המנוע התחתון לא ניתן לשיפוץ או יותר נכון מיסבי הקראנק בבלוק לא ניתנים להחלפה בדרך הרגילה.
במנוע שנסע זה לא שאלה של האם הקראנק ניזוק אלא שאלה של כמה חמור הנזק.
אפשר לפרק את הראש והצילינדר ולבדוק חופש צידי בטלטל בעזרת פילר,זה יתן אינדיקציה לגבי השחיקה - לא בטוח שתוכל לעשות את זה כשהמנוע מורכב.
במנוע שעבד בלי שמן הרינגים בד"כ מותכים לתוך הבוכנה שמתעוותת וניטחנת בזמן שהנזק הקל יותר הוא לצילינדר.
את הנזק לצילינדר לא ניתן לאבחן בצורה מקצועית לפי העין.