עמוד 5 מתוך 6 ראשוןראשון ... 3456 אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 82

אשכול: איך הדיאלים מניסיון שלכם?

  1. #61
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי noamkepf צפיה בהודעה
    לדעתי כשכלים של דיאלים כ"כ זולים יחסית עם המון הטבות של היבואן, ובמיוחד הדגם החדש ארומה ודארט שייצאו, עולים 10 אלף כולל הכל - מסתבר שבכל זאת יש פה קאץ, אולי החלקים זולים מאוד ומיוצרים ברמה בסיסית מאוד ולכן המחיר הנמוך... אבל אולי זה זול לא כי זה לא איכותי, אלא זול כי בקוריאה מן הסתם יותר זול לייצר דברים מאשר באיטליה, למשל. למה אתם חושבים שהכלים של פיאגו יקרים יחסית?
    פיאג'יו מייצרים בסין לא באיטליה.
    זה זול בגלל שלייצר מחומרים מתקדמים עולה הרבה כסף כי לייצר אותם עולה הרבה כסף ולתכנן כמו שצריך..נחש מה?


    ציטוט נכתב במקור על ידי noamkepf צפיה בהודעה
    אבל המקרה שזול לייצר בקוריאה גם כן אותו הדבר בטיוואן, שם מייצרים קימקו, אבל לקימקו יש יותר ביקוש וכך התג מחיר יותר גבוהה על פי כך.
    לקימקו יש יותר ביקוש באיזה כלים? סדרת הקטנועים 125-250, סדרת הדינקים הישנה לא הייתה הצלחה גדולה בלשון המעטה - מי שקנה אחד ונפל לא קנה שוב.

    ומה כן היה מבוקש?
    הרואיזם 150,הג'וקי והמובי (סדרת המשך),dj50 - בכל אלו היו מנועים של הונדה אאל"ט אולי מכאן הסיבה (ה50 אני יודע שהיה,לגבי השאר מאמין שגם) שהיו מאוד אמינים,טוב הונדה..והיום יש את סדרת ה 300 - 125 DT פרימיום שמאוד פופולרית כי מיוצרת בסטנדרט גבוהה ורואים את זה היטב,לפחות מבחינת תכנון לא יודע לגבי איכות החומר.

    היום אף אחד לא מייצר ביפן,לא ימאהה ולא הונדה וגם לא באיטליה כי זול יותר לייצר איפה שיש כוח עבודה גדול,אבל זה לא שייך לסטנדרט היצור.

  2. #62
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי israel צפיה בהודעה
    היי היי אני עדיין מעריך אותך ידידי ובאמת מעריך את הידע שלך ולא זלזלתי כלל בדבריך סה"כ בדיון הספציפי הזה הבעתי את פליאתי איך ששרשור על חוות דעת על קטנוע הפך לשירשור התנגחויות וויכוחים על איכויות הרכבה וכו'
    מקווה שאף אחד לא נפגע מתגובותי ובמיוחד לא אתה
    אני ממש לא כפוי טובה ועד היום קורא וממתין לשמוע ולראות את דעתך בכל שרשור טכני שמעניין אותי,
    בנוסף וזה לשירשור נוסף שאפתח בימים הקרובים היום עשיתי טיפול גדול בפעם הראשונה בקטנוע הספציפי הזה (בעבר עשיתי כמה טיפולים קטנים )ויש לי תובנות מעניינות לגבי השירשור הזה ומה שעלה ממנו,אכן בעת פירוק הפלסטיקה מורגש שהאיכות נמוכה יותר אפילו מהדינק הקודם שהיה לי בנוסף התגלתה בעיה שכאמור אפתח עליה דיון בטכני, של שיניים טחונות במניפה של הוריאטור משהוא שהפתיע אותי כי הוא לא מורגש בנסיעה היומית.
    לסיכומו של עניין מבחינתי,הקטנוע טוב חזק ונראה תמורה טובה מאוד למחירו הנמוך, כנראה שכפי שעלה מהשירשור איכות החומרים וההרכבה נמוכה ממתחריו והאם עובדה זאת משפיעה על המשתמש נדע רק כשהכלים יהיו ישנים יותר.
    בנוסף צילמתי חלק ניכר מהטיפול שביצעתי הערב ואנסה להעלות על הכתב את תהליך הטיפול עם תמונות לתועלת הכלל.
    קראתי - הכל טוב no hard feelings

  3. #63
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    ...פשוט קשה לי לקרוא שיבוחים ואמינות על תוצרת סוג ז' שהופכים לסוג א'.


    באותה מידה קשה לקרוא דברי קטילה חד משמעיים ממי שלא היה לו כלי כזה ואולי אפילו לא רכב או ישב עליו מעולם. פות"ש ציין בכותרת שהוא מעוניין במידע מניסיון - לרוב הקוטלים אין ניסיון אם דאלים.



  4. #64
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    באותה מידה קשה לקרוא דברי קטילה חד משמעיים ממי שלא היה לו כלי כזה ואולי אפילו לא רכב או ישב עליו מעולם. פות"ש ציין בכותרת שהוא מעוניין במידע מניסיון - לרוב הקוטלים אין ניסיון אם דאלים.
    לא דיברתי על דיאלים באופן ישיר דיברתי על תוצרת,אם התכוונת גם אליי.

  5. #65
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    סתם כדי להבין משהו, לא בהכרח רלוונטי לפוסט (או שכן), איך זה שתוצרת קוריאנית היא נחותה ואילו תוצרת טייוואנית משובחת? ואם כבר, אז למה תוצרת סינית היא פח אשפה? טייוואן זה סין, לפחות מבחינה מנטלית. איך זה שכמעט כולם מחזיקים תוצרת קוריאנית בכיס ובבית בצורת אלקטרוניקה והיא נחשבת חוד החנית ואילו הטייוואנית נחשבת רמה מתחת?
    אני עוד מבין (נניח) כשמדברים על תוצרת יפנית (לא בהכרח נכון באלקטרוניקה) או אירופאית (גם לא לגמרי נכון, לא באלקטרוניקה ואף לא ברכב), אבל כשקוטלים קוריאנים מצד אחד ומהללים אותה מצד שני, ואותו דבר לגבי סינים/טייוואנים אני לא מצליח להבין מאיפה זה מגיע.
    סתם נקודה למחשבה...

  6. #66
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    177
    Tribal והשאר שמסבירים ומסבירים... אתם יכולים לתמצת ולהגיד את הנקודה העיקרית?

    יעני - בקיצור - דיאלים זה פחות טוב מקימקו, סאן יאנג וכו בגלל שהחלקים והמנוע מיוצרים באיכות פחות טובה וכך מתקלקל יותר מהר?

    ובואו ואתקיל אתכם - איך זה יכול להיות בהנחה שכן - אם אלבר מוטו נותנים 3 שנים אחריות על הכלים של דיאלים שהם, לכאורה, לא איכותיים? הרי לא כן, שאלבר לא היו מוכנים לתת תקופה כ"כ ארוכה של אחריות וללא הגבלת ק"מ, אם היה מדובר בכלים לא איכותיים?

  7. #67
    כדי לתת לאנשים כמוך סיבה לקנות
    DUCATI Monster 1200s

  8. #68
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    177
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lestoren צפיה בהודעה
    כדי לתת לאנשים כמוך סיבה לקנות
    תקשיב...לא קניתי דיאלים חס ושלום, אבל אם קראת בתחילת השירשור ציינתי שחבר טוב קנה ארומה וכבר בימים הראשונים סיפר לי כמה שהוא מבסוט וכאלה... ושקלתי לקנות גם, המחיר טוב וההטבות טובות. אבל לא רוצה למצוא את עצמי עם כלי מעפן מצד שני...
    ובא לי דגם מיוחד, שלא סוחף את כל הרחובות. גם אם היו נותנים לי בחינם לא הייתי לוקח גוי רייד או מובי, הם בכל מקום וזה עושה לי בחילה.

  9. #69
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אני לא יודע מה אתה מקשקש... פיאג'ו שייכת לאפריליה ואם תראה מה רשום על הקטנועים זה או Made in Spain או made in Malaysia.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  10. #70
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    סתם כדי להבין משהו, לא בהכרח רלוונטי לפוסט (או שכן), איך זה שתוצרת קוריאנית היא נחותה ואילו תוצרת טייוואנית משובחת? ואם כבר, אז למה תוצרת סינית היא פח אשפה? טייוואן זה סין, לפחות מבחינה מנטלית. איך זה שכמעט כולם מחזיקים תוצרת קוריאנית בכיס ובבית בצורת אלקטרוניקה והיא נחשבת חוד החנית ואילו הטייוואנית נחשבת רמה מתחת?
    אני עוד מבין (נניח) כשמדברים על תוצרת יפנית (לא בהכרח נכון באלקטרוניקה) או אירופאית (גם לא לגמרי נכון, לא באלקטרוניקה ואף לא ברכב), אבל כשקוטלים קוריאנים מצד אחד ומהללים אותה מצד שני, ואותו דבר לגבי סינים/טייוואנים אני לא מצליח להבין מאיפה זה מגיע.
    סתם נקודה למחשבה...
    מה הקשר בירה נשר? לא מדובר בתוצרת של רכב או מכשירי חשמל מדובר בתוצרת של קטנועים.
    לא היללתי אף אחד משם,להפך - קטנועים קוריאנים\טאיוואנים\סינים יותר או פחות באותה רמה וסטנדרט היצור שלהם נחות מסטנדרט אירופאי \ יפני.

    תשים לב שציינתי את סאן יאנג כדוגמה למה שהעדר קונה.
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...D7%9D/page3#40

    ולראיה לא מבוססת מכנית מעשית - תוצרת סינית שבאה לתת פייט לקטנועי משלוחנים לא שרדה כמעט כלום,סין זה אולי טיוואן מנטלית אבל סאן יאנג בארץ כמעט 30 שנה וlifan \ keeway למשל לא שרדו הרבה (אולי קיווי עדיין קיימים לא בדקתי).


    ל 2STROKES אם התכוונת אליי ושכחת לצוטט - אז נכון מלסיה,אני מצטער ש"קשקשתיייי" אתה רושם שטויות פוסט כן פוסט לא - אל תעוף על עצמך.

    האמת שרשור דיי מוצלח,נראה לי שאדון פות"הש מר TROHOLIO הטירון נועם כיף מבסוט.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 09-03-2017 בשעה 07:39.

  11. #71
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    קודם כל: נא לא לריב. אני לא נותן אזהרות כי נתתי לכם הרגע בשרשור אחר אבל תחסכו מאיתנו את השטויות שלכם.

    ואון טופיק, טרייבלמיסטיק וקקטוב - אתם מפספסים את הפואנטה.

    א. לא צריך ניסיון בפרוק והרכבת מנועים בשביל הדיון הזה. אולי זה עוזר אבל ממש ממש לא הכרחי. להיפך, אני מאמין שרוב אלו שאומרים שהם לא מוכנים לגעת בדאלים היו משנים את דעתם אם היו יודעים לפרק ולהרכיב אותו. אולי זה לא הונדה אבל הוא ממש לא רחוק מסאניאנג יקיר השוק.
    ב. אין כאן השוואה בין תוצרת טיוואן ליפן. דווקא יותר מעניינת ההשוואה לסאניאנג שגם הכלים שלהם, אפילו אחרי 30 שנה בארץ, עדיין לא מצטיינים בהתנהגות, גימור ואורך חיי מנוע אבל הקטנועיסט הממוצע מתייחס אליהם כמו לאמינות של וולוו. אגב גם על התוצרת היפנית בהתחלה היו לועגים שהיא גרועה, חלקים מיניאטורים ועדינים לעומת התוצרת האירופאית/אמריקאית המאסבית. אבל השנים חלפו והשיטה היפנית הוכיחה את עצמה וניצחה... במקרה של טיוואן וקוריאה מה שמנצח זה המחיר. מחיר זול + ההבנה שממילא אף קונה לא ישאיר אצלו את הקטנוע 20 שנה. הקטנוע צריך לשרוד חמש שנים וזהו. הצלחה גדולה.



  12. #72
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    ל 2STROKES אם התכוונת אליי ושכחת לצוטט - אז נכון מלסיה,אני מצטער ש"קשקשתיייי" אתה רושם שטויות פוסט כן פוסט לא - אל תעוף על עצמך"
    .
    אה הא..

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  13. #73
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    קודם כל: נא לא לריב. אני לא נותן אזהרות כי נתתי לכם הרגע בשרשור אחר אבל תחסכו מאיתנו את השטויות שלכם.

    ואון טופיק, טרייבלמיסטיק וקקטוב - אתם מפספסים את הפואנטה.

    א. לא צריך ניסיון בפרוק והרכבת מנועים בשביל הדיון הזה. אולי זה עוזר אבל ממש ממש לא הכרחי. להיפך, אני מאמין שרוב אלו שאומרים שהם לא מוכנים לגעת בדאלים היו משנים את דעתם אם היו יודעים לפרק ולהרכיב אותו. אולי זה לא הונדה אבל הוא ממש לא רחוק מסאניאנג יקיר השוק.
    ב. אין כאן השוואה בין תוצרת טיוואן ליפן. דווקא יותר מעניינת ההשוואה לסאניאנג שגם הכלים שלהם, אפילו אחרי 30 שנה בארץ, עדיין לא מצטיינים בהתנהגות, גימור ואורך חיי מנוע אבל הקטנועיסט הממוצע מתייחס אליהם כמו לאמינות של וולוו. אגב גם על התוצרת היפנית בהתחלה היו לועגים שהיא גרועה, חלקים מיניאטורים ועדינים לעומת התוצרת האירופאית/אמריקאית המאסבית. אבל השנים חלפו והשיטה היפנית הוכיחה את עצמה וניצחה... במקרה של טיוואן וקוריאה מה שמנצח זה המחיר. מחיר זול + ההבנה שממילא אף קונה לא ישאיר אצלו את הקטנוע 20 שנה. הקטנוע צריך לשרוד חמש שנים וזהו. הצלחה גדולה.
    אני דווקא חושב שזאת כן הנקודה.
    או ש...
    זה מה שאתה רוצה לראות בדיון?
    -"היה לי דיאלים, החזיק 20 אלף, התפרק".
    -"היה לי דיאלים, החזיק 30 אלף, נסע מעולה".
    כולם מרוצים. הרי לא צריך לדעת לפרק ולהרכיב מנועים! אין מה לדון באיכות חומרים!
    אני רק שאלה:
    מה זה שונה מדיון "מה עדיף - פורד פוקוס או מאזדה 3" בפורום של עקרות בית?


    וכן - דיאלים לא היה לי, אינשאללה לעולם לא יהיה לי.
    עם יוסאנגים התעסקתי מספיק. יכול לכתוב עליהם דוקטורט.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #74
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    סתם כדי להבין משהו, לא בהכרח רלוונטי לפוסט (או שכן), איך זה שתוצרת קוריאנית היא נחותה ואילו תוצרת טייוואנית משובחת? ואם כבר, אז למה תוצרת סינית היא פח אשפה? טייוואן זה סין, לפחות מבחינה מנטלית. איך זה שכמעט כולם מחזיקים תוצרת קוריאנית בכיס ובבית בצורת אלקטרוניקה והיא נחשבת חוד החנית ואילו הטייוואנית נחשבת רמה מתחת?
    אני עוד מבין (נניח) כשמדברים על תוצרת יפנית (לא בהכרח נכון באלקטרוניקה) או אירופאית (גם לא לגמרי נכון, לא באלקטרוניקה ואף לא ברכב), אבל כשקוטלים קוריאנים מצד אחד ומהללים אותה מצד שני, ואותו דבר לגבי סינים/טייוואנים אני לא מצליח להבין מאיפה זה מגיע.
    סתם נקודה למחשבה...
    העיניין זה בניה ידידי בניה.
    נתחיל בנושא מעניין שתוצרת קוריאנית משובחת מבוססת על תוצרת אירופאית במקור.
    כמו שתוצרת יפנית רובה המוחלט מבוסס על תוצרת אירופאית או אמריקאית (שגם האמריקאית מבוססת על תוצרת אירופאית)
    זה עובדות היסטוריות
    יפן נמצאים יותר זמן בשוק הרכב וען כן הם כבר פיתחו כמה דורות המשך משל עצמם.
    קוריאנים פחות כרגע בדור המשך יחיד.
    סינים עדיין מייצרים טכנולוגיה אירופאית מעולה אבל לפתח לבד עוד לא שם.
    טאיוואנים גם כן כמו הסינים אבל עם יכולות פיתוח עדיפות , ליתר דיוק הם מוכנים לקנות פטנטים וטכנולוגיה מחברות אחרות ובגלל זה קטנועים טאיוואנים וקוריאנים עדיפים על סיניים לרוב.

    מצד שני יש לנו את הבמוו 650 סינגלים שיוצרו בסין על ידי לונסין, עובדתית הם אמינים בידיוק כמו במוו ה650 שיוצרו על ידי אפריליאה בהתחלה.

    אם כל הכבוד היפנים נמצאים 1-3 דורות בפיגור טכנולוגי אחרי אירופה, ארה"ב לרוב דור 1 או עדכניים.
    קוראה טאיוואנים סינים וכל אלה נמצאים 2-4 דורות של פיגור טכנולוגי.


    רק שים לב אני מדבר על הנדסה ותכנון בניה זה פחות רלוונטי כי גם הסינים בונים מוצרים מעולים רק לפקח עליהם ולדאוג לתכנן נכון.

    עכשיו גם המחירים בהתאם, האירופאים יקרים יחסית לשאר.
    וקוריאנים זולים יותר, לי יש ניסיון קטן עם האס1 של דיאלים, ויש מרחק שנות אור ממנו לבמוו 600 או קוואסאקי 300 ששניהם אגב מיוצרים בקימקו.

    אין שום סיבה לקטול את הדיאלים רק להכניס דברים בפרופורציות, אם זו עולה זול, מתוכנן זול, ומרגיש זול, לא תקבל כאן כלי פרמיום. אתה מוכן לקבל את זה שאתה רוכב על כלי תקציבי? מספק אותך? מתאים לך המחיר? תתחדש!
    מצד שני לא צריך לצאת בהצהרות שעדיף דיאלים על אקסאבו או הונדה או במוו.
    כי טכנית דיאלים נחות בכל למעט מחיר.

    אגב אותו הסיפור אפשר לראות בדיונים על אמטי 07/09/טרייסר



    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  15. #75
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    החכמתי... אז רגע בbmw העבירו את רוב הייצור שלהם מאירופה לאסייתים?
    או שיש כלים שהם עדיין מעדיפים לתת לאפריליה לייצר?

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. עזרה| איך הדיאלים DAYSTAR או הROADWIN 250?
    על ידי yossi465 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-02-2017, 12:46
  2. איך הדיאלים DAYSTAR או הROADWIN 250?
    על ידי yossi465 בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 11-02-2017, 20:42
  3. חוות דעת על מחיר הדיאלים
    על ידי amit1001 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-08-2016, 14:51
  4. איך אתם מנקים את האופנוע שלכם?
    על ידי -Guy- בפורום כללי
    תגובות: 44
    הודעה אחרונה: 26-03-2016, 22:55
  5. רכב החלומות שלכם ?
    על ידי ktm690smc בפורום אוף טופיק
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 06-11-2015, 20:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO