תפרק מיכל דלק ותראה אם קיים חיישן בטרמוסטט, ומשם נתקדם.
תפרק מיכל דלק ותראה אם קיים חיישן בטרמוסטט, ומשם נתקדם.
זה תמונה של מנוע מפורק מהדגם שלי בדיוק
אני מניח שזה החיישן המדובר
איך בודקים תקינות שלו?
לאחר מספר בדיקות שעשיתי באינטרנט המחיר שלו לא זול בכלל בחו"ל לא פחות מ-300 שקל כולל משלוחה..
http://www.bike-parts-yam.com/yamaha...e-32029-2.html
מצאתי איזשהו סרטון ביוטיוב שנותן הסבר מפורט לגבי בעיה כזאת ברכב אני מניח שזה ישים גם לגבי הטימאקס?
https://www.youtube.com/watch?v=HO7IQuRbDIU
נערך לאחרונה על ידי vy17206; 24-08-2015 בשעה 18:08.
החיישן הזה זה החיישן טמפרטורת מים של ההזרקה ואין לו כל קשר לחיישן מאוורר, אם תשים לב יש על הטרמוסטט מקום ישר, שם חורטים הברגה ומשתילים חיישן, אותו מחברים לחוטים שלפני הריליי.
חברים תודה על הניסיון לעזור.. אציין שבלוח השעונים המד חום מנוע תקין לגמרי! ולפי הסכמה של הבדיקה שראיתי שצריך לעשות במקרה זה :
1. בדיקת תקינות מאוורר, נבדק והוא תקין
מה שנשאר בעצם או בעיה בריילי או בחיווטים או שהחיישן לא תקין. האם אני צודק?? אם החיישן הזה קשור גם למד חום מנוע בלוח שעונים אז איך בלוח המד שעונים תקין?
אני מאוד רוצה לפתור את הבעיה ודי מבאס כל פעם להדליק את הכפתור של הוונטה ולכבות מה גם שפעם אחת שכחתי את הוונטה פועלת (חניתי במקום רועש) והמצבר שבק חיים כמובן.
אבל אם אשכח להפעיל כמובן הנזק יהיה גדול יותר.
חברים שאלה נוספת לאחר בירורים מעמיקים ברשת בעיקר להבין איך עובדת מערכת הקירור (ראיתי בעיקר של רכבים כי לצערי לא מצאתי של אופנועים)
ראיתי שיש שני מצבים למאוורר high&low האם גם בטימקס יש שני מצבים כאלו?
שעון חום עובד מעיד שחיישן טמפ' פועל אבל זה לא קשור למאוורר שמקבל פקודה מהמחשב.
הצעתי לך לבדוק מתח בכניסה לממסר כשהמנוע חם.
שבוע טוב חברים,
אז היום מצאתי קצת זמן פנוי ופירקתי את כל הפיירנג והתחלתי לשבת על התקלה.
התחלתי מבית הפיוזים, שמתי לב שיש פיוז (מתח חיובי +) של הוונטה שהחוט שלו ממש היה מנותק מאחד הצמות ומלא קרוזויה.
חיברתי את החוט מחדש כמו שצריך.
בגדול נראה כאילו רק זה היה הבעיה חיברתי את הוונטה בחזרה לקונקטור שלו הנעתי את הקטנוע וחיכיתי שיתחמם אבל כדקה אחרי שהגיע מד חום לאמצע כבר
כיביתי כי חששתי שיש עוד תקלה והוונטה לא תפעל ויתחמם הקטנוע.
עם איזה מכשיר ביתי או מכשיר שניתן לקנות ניתן לבדוק את חום המנוע?? ובאיזה טמפרטורה הווטנה אמורה להיכנס לפעולה?
Tribalmistyc2 אמרת שיש מצב שהממסר לא תקין היכן הוא יושב?
ATTACH=CONFIG]729]]
תן למד חום לעבור קצת את האמצע.
כל עוד הוא לא סמוך לקצה העליון תהיה נינוח.
העניין שבטימקס אין קצת לעבור עם הוא עובר את האמצע השלב הבא שאני יראה זה קו אחד לפני הסוף , קצת מפחיד אותי
ואחרי שחיברתי את החוט המנותק והנעתי את הקטנוע כדקה או שתיים אחרי שהמד חום היה על האמצע כבר כיביתי אותו כי חששתי למרות שאני כמעט בטוח שזה היה הכשל..
32474484_d.jpg
Untitled.jpg
מ ו ח ס ו ן ידידי אין בעיה שהחום מנוע יגיע לשלושת רבעי? מתי הוונטה אמורה להיכנס לפעולה?
אין בעיה אם הוא על ה 4\3.
הוונטה מתחילה לעבוד ממש טיפה אחרי החצי.
הייתי בלחץ מיותר חחחחח.
בכל אופן אז להניע ולהמתין במידה והחום מנוע הגיע לשלושת רבעי והוונטה לא נכנסה לפעולה התקלה לא נפתרה
תודה חבר!!!
וסתם שאלה להבנה בסיסית מה החום מנוע במספרים בערך שהמד חום נמצא בשלושת רבעי ???