הייתי בלחץ מיותר חחחחח.
בכל אופן אז להניע ולהמתין במידה והחום מנוע הגיע לשלושת רבעי והוונטה לא נכנסה לפעולה התקלה לא נפתרה
תודה חבר!!!
וסתם שאלה להבנה בסיסית מה החום מנוע במספרים בערך שהמד חום נמצא בשלושת רבעי ???
הייתי בלחץ מיותר חחחחח.
בכל אופן אז להניע ולהמתין במידה והחום מנוע הגיע לשלושת רבעי והוונטה לא נכנסה לפעולה התקלה לא נפתרה
תודה חבר!!!
וסתם שאלה להבנה בסיסית מה החום מנוע במספרים בערך שהמד חום נמצא בשלושת רבעי ???
זהו שעכשיו הלחצת אותי..
אני כבר לא בטוח מה כדאי לעשות.
מוחסן ידידי אתה אומר על בסיס ניסיון שאני יכול להגיע עם הT-max לגבי החום מנוע עד ל3/4,?
או כמו שהמליץ החבר שלא כדאי לעבוד ללא ספר מכונאים?? העניין שספר לא מספיק אני צריך גם מכשיר למדידת טמפרטורת עבודה??
אני ממש מתלבט איך להמשיך עכשיו אשמח לעוד כיוון..
רקע כללי של השרשור:
הוונטה מחוברת קבוע ישירות למצבר, לאחר פירוק ובדיקה נמצא שהאחד החוטים (+) שיוצא מהקופסא של בית הפיוזים היה קרוע/מנותק מהקונקטור כנראה בלאי.
נעשה תיקון לחוט.
כרגע קצת מתלבט איך להמשיך ולבדוק אם בכך הסתיימה התקלה.
ניסיתי לחבר חזרה את הרדיאטור לחיבור המקורי ולהניע את הקטנוע ולראות אם הוונטה אכן נכנסת לפעולה אך כדקה/שניים לאחר שמד החום הגיע לחצי כיביתי כי חששתי שיתחמם.
כמה שאלות:
1. איך ניתן לבדוק שהמנוע פעיל מה הטמפרטורה המדויקת (בכדי לדעת אם הוונטה אכן נכנסת לפעולה בזמן)?
2. האם עם T-max זה תקין שמד חום המנוע מגיע ל3/4 ?
השגתי גם נתונים של טמפרטורה coolant temperature 75 ~ 85 c
3. זה אומר שבטמפרטורה שצוינה הוונטה אמורה להיכנס לפעולה?
אשמח לעזרה ממישהו בעל ניסיון.. תודה מראש
תמונה.jpg
נערך לאחרונה על ידי vy17206; 01-09-2015 בשעה 14:12.
help please
אם חשבת למה הפסיקו לענות לך - זה כי כבר ענו לך על הכל. תקרא שוב את השרשור ותעשה את מה שנאמר לעשות.