הכוללת צמד פנסי LED ראשיים בסגנון העיצובי העכשווי של סאן-יאנג, כשבסאן-יאנג שומרים על מדרס הרגליים השטוח – אחד המאפיינים של הג'וירייד לאורך השנים. המשקף הקדמי הגבוה מתכוונן ל-2 מצבים, ויש מושב מדורג שמתחתיו נפח אחסון ל-2 קסדות. הבלם הקדמי מגיע עם דיסק בקוטר 260 מ"מ עם קליפר רדיאלי, מאחור דיסק בקוטר 240 מ"מ, ויש מערכת ABS דו-ערוצית. מיכל הדלק בנפח 11.5 ל'.

פרט לפנסי ה-LED ההיקפיים ולמערכת ה-ABS, הג'וירייד 300 מגיע עם מפתח קרבה KEYLESS מקורי, עם מסך LCD צבעוני, ועם שקע טעינה USB 2.0 בתא הכפפות, שמכיל טלפון סלולרי גדול.

הגרסה הרגילה של הג'וירייד 300 מגיעה עם גלגלים בקוטר "15 מלפנים ו-"14 מאחור, עם צמיגים במידות 120/70 ו-140/70. גרסה זו מציעה גובה מושב של 770 מ"מ. בסאן-יאנג מציעים גרסה נוספת של הג'וירייד 300, עם חישוק "16 מלפנים וצמיג במידה 110/70. גרסה זו תעלה את גובה המושב ל-778 מ"מ, כשכל שאר הכלי זהה לחלוטין לגרסה הרגילה.

הג'וירייד 300 יגיע ארצה ברבע הראשון של שנת 2022; לא ברור אם גרסת ה-"16 תגיע. מחירים טרם פורסמו.

סאן-יאנג ג'וירייד 300 עם גלגל קדמי "16
סאן-יאנג ג'וירייד 300 עם גלגל קדמי "16

JOYRIDE300_15_LJ30W1-EU_GY-7547UL_FRONT

JOYRIDE300_15_LJ30W1-EU_GY-7547UL_BACK

JOYRIDE300_15_LJ30W1-EU_ADJUSTABLE_WINDSHIELD

JOYRIDE300_15_LJ30W1-EU_ABS

JOYRIDE300_15_LJ30W1-EU_GY-7547UL_LEFT135

JOYRIDE300_15_LJ30W1-EU_GY-7547UL_RIGHT45

JOYRIDE300_15_LJ30W1-EU_GY-7547UL_RIGHTSIDE

JOYRIDE300_15_LJ30W1-EU_HEADLIGHT

JOYRIDE300_15_LJ30W1-EU_INSTRUMENT

JOYRIDE300_15_LJ30W1-EU_KEYLESS

JOYRIDE300_15_LJ30W1-EU_STORAGE

JOYRIDE300_15_LJ30W1-EU_TAILLIGHT

JOYRIDE300_15_LJ30W1-EU_GY-7547UL_LEFT45

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 47, רוכב על אופנועים 31 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

MY26_DESMO450_MX_DYNAMICS _5__UC775584_High

חדש בארץ: דוקאטי דזמו 450 MX

אופנוע המוטוקרוס הראשון אי־פעם של דוקאטי – הדזמו MX 450 – הגיע לישראל, עם מנוע דזמודרומיק בנפח 450 סמ"ק, 63.5 כ"ס, 105 ק"ג והרבה אלקטרוניקה; המחיר כ־70 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן