ברכות,
אם מד הטעינה תקין בלוח השעונים שלך - זו אינדיקציה די טובה ומדוייקת.
בנוסף, ניתן כמובן למדוד קיום טעינה (סלילים ומיישר/מייצב יחדיו, אלטרנטור זה דומה אבל שונה ורק ברכבים ).
עם רב מודד על מתח DC, על הדקי המצבר כשהוא מחובר לקטנוע והמנוע פועל בסלד 3K - אם המדידה גבוהה מ13 ונמוכה מ16 וולט.
בעקרון הכל סבבה.
אם לא - אז צריך לבדוק את הרכיבים והחיבורים השונים במע' ולמצוא האשם...
ובפינת השנקל האישי - היה לי כזה יד1 במשך כשש שנים ושמונים אלף ק"מ, נהננו מאוד יחד ויש לו פינה חמה בלב שלי לנצח
ואכן הדגם רגיש בסליליו (בעיקר לחום גבוה מדי עקב חוסר שימון - היות והמנוע אוכל מעט שמן כסדרו...)
ואם הלכו הסלילים, כדאי כבר להתקין מחוזקים (נחושת עבה וגם איכותית יותר מאשר המקורי), יש מייצור מקומי מצויין אצל אלון דאי.