דף הבית / מכונות / רכיבה ראשונה: CFMOTO 675NK בהשקה עולמית
CFMOTO 675NK Launch (16)

רכיבה ראשונה: CFMOTO 675NK בהשקה עולמית

ה־675NK הוא הנייקד החדש של CFMOTO – עם מנוע הטריפל החדש, עם התנהגות טובה, עיצוב מודרני והרבה אבזור ואלקטרוניקה; רכבנו עליו בהשקה העולמית בפורטוגל

  • יתרונות: מנוע טריפל מצוין, התנהגות דינמית טובה, אבזור ואלקטרוניקה, עיצוב, תמורה טובה למחיר
  • חסרונות: מיגון רוח, בולם אחורי
  • שורה תחתונה: ה־675NK נכנס לקטגוריה החשובה של הנייקדים הבינוניים עם עיצוב ייחודי, מנוע טריפל מוצלח, התנהגות טובה, אבזור רב והרבה תמורה למחיר
  • מחיר: הערכה – כ־50 אלף ש"ח
  • מתחרים: ימאהה MT-07הונדה CB750 הורנטק.ט.מ 790 דיוקאפריליה טואונו 660, סוזוקי GSX-8S, קוואסאקי Z650בנלי 752S
  • נתונים טכניים: מנוע טריפל בשורה, 675 סמ"ק, 90 כ"ס ב־11,000 סל"ד, 6.9 קג"מ ב־8,250 סל"ד, 12 שסתומים, DOHC, קירור נוזל, הזרקת דלק, שלדת צינורות פלדה, מזלג טלסקופי הפוך של קאיאבה בקוטר 41 מ"מ עם כיוונים מלאים, מהלך 130 מ"מ, זרוע אלומיניום עם בולם יחיד, כיווני עומס קפיץ ושיכוך החזרה, מהלך 130 מ"מ, צמד דיסקים עם קליפרים רדיאליים, דיסק אחורי מ"מ עם קליפר צף, אורך 2,020 מ"מ, בסיס גלגלים 1,400 מ"מ, גובה מושב 810 מ"מ, מיכל דלק 15 ל', משקל מלא 189 ק"ג , צמיגים 180/55ZR17, 120/70ZR17
  • אלקטרוניקה ובקרות: מצערות עם 2 מצבי ניהול מנוע, בקרת אחיזה עם 2 מצבים וניתוק, ABS להטיה, קוויקשיפטר להעלאת הילוכים, מסך TFT בגודל "5 עם חיבור לאפליקציית CFMOTO ועדכוני תוכנה OTA, פנסי LED היקפיים, אורות חירום בבלימה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, שקע טעינה YSB ו־USB-C

צפו בווידאו – CFMOTO 675NK בהשקה עולמית:

ה־675NK של CFMOTO הוצג ממש לאחרונה, ובסמוך לכך הושק לעיתונות העולמית. זוהי פלטפורמה חדשה שעליה חשפו ב־CFMOTO צמד דגמים – ה-650NK הנייקד וה־675SR-R הספורטיבי.

מול התחרות, ה־CFMOTO מציע מנוע טריפל (שלושה צילינדרים) בנפח של 675 סמ"ק. המנוע הוא למעשה גרסה מוגדלת של מנועי הטווין מקבילי בנפח 450 סמ"ק שקיימים ב־450SR, 450NK ו-450MT. ההספק בגרסה האירופאית עומד על 90 כ"ס ב-11,000 סל"ד, שמאפשרים כמובן גם הצגת גרסת A1 מוגבלת הספק. נתון המומנט עומד על 6.93 קג"מ ב-8,250 סל"ד. יש מצערות  עם 2 מצבי רכיבה, ויש קוויקשיפטר להעלאת הילוכים (בלי הודרה), מספר מצבי מנוע ובקרת אחיזה עם שני מצבים וניתוק. ב-CFMOTO מציינים את משקל המנוע, שיחד עם תיבת ההילוכים שוקל 54 ק"ג, אשר לטענתם מהווים משקל נמוך מהמתחרים, ומגיעים למשקל מלא של 189 ק"ג לגרסת ה־NK עם מיכל דלק של 15 ליטרים.

ה־675NK וה־675SR-R החדשים של CFMOTO
ה־675NK וה־675SR-R החדשים של CFMOTO

השלדה עשויה מפלדה, כשהזרוע האחורית מאלומיניום. הבולמים של הקאיאבה (KYB), כשהמזלג ההפוך מלפנים הוא בקוטר 41 מ"מ ומתכוונן באופן מלא, ומאחור יש בולם יחיד עם כיווני עומס קפיץ ושיכוך החזרה. יש חישוקי 17″ עם צמיגים במידות 120/70 מלפנים ו-180/55 מאחור. מערכת הבלימה מספקת שני דיסקים קדמיים בקוטר 300 מ"מ עם קליפרים רדיאליים של J.Juan ודיסק יחיד של 240 מ"מ מאחור. יש כמובן ABS. בסיס הגלגלים נמדד ב-1,400 מ"מ.

מבחינת אלקטרוניקה יש צג TFT המתממשק לאפליקציית CFMOTO וכולל עדכוני תוכנה Over The Air, פנסי LED היקפיים, כולל ביטול מאותתים ואור בלימת חירום אוטומטי, וכאמור בקרת אחיזה עם שני מצבים וניתוק. העיצוב של סדנת KISKA, כמו כל האופנועים של CFMOTO, והוא מודרני ומביא רוח רעננה.

רכבנו על ה־675NK בהשקה העולמית בפורטוגל, ואת רשמינו תוכלו לראות בווידאו המבחן.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 47, רוכב על אופנועים 31 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

662255_MY25 KTM 390 ENDURO R R-Action- Cat B_01_ACTION_KTM 125 _ 390 ENDURO R

חדש בארץ: ק.ט.מ 390 אנדורו R

ה־390 אנדורו R – הדו־שימושי החדש של ק.ט.מ עם חישוקי שפיצים במידות שטח, בולמי WP ואלקטרוניקה מתקדמת – מגיע לישראל; מחיר ההשקה: 44 אלף ש"ח

תגובה אחת

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    נראה טוב! יאללה צניחת מחירים.
    לא יעזור לאף אחד, בסוף הם ינצחו.
    רק שאנחנו קונים טיפשים, חשוב לנו להראות שיש לנו יותר גדול. ויותר גדול מזיק בסוף לכולנו. כן… גם שם…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן