עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 36 מ 36

אשכול: T-max מאוורר(וונטה) רדיאטור מחובר ישירות למצבר

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי vy17206 צפיה בהודעה
    שבוע טוב חברים,
    אז היום מצאתי קצת זמן פנוי ופירקתי את כל הפיירנג והתחלתי לשבת על התקלה.
    התחלתי מבית הפיוזים, שמתי לב שיש פיוז (מתח חיובי +) של הוונטה שהחוט שלו ממש היה מנותק מאחד הצמות ומלא קרוזויה.
    חיברתי את החוט מחדש כמו שצריך.
    בגדול נראה כאילו רק זה היה הבעיה חיברתי את הוונטה בחזרה לקונקטור שלו הנעתי את הקטנוע וחיכיתי שיתחמם אבל כדקה אחרי שהגיע מד חום לאמצע כבר
    כיביתי כי חששתי שיש עוד תקלה והוונטה לא תפעל ויתחמם הקטנוע.
    עם איזה מכשיר ביתי או מכשיר שניתן לקנות ניתן לבדוק את חום המנוע?? ובאיזה טמפרטורה הווטנה אמורה להיכנס לפעולה?
    Tribalmistyc2 אמרת שיש מצב שהממסר לא תקין היכן הוא יושב?
    ATTACH=CONFIG]729]]
    אני לא יודע ואני ממליץ לך להפסיק לעבוד לפני שתשיג ספר מכונאים.

  2. #32
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    זהו שעכשיו הלחצת אותי..
    אני כבר לא בטוח מה כדאי לעשות.
    מוחסן ידידי אתה אומר על בסיס ניסיון שאני יכול להגיע עם הT-max לגבי החום מנוע עד ל3/4,?
    או כמו שהמליץ החבר שלא כדאי לעבוד ללא ספר מכונאים?? העניין שספר לא מספיק אני צריך גם מכשיר למדידת טמפרטורת עבודה??

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    אני ממש מתלבט איך להמשיך עכשיו אשמח לעוד כיוון..
    רקע כללי של השרשור:
    הוונטה מחוברת קבוע ישירות למצבר, לאחר פירוק ובדיקה נמצא שהאחד החוטים (+) שיוצא מהקופסא של בית הפיוזים היה קרוע/מנותק מהקונקטור כנראה בלאי.
    נעשה תיקון לחוט.
    כרגע קצת מתלבט איך להמשיך ולבדוק אם בכך הסתיימה התקלה.
    ניסיתי לחבר חזרה את הרדיאטור לחיבור המקורי ולהניע את הקטנוע ולראות אם הוונטה אכן נכנסת לפעולה אך כדקה/שניים לאחר שמד החום הגיע לחצי כיביתי כי חששתי שיתחמם.

    כמה שאלות:

    1. איך ניתן לבדוק שהמנוע פעיל מה הטמפרטורה המדויקת (בכדי לדעת אם הוונטה אכן נכנסת לפעולה בזמן)?

    2. האם עם T-max זה תקין שמד חום המנוע מגיע ל3/4 ?

    השגתי גם נתונים של טמפרטורה coolant temperature 75 ~ 85 c

    3. זה אומר שבטמפרטורה שצוינה הוונטה אמורה להיכנס לפעולה?

    אשמח לעזרה ממישהו בעל ניסיון.. תודה מראש

    תמונה.jpg
    נערך לאחרונה על ידי vy17206; 01-09-2015 בשעה 13:12.

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    ציטוט נכתב במקור על ידי vy17206 צפיה בהודעה
    אני ממש מתלבט איך להמשיך עכשיו אשמח לעוד כיוון..
    רקע כללי של השרשור:
    הוונטה מחוברת קבוע ישירות למצבר, לאחר פירוק ובדיקה נמצא שהאחד החוטים (+) שיוצא מהקופסא של בית הפיוזים היה קרוע/מנותק מהקונקטור כנראה בלאי.
    נעשה תיקון לחוט.
    כרגע קצת מתלבט איך להמשיך ולבדוק אם בכך הסתיימה התקלה.
    ניסיתי לחבר חזרה את הרדיאטור לחיבור המקורי ולהניע את הקטנוע ולראות אם הוונטה אכן נכנסת לפעולה אך כדקה/שניים לאחר שמד החום הגיע לחצי כיביתי כי חששתי שיתחמם.

    כמה שאלות:

    1. איך ניתן לבדוק שהמנוע פעיל מה הטמפרטורה המדויקת (בכדי לדעת אם הוונטה אכן נכנסת לפעולה בזמן)?

    2. האם עם T-max זה תקין שמד חום המנוע מגיע ל3/4 ?

    השגתי גם נתונים של טמפרטורה coolant temperature 75 ~ 85 c

    3. זה אומר שבטמפרטורה שצוינה הוונטה אמורה להיכנס לפעולה?

    אשמח לעזרה ממישהו בעל ניסיון.. תודה מראש

    תמונה.jpg
    מישהו

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    help please

  6. #36
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    אם חשבת למה הפסיקו לענות לך - זה כי כבר ענו לך על הכל. תקרא שוב את השרשור ותעשה את מה שנאמר לעשות.

אשכולות דומים

  1. צריך מטען למצבר יבש (מצבר ליתיום) של שוראי
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-02-2016, 23:32
  2. הוספת מים ירוקים למיכל עיבוי/רדיאטור
    על ידי Biker boyz בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 12:57
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-01-2016, 21:56
  4. טעינה חיצונית למצבר
    על ידי ronen123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-12-2015, 11:52
  5. Gpz / kle - רדיאטור זהה לחלוטין?
    על ידי odesa בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28-10-2015, 14:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO