הערה: אם שחכתי לציין כבר פירקתי את המנוע מהקטנוע ואת המנוע העליון כולל הצילינדר והכל והרכבתי חזרה כדי להתייעץ ולא להחליף על עיוור.
תשמעו כרגע הבנתי שהיה שמן במנוע אך מעט - לפי מה שהוא אומר על הקוו של המינימום - במצב כזה אין שום סיבה שהמנוע ינזק כתוצאה מחוסר שמן כי בעצם לא באמת חסר שמן אלא יש אך לא עד המקסימום, מה גם שהוא אומר שלא הייתה בעיה עם הטורים והמנוע לא היה נכבה במהלך נסיעה (הסימפטומים שהמנהל אמר שאמורים להגיע כשהקראנק מחליט למסור נשמתו לבורא) אך היה מתקשה מאוד להניע והיה רעש של חיכוך (של הבוכנה?הצילנדר מסביב לא נראה חרוך \ חרוט) ולא רעש של דפיקות.
אני מניח שבמצב כזה בנסיעות מאומצות בנוסף לכך שהשמן היה על המינימום אימץ מאוד את הבוכה וכו' גרם לאיבוד הקומפרסיה.
למרות שלפי העין הלא מבינה שלי וההסברים שלכם ושל 2 מכונאים שאני מכיר - הצילינדר והבוכנה במצב טוב וכנראה האיבוד של הקומפרסיה והשמן נגרם מאטמים לא טובים (כל המנוע מבחוץ מכוסה בשכבה יפה של הזעת שמן מהמנוע, כולל כל המנוע התחתון) או רינגים.
בסופו של דבר החלטתי להזמין קיט צילינדר ובוכנה והכל של מלוסי 220 סמ"ק ולסגור את הסיפור, מה דעתכם?


 
			
			 נכתב במקור על ידי Jack_R1
 נכתב במקור על ידי Jack_R1
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה