עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 36

אשכול: T-max מאוורר(וונטה) רדיאטור מחובר ישירות למצבר

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי vy17206 צפיה בהודעה
    אכן זולל דלק משהו כמו 120 קילומטר למיכל
    זה אפשרי אבל לא מחייב - לזלילת דלק יש 20 סיבות.
    תשיג סקאנר (מחשב סריקת תקלות במערכת הזרקה) ותבדוק מה אתה מקבל מהחיישן טמפרטורה על הדרך תראה בכמה מעלות אתה לוונטה.

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    87
    תפרק מיכל דלק ותראה אם קיים חיישן בטרמוסטט, ומשם נתקדם.

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85

    זה תמונה של מנוע מפורק מהדגם שלי בדיוק
    אני מניח שזה החיישן המדובר
    איך בודקים תקינות שלו?
    לאחר מספר בדיקות שעשיתי באינטרנט המחיר שלו לא זול בכלל בחו"ל לא פחות מ-300 שקל כולל משלוחה..
    http://www.bike-parts-yam.com/yamaha...e-32029-2.html

    מצאתי איזשהו סרטון ביוטיוב שנותן הסבר מפורט לגבי בעיה כזאת ברכב אני מניח שזה ישים גם לגבי הטימאקס?
    https://www.youtube.com/watch?v=HO7IQuRbDIU
    נערך לאחרונה על ידי vy17206; 24-08-2015 בשעה 18:08.

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    87
    החיישן הזה זה החיישן טמפרטורת מים של ההזרקה ואין לו כל קשר לחיישן מאוורר, אם תשים לב יש על הטרמוסטט מקום ישר, שם חורטים הברגה ומשתילים חיישן, אותו מחברים לחוטים שלפני הריליי.

  5. #20
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shahaf 46 צפיה בהודעה
    החיישן הזה זה החיישן טמפרטורת מים של ההזרקה ואין לו כל קשר לחיישן מאוורר, אם תשים לב יש על הטרמוסטט מקום ישר, שם חורטים הברגה ומשתילים חיישן, אותו מחברים לחוטים שלפני הריליי.
    אתה טועה ידידי.
    החיישן הזה הוא החיישן היחידי בכל מערכת הקירור של הכלי הזה.
    הוא מספק מידע למחשב ההזרקה ללוח שעונים ולפעולת המאוורר.

    אין שום צורך לשתול שום חיישן נוסף. במודל הישן יותר החיישן מותקן במקום שציינת.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    ציטוט נכתב במקור על ידי מ ו ח ס ו ן צפיה בהודעה
    אתה טועה ידידי.
    החיישן הזה הוא החיישן היחידי בכל מערכת הקירור של הכלי הזה.
    הוא מספק מידע למחשב ההזרקה ללוח שעונים ולפעולת המאוורר.

    אין שום צורך לשתול שום חיישן נוסף. במודל הישן יותר החיישן מותקן במקום שציינת.
    חברים תודה על הניסיון לעזור.. אציין שבלוח השעונים המד חום מנוע תקין לגמרי! ולפי הסכמה של הבדיקה שראיתי שצריך לעשות במקרה זה :
    1. בדיקת תקינות מאוורר, נבדק והוא תקין
    מה שנשאר בעצם או בעיה בריילי או בחיווטים או שהחיישן לא תקין. האם אני צודק?? אם החיישן הזה קשור גם למד חום מנוע בלוח שעונים אז איך בלוח המד שעונים תקין?
    אני מאוד רוצה לפתור את הבעיה ודי מבאס כל פעם להדליק את הכפתור של הוונטה ולכבות מה גם שפעם אחת שכחתי את הוונטה פועלת (חניתי במקום רועש) והמצבר שבק חיים כמובן.
    אבל אם אשכח להפעיל כמובן הנזק יהיה גדול יותר.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    חברים שאלה נוספת לאחר בירורים מעמיקים ברשת בעיקר להבין איך עובדת מערכת הקירור (ראיתי בעיקר של רכבים כי לצערי לא מצאתי של אופנועים)
    ראיתי שיש שני מצבים למאוורר high&low האם גם בטימקס יש שני מצבים כאלו?

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    שעון חום עובד מעיד שחיישן טמפ' פועל אבל זה לא קשור למאוורר שמקבל פקודה מהמחשב.
    הצעתי לך לבדוק מתח בכניסה לממסר כשהמנוע חם.

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    שעון חום עובד מעיד שחיישן טמפ' פועל אבל זה לא קשור למאוורר שמקבל פקודה מהמחשב.
    הצעתי לך לבדוק מתח בכניסה לממסר כשהמנוע חם.
    סבבה אני יבדוק..
    רק בכדי להבין החיישן מאוורר זה אותו חיישן שמתפקד גם על הלוח שעונים???

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כן.
    וזה כבר נכתב 4 פעמים.

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    שבוע טוב חברים,
    אז היום מצאתי קצת זמן פנוי ופירקתי את כל הפיירנג והתחלתי לשבת על התקלה.
    התחלתי מבית הפיוזים, שמתי לב שיש פיוז (מתח חיובי +) של הוונטה שהחוט שלו ממש היה מנותק מאחד הצמות ומלא קרוזויה.
    חיברתי את החוט מחדש כמו שצריך.
    בגדול נראה כאילו רק זה היה הבעיה חיברתי את הוונטה בחזרה לקונקטור שלו הנעתי את הקטנוע וחיכיתי שיתחמם אבל כדקה אחרי שהגיע מד חום לאמצע כבר
    כיביתי כי חששתי שיש עוד תקלה והוונטה לא תפעל ויתחמם הקטנוע.
    עם איזה מכשיר ביתי או מכשיר שניתן לקנות ניתן לבדוק את חום המנוע?? ובאיזה טמפרטורה הווטנה אמורה להיכנס לפעולה?
    Tribalmistyc2 אמרת שיש מצב שהממסר לא תקין היכן הוא יושב?
    ATTACH=CONFIG]729]]
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  12. #27
    תן למד חום לעבור קצת את האמצע.
    כל עוד הוא לא סמוך לקצה העליון תהיה נינוח.

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    העניין שבטימקס אין קצת לעבור עם הוא עובר את האמצע השלב הבא שאני יראה זה קו אחד לפני הסוף , קצת מפחיד אותי
    ואחרי שחיברתי את החוט המנותק והנעתי את הקטנוע כדקה או שתיים אחרי שהמד חום היה על האמצע כבר כיביתי אותו כי חששתי למרות שאני כמעט בטוח שזה היה הכשל..
    32474484_d.jpg

    Untitled.jpg
    מ ו ח ס ו ן ידידי אין בעיה שהחום מנוע יגיע לשלושת רבעי? מתי הוונטה אמורה להיכנס לפעולה?

  14. #29
    אין בעיה אם הוא על ה 4\3.
    הוונטה מתחילה לעבוד ממש טיפה אחרי החצי.

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    הייתי בלחץ מיותר חחחחח.
    בכל אופן אז להניע ולהמתין במידה והחום מנוע הגיע לשלושת רבעי והוונטה לא נכנסה לפעולה התקלה לא נפתרה
    תודה חבר!!!
    וסתם שאלה להבנה בסיסית מה החום מנוע במספרים בערך שהמד חום נמצא בשלושת רבעי ???

אשכולות דומים

  1. צריך מטען למצבר יבש (מצבר ליתיום) של שוראי
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-02-2016, 23:32
  2. הוספת מים ירוקים למיכל עיבוי/רדיאטור
    על ידי Biker boyz בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 12:57
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-01-2016, 21:56
  4. טעינה חיצונית למצבר
    על ידי ronen123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-12-2015, 11:52
  5. Gpz / kle - רדיאטור זהה לחלוטין?
    על ידי odesa בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28-10-2015, 14:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO