ושוב שואל מה המחירים של זה? כמה עלות התקנה? כמה עולה מנוי חודשי?
כן אבל ב-5000 שקל על אופנוע ששווה 35000 כבר היה יותר זול ביטוח מקיף ואז היית מקבל את כל הכסף חזרה...(חוץ מהשתתפות עצמית)....
ושוב שואל מה המחירים של זה? כמה עלות התקנה? כמה עולה מנוי חודשי?
3500 התקנה
80 חודשי
איזה מן חשבון זה?
הכלי שווה 35, חזר אליו עם נזק של 5
אם היה עושה מקיף הכלי לא היה חוזר, והיה מקבל מחירון פחות השתתפות עצמית (10%) ולזה תוסיף את עלות קניית הביטוח שהלכה לפח ברגע שקיבלת פיצוי.
אז 35,000 מחירון פחות 10% הם 31,500 שתקבל חזרה מחברת הביטוח, ומזה אתה צריך להחסיר גם את ה2500-4000 ש"ח שעלה לך מראש המקיף, לעומת המערכת של הזעקה שנשארת שלך כל עוד הכלי חזר (והוא כמעט תמיד חוזר)
אז עכשיו מה יותר עדיף כלכלית (ואני לא מדבר בכלל על תחושת הביטחון והקשר לכלי אונליין)?
ממליץ. אם כי נראה לי שהשירות של האמבולנס לא עובד. אליי לפחות לא התקשרו אף פעם אחרי תאונה (אם כי יכול להיות שבגלל שסגרתי סווי'ץ תמיד אז זה לא מקפיץ אצלם התרעה, אין לי מושג). השירות הרגיל בכל מקרה, עובד טוב.
אני לא יודע איך אתה עושה את החשבון..
עלות ההתקנה היא נגזרת מערך האופנוע והתשלום הזה חד פעמי - גם ל5 שנים וגם לעשר שנים. תעשה את החשבון בעצמך מול כל חצי מקיף אחר שעליו אתה צריך לשלם כל שנה.
בשורה תחתונה-זה יוצא משתלם לכל אורך זמן שתחשב. האופנוע יהיה אצלך 10 שנים? עדיין שילמת את ההתקנה+חודשי. עכשיו תחשב כמה יעלה לך חצי מקיף לשנה כפול 10.
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
מומלץ ביותר, לפני חודשיים בערך נגנב לי האופנוע (לא הצליחו לתפוס אותו לפני שנכנס לשטחים) כעבור מספר ימים הזעקה האחרונה החזירו לי אותו.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
ללא מספר רישוי, פירקו את המצבר, שריטה קטנה מצד ימין של המיכל דלק ושפשוף לא מורגש כמעט בצד השמאלי של הכידון
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
מקיף גם ככה לא היה משלם על תוספות כמו מגן רוח גבוה וארגז, מעבר לזה יש השתתפות עצמית.
אני דיי בטוח שעם מקיף הנזק לכיס בסופו של דבר היה יוצא בערך אותו הדבר.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
הביטוח המקיף בארץ יקר ועלוב בהשוואה למה שיש פה בארהב ותאמת שזה ממש מתסכל לקרוא את האופציות העלובות שהרוכב בארץ צריך להתפשר עליהם.
DUCATI Monster 1200s