עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 28 מ 28

אשכול: אין קומפרסיה במנוע - פיאג'יו איקס איבו 125

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כשהמנוע עוד היה מורכב אפשר היה לבצע "קומפרסיה הפוכה" זה היה חוסך הרבה השערות.
    בבדיקה הנ"ל דוחסים אוויר לתא השרפה ובודקים מאיפה הוא יוצא,האזור ממנו יוצא - שם התקלה.
    עכשיו אפשר לנסות לעלות תמונות אולי משהו יתגלה.

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    34
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    כשהמנוע עוד היה מורכב אפשר היה לבצע "קומפרסיה הפוכה" זה היה חוסך הרבה השערות.
    בבדיקה הנ"ל דוחסים אוויר לתא השרפה ובודקים מאיפה הוא יוצא,האזור ממנו יוצא - שם התקלה.
    עכשיו אפשר לנסות לעלות תמונות אולי משהו יתגלה.
    רוצה לעדכן שפתחתי את המנוע שוב והבאתי חבר (מכונאי במוסך מורשה של אחד היבואנים) השסתומים נראים מעולה , הצילינדר נראה שרוט והרינגים במצב לא טוב בכלל.
    הבוכנה נראית טוב ומה שאפשר ככה להסתכל על הקראנק נראה שהכל בסדר.

    אחרי הרבה חיפושים תהיות וכאבי לב כשרואים את המחירים של החלקים המקוריים (מחו"ל) החלטתי להזמין קיט BIG BORE של ארנה שכולל כמעט כל מה שצריך.

    ברשת ממליצים להחליף פלאג ל-CR8EIB , יש דרך לדעת בוודאות האם הפלאג הזה מתאים לקטנוע שלי ויכנס אליו? שלא יהיה עבה \ דק מידי?

    אחרי שיגיע הקיט וארכיב הכל ואנסה לכוון את הקרבורטור כמו שצריך אעדכן שוב אם עבד ואיך עבד ומה עבד - אשתדל לצלם גם כדי שאם מישהו אחר יצטרך אז יהיה.

    רוצה לומר תודה מעומק הלב לחברים כאן שעזרו - זה לא מובן מאיליו

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    CR8EB זה "המקורי".
    כדאי לעבוד עם ספר מכונאים,יש חשיבות לעוצמה שבה אתה סוגר את הראש וחלק מהברגים במנוע.

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    40
    אפשר לדעת יותר מלתחקר את מי שרכב בעת הבעיה. אם לא היה מספיק שמן (לא לשכוח שאנחנו בחיים במדבר לוהט, לא בדיוק אלסקה) אז סימפטומים של שחיקת רינגים וצילינדר היו מגיעים בעישון ופיח מוגבר מהאגזוז, ירידה של כוח עד עצירה ואם הנורית לחץ שמן תקינה אז היא נדלקת.
    במקרה של שסתומים לא היית מקבל את הסימפטומים האלה, אלא רק ירידה של כוח בגלל תערובת לא עשירה וירידה בקומפרסיה, אבל בלי ״שבר״ מכאני, לא נראה לי שהיית מגיע למצב של 0 קומפרסיה בבעיה שכזו באופן מיידי, ובמצב של שבר בשסתום היית רואה נזק במנוע העליון. אם הקראנק היה הגורם לאי קומפרסיה, היית רואה נזק מאוד גדול כשהיית פותח את המנוע.
    במקרים של קראנג בדכ מה שהולך זה המיסבים. אתה יכול לנדנד את הבוכנה על הטלטל ולהרגיש אם יש חופש של הקראנק בין המיסבים.

  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    34
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    CR8EB זה "המקורי".
    כדאי לעבוד עם ספר מכונאים,יש חשיבות לעוצמה שבה אתה סוגר את הראש וחלק מהברגים במנוע.
    2 דקות אחרי שכתבתי את ההודעה גיליתי את זה
    בכל מקרה אני עובד עם ספר מכונאים וידית מומנט , לא בא לי להסתבך עם המנועים של פיאג'יו שוב
    למקרה שמישהו יחפש זה הלינק לספר:
    https://www.scribd.com/doc/129008213...een&from_embed

    ציטוט נכתב במקור על ידי YossiSiv צפיה בהודעה
    אפשר לדעת יותר מלתחקר את מי שרכב בעת הבעיה. אם לא היה מספיק שמן (לא לשכוח שאנחנו בחיים במדבר לוהט, לא בדיוק אלסקה) אז סימפטומים של שחיקת רינגים וצילינדר היו מגיעים בעישון ופיח מוגבר מהאגזוז, ירידה של כוח עד עצירה ואם הנורית לחץ שמן תקינה אז היא נדלקת.
    במקרה של שסתומים לא היית מקבל את הסימפטומים האלה, אלא רק ירידה של כוח בגלל תערובת לא עשירה וירידה בקומפרסיה, אבל בלי ״שבר״ מכאני, לא נראה לי שהיית מגיע למצב של 0 קומפרסיה בבעיה שכזו באופן מיידי, ובמצב של שבר בשסתום היית רואה נזק במנוע העליון. אם הקראנק היה הגורם לאי קומפרסיה, היית רואה נזק מאוד גדול כשהיית פותח את המנוע.
    במקרים של קראנג בדכ מה שהולך זה המיסבים. אתה יכול לנדנד את הבוכנה על הטלטל ולהרגיש אם יש חופש של הקראנק בין המיסבים.
    המנוע לא הפסיק להניע ככה פתאום אלא זה קרה במשך תקופה של בערך חודשיים כאשר בתחילה הקטנוע היה מתקשה יותר ויותר להניע עד שהפסיק להניע בכלל.
    ואחרי בדיקה של כל מה שאמרת אתמול, המסקנה היית - צילינדר ורינגים.

    תגידו, הבנתי שהפלאג המומלץ זה פלאג אירידיום (פלאג קר) ולפי מה שידוע לי ברכבים עם טורבו בדר"כ ישנם פלאגים כאילו.
    מישהו יודע מה הסיבה שמומלץ להתקין פלאג כזה בקטנוע כזה?

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אין קשר בין דרגת החום של הפלאג למתכת.
    מצת מאירידיום פשוט חי יותר זמן זה כל הסיפור.

  7. #22
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    34
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אין קשר בין דרגת החום של הפלאג למתכת.
    מצת מאירידיום פשוט חי יותר זמן זה כל הסיפור.
    הבנתי, תודה רבה !
    עוד עדכון - החלקים הוזמנו אתמול , בסוף לא הזמנתי קיט BIG BORE של ארנה אלא קיט מקורי של פיאג'יו VESPA GT200 , מדובר באותו מנוע בידיוק רק עם צילינדר ובוכנה רחבים יותר, ככה הכי בטוח שיתאים וזול בכמה מאות שקלים .

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    87
    אם לא הסתדרת אם חלקים יש לי צילינדר ובוכנה של ראנר 125 במצב מעולה, או רק צילינדר של ראנר 200, בכל מקרה בהצלחה בשיפוץ.

  9. #24
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    34
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shahaf 46 צפיה בהודעה
    אם לא הסתדרת אם חלקים יש לי צילינדר ובוכנה של ראנר 125 במצב מעולה, או רק צילינדר של ראנר 200, בכל מקרה בהצלחה בשיפוץ.
    איפה היית שחיפשתי שבועות
    מקווה שלא אצטרך אבל אם כבר שלח לי בהודעה פרטית את הטלפון שלך בבקשה.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    גם לי יש צילינדר + בוכנה של 200 במצב מצוין אם עדיין לא תסתדר.

  11. #26
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    34
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    גם לי יש צילינדר + בוכנה של 200 במצב מצוין אם עדיין לא תסתדר.
    טוב עדכון: אחרי החלפה של הבוכנה צילינדר והכל , הכל מתאים אבל לצערי עדיין לא מניע.
    נשמע כאילו עדיין אין קומפרסיה (נשמע כמו לפני ההחלפה)
    למישהו יש רעיון מה עוד יכולה להיות הבעיה?
    אולי מישהו שיכול לעזור לבדוק?

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    צור איתי קשר בפרטי.

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    87
    תבדוק את השסתומים, יצא לי 2 מקרים שראיתי שסתומי יניקה במנועים האלה שמתעקמים טיפה (לא משהו שנראה לעין) בגלל מפגש קל אם הבוכנה כתוצאה מבריחת שן בטיימינג, עבדתי על אקסבו 250 אם בעיה דומה ורק אחרי שפתחתי מנוע וניקיתי את הבוכנה נראה סימנים קלים של פגיעת השסתומי יניקה בבוכנה, השסתומים נראו ישרים לגמרי גם אחרי הפירוק שלהם, הראש נשלח לשלייף שסתומים והבעיה נפתרה.

אשכולות דומים

  1. אקס איבו 2016 למכירה
    על ידי evyatar.mu בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-06-2017, 19:44
  2. טווח קומפרסיה במנוע 600 ספורספורט
    על ידי ted בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 24-04-2017, 12:49
  3. מחירון טיפולים אקס איבו 250
    על ידי guyg בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 07-02-2017, 16:08
  4. נערך: כמה שמן נכנס במנוע - איבו 250
    על ידי dorvil בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-03-2016, 08:36
  5. קומפרסיה תקינה? ג'וי מקס 250
    על ידי אורי בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 11:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO