קוואסאקי משדרגת את אופנוע הספורט-תיור שלה – ה-Z1000SX, ומתאימה אותו יותר לייעודו – ספורט-תיור למרחקים ארוכים, בהרכבה עם ציוד.
החברה טוענת שאחרי מחקר בקרב לקוחות ה-SX, התוצאה הייתה שאחד הגורמים הדורשים שיפור הוא מיגון הרוח. לכן מהשנה יש משקף 'דאבל באבל', שגם מתכוונן לגובה. פרט לכך, כדי להגביר את התאורה, החל מהשנה ה-SX מקבל פנסי LED קדמיים, שלטענת קוואסאקי מאירים פי 1.4 יותר מנורות ההלוגן הרגילות.

מבחינת ארגונומיה, בקוואסאקי מציידים את ה-SX במושב חדש, נוח יותר גם לרוכב וגם למורכב. יש גם תושבות ארגזי צד חדשות, נקיות יותר במראה, ומעתה כיוון עומס הקפיץ בבולם האחורי מתבצע על-ידי ברז חיצוני.
מערכת הזרקת הדלק חדשה, יש מחשב ניהול מנוע חדש, ויש חיישן אינרציה ב-6 צירים – כמו בהרבה אופנועי כביש חדשים. בקרת ההחלקה מגיעה כסטנדרט, וגם מערכת ABS מתקדמת לפניות, ויש 3 מצבי ניהול מנוע ואספקת כוח. לוח השעונים מקבל תצוגת הילוך נבחר, ויש תאורה להחלפת הילוך גם בנורה עצמאית וגם על מחט הסל"ד. המנוע, אגב, מקבל ל-2017 קלאץ' מחליק – גם כן פריט שהפך כמעט סטנדרטי השנה. לסיום הפרק המכאני נספר כי הבולמים עברו כיול מחדש, לצד הספורטיבי דווקא.
לסיום, ה-Z1000SX מקבל מתיחת פנים עיצובית קלה, עם אוריינטציה חזקה למשפחת הנינג'ה הספורטיבית.
FullgaZ אופנועים, קטנועים וכל מה שגז
כיוון עומס הקפיץ בבולם האחורי ע"י ברז חיצוני זה לא משהו חדש בדגם הזה